Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

TARGET


Lore


PePe

De Leeuwarder middenstand heeft ook het Duitse Familia tegen gehouden. Ze zien dit als een bedreiging, terwijl ik het als een publiekstrekker zie. Immers dit trekt volk uit de regio, die naast een bezoek aan de Familia, ook even de Leeuwarder binnenstad in gaan. Staan wij als supporters samen ook sterk? Als we niet meer bij de betreffende middenstand gaan kopen?

CJ058

Citaat van: PePe op maart 03, 2015, 13:35:15
De Leeuwarder middenstand heeft ook het Duitse Familia tegen gehouden. Ze zien dit als een bedreiging, terwijl ik het als een publiekstrekker zie. Immers dit trekt volk uit de regio, die naast een bezoek aan de Familia, ook even de Leeuwarder binnenstad in gaan. Staan wij als supporters samen ook sterk? Als we niet meer bij de betreffende middenstand gaan kopen?
Het is onvoorstelbaar dat de middenstand zoveel zeggenschap heeft. Naar mijn mening is het qua aanbod in het centrum echt huilen met de pet op, natuurlijk zal de leegstand alleen maar groter worden als hier zaken als decathlon (loopt dit werkelijk zo geweldig?) en Familia zouden komen, maar liever publiekstrekkers dan het eeuwige, kneuterige gebeuren in het centrum..

Vedetski

Citaat van: CJ058 op maart 03, 2015, 13:46:14
Het is onvoorstelbaar dat de middenstand zoveel zeggenschap heeft. Naar mijn mening is het qua aanbod in het centrum echt huilen met de pet op, natuurlijk zal de leegstand alleen maar groter worden als hier zaken als decathlon (loopt dit werkelijk zo geweldig?) en Familia zouden komen, maar liever publiekstrekkers dan het eeuwige, kneuterige gebeuren in het centrum..

Als een bedrijf zich ergens wil vestigen en ze kopen de grond en hebben een vergunning van de gemeente, dan mag zij dat toch gewoon doen? Snap niet dat middenstand bedrijven en zaakjes zich daar zo tegen kan verweren dat het zulke grote plannen (zie het nieuwe stadion) kan tegenhouden.
:koffie

Sander Scc

Sinds het vertrek van vd Belt heb ik er totaal geen vertrouwen meer in dat dat stadion er komt.

En die ouwe lullen gemeente is alleen maar bezig met hun miljoenen verslindende stokpaardje, CH2018..

Robinho

Detailhandel in Leeuwarden, ondernemen is kennelijk niet hun sterkste kant. Weinig tot geen visie en vooral eigen belang staat voorop. Kennelijk is het bij het MKB nog niet bekend dat de visie op de binnensteden dusdanig aan veranderingen onderhevig zijn dat de ze veelal al overbodig gaan worden. Anticiperen doen zie niet maar wel  proberen nieuw elan tegen te houden in plaats van meewerken.  :scc

kickandrush

Citaat van: Sander Scc op maart 03, 2015, 14:06:37

En die ouwe lullen gemeente is alleen maar bezig met hun miljoenen verslindende stokpaardje, CH2018..

Ze weten op het gemeentehuis toch wel dat ch2018 niet doorgaat zonder nieuw stadion?

TARGET

Volgens mij hoort SC Cambuur ook bij de mienskip :R

Ronnie tng

Citaat van: kickandrush op maart 03, 2015, 17:47:20
Ze weten op het gemeentehuis toch wel dat ch2018 niet doorgaat zonder nieuw stadion?

_O_  :devil

waldkip

Ik meende dat het niet zo zeer de binnenstad was maar de centrale? Overigens zien ze mij zowiezo niet meer bij de media markt.

siepelsjeu

#3386
Vanavond info avond over nieuw cambuur stadion met onder meer d66

Viper

Ik verheug me nergens meer op. Als de eerste paal de grond in wordt geslagen denk ik nog steeds dat het een grap is.

speculeter

Citaat van: siepelsjeu op maart 06, 2015, 20:05:42
Vanavond info avond over nieuw cambuur stadion met onder meer d66
[/quote????.
Krijgen we nu eindelijk wat te horen?

Destroyer

Citaat van: Viper op maart 06, 2015, 20:21:53
Ik verheug me nergens meer op. Als de eerste paal de grond in wordt geslagen denk ik nog steeds dat het een grap is.

Als de eerste de paal de grond in gaat ben ik nog steeds benieuwd waar het stadion komt, WTC, huidige locatie of VV Leeuwarden velden...  l0l
** Poolwinner 18/19 - 21/22