Citaat van: drg op mei 27, 2014, 11:51:37volledig mee eens! cambuur leeft meer dan die kut poppodiums
Had 't ook gezien, speelt al zolang, terwijl de podia's in de stad zich nauwelijks zelf omhoog kunnen houden en van de subsidie leven. En iedereen in de raad schijnt dat prima te vinden, maar een nieuw stadion goedkeuren (die niet eens gefinancieerd hoeft te gaan worden door de gemeente) ho maar...