Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2026, 17:53:58
Spelers van de buitencategorie zijn over het algemeen een flink ego en daar moet je sls club mee kunnen dealen. Maar we hebben ook een TM met een ego hoger dan de Oldehove en ja dat haakt hier en daar.
Klopt als een bus. De heer Lambooij is de macht aan het grijpen.
Henk op een zijspoor, Mark dd uitgang wijzen ... zo haal je de sterke personen uit de club.
https://ibb.co/8n9ZFPj9
Ter informatie...

