Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - TARGET

#1
MENSEN..!! HET IS DE LAATSTE TIJD AL NIKS.. HET IS DRAMA VOETBAL DE LAATSTE TIJD.!! en Henk de jong moet eens een keer wakker worden want elke sukkel kon bedenken dat je deze wedstrijd dik ging verliezen.!! Dat komt omdat Cambuur drama voetbalt de laatste tijd.. Het is niet om aan te zien.!! Shame on You Cambuur.!!

En als ze nu gaan zeggen het kan gebeuren... dan verliezen we volgende week ook.!! en wat betreft meisjesvoetbal.. die ballen nog beter dan dit Cambuur die op dit moment als een stelletje lamlullen staan te voetballen.!!
#2
we hebben ook aan hem te danken dat we nu 44 doelpunten tegen hebben.!!
#3
Ik hoop dat ze nu eens gaan voetballen want het is de laatste tijd niet om aan te zien.!! Henk moet eens ophouden zo poeslief te zijn.. geef ze op de flikker.!!
#4
DRAMA CAMBUUR.!! jullie voetballen de laatste tijden alleen maar als een stelletje lamlullen echt dikke drama :rodekaart.!!
#5
Ik heb het idee dat de 3 punten in Zwolle blijven :wall
#6
Booy mogelijk weg bij Go Ahead Eagles

Misschien technisch directeur bij SC Cambuur.?! deze man zou hier wel passen binnen de club..
#7
Daar ben ik het 100% mee eens.!! :clint
#8
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
maart 04, 2015, 11:09:59
:zweep |:)
#9
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 03, 2015, 18:00:10
Volgens mij hoort SC Cambuur ook bij de mienskip :R
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 03, 2015, 11:11:58
 :wall :wall :wall :wall :wall
#11
Ik zat meer te denken dat Makrini naar FC Utrecht gaat.!!
#12
daarom staat er gefeliciteerd met je aanbieding :gelekaart
#13
Gefeliciteerd met je aanbieding BOB..!! :_schater
#14
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 23, 2015, 21:24:20
Henk noemt zich supporter van het vrouwenvoetbal.. Hahaha dacht je dat wij dat nog niet wisten.. 8P volgens mij ziet hij ook graag de presentatrice van FOX in voetbalsokken en een voetbalrokje :zweep
#15
Wedstrijden / Re: Cambuur - Heracles
februari 23, 2015, 12:14:19
WINNEN.. verliezen is geen optie.!!! :clint