Jammer maar volstrekt logisch want er wordt in de voorbereiding altijd minimaal ??n oefenwedstrijd uitgezocht waar je bent overgeleverd aan een groep ?supporters? die er een uitje van maken waarbij het afwachten of de boel heel blijft maar waarbij behalve de betreffende ?supporters? niemand op zit te wachten omdat iedereen moet wijken voor dit feestje. Tja dan krijg je dit.