MENSEN..!! HET IS DE LAATSTE TIJD AL NIKS.. HET IS DRAMA VOETBAL DE LAATSTE TIJD.!! en Henk de jong moet eens een keer wakker worden want elke sukkel kon bedenken dat je deze wedstrijd dik ging verliezen.!! Dat komt omdat Cambuur drama voetbalt de laatste tijd.. Het is niet om aan te zien.!! Shame on You Cambuur.!!
En als ze nu gaan zeggen het kan gebeuren... dan verliezen we volgende week ook.!! en wat betreft meisjesvoetbal.. die ballen nog beter dan dit Cambuur die op dit moment als een stelletje lamlullen staan te voetballen.!!
En als ze nu gaan zeggen het kan gebeuren... dan verliezen we volgende week ook.!! en wat betreft meisjesvoetbal.. die ballen nog beter dan dit Cambuur die op dit moment als een stelletje lamlullen staan te voetballen.!!
.!!
volgens mij ziet hij ook graag de presentatrice van FOX in voetbalsokken en een voetbalrokje