Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - MilanJayh

#1
Citaat van: drg op mei 27, 2014, 11:51:37
Had 't ook gezien, speelt al zolang, terwijl de podia's in de stad zich nauwelijks zelf omhoog kunnen houden en van de subsidie leven. En iedereen in de raad schijnt dat prima te vinden, maar een nieuw stadion goedkeuren (die niet eens gefinancieerd hoeft te gaan worden door de gemeente) ho maar...
volledig mee eens! cambuur leeft meer dan die kut poppodiums  :(
#2
Hoppaa weer een seizoen erbij! ik hoop echt dat ie ons verrast! ik weet zeker dat ie het in zich heeft, maar precies zoals al eerder gezegd is, hij is nu wel gewend aan de club!  :scc
#3
Algemeen / Re: Sponsoren
mei 27, 2014, 16:51:28
Citaat van: Eewal op mei 27, 2014, 07:34:44
Quick heeft wat mij betreft een super uitstraling. Mooie shirts, mooie pakken etc. Hoop echt niet dat een Masita of iets dergelijks weer de kledingsponsor wordt..
klopt, dat ben ik ook dan wel weer met je eens, qua spelers kleding ziet het er top uit!!!  :thumbsup
#4
Algemeen / Re: Sponsoren
mei 27, 2014, 00:24:24
Citaat van: dizzhead op mei 21, 2014, 19:50:17
Mooi houden zo. Niks mis mee, lekker authentiek

maar dan moeten ze wel met mooiere dingen komen dan die belachelijke lelijke schoenen voor 90 euro  ;( 8P
#5
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2014, 22:07:06
Ik hoop dat hij blijft, maar niet ten koste van alles!

volledig mee eens!!  _O_ _O_
#6
 _O_ Bedankt RITIZI!!!  :proost
#7
Van alles en nog wat / Re: Bier!
mei 27, 2014, 00:05:42
 :bav