Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - stadgroninger

#1
Websites / Re: Cambuur in de media
april 10, 2014, 03:18:27
Als ik er niet uit was gegooid, had ik geen nieuw topic begonnen. Jullie kunnen er gewoon niet tegen, dat ik er anders tegen aan kijk dan jullie. Het is gewoon mijn zienswijze. Mag dat niet? Ik probeer een logisch verhaal te houden en het op een fatsoenlijke manier te brengen, zonder beledigingen enz. Jullie, utzonderingen daargelaten, weten niets anders te brengen als uitdrukkingen als bullshit, Dweil, enz., zonder enige onderbouwing.

Als het Cambuuirbestuur Lodeweges heeft geadviseerd contact op te nemen met Heerenveen, dan vind ik, dat het bestuur juist gehandeld heeft. Dan heeft het bestuur het goed willen maken met hem, die geen verre toekomst meer had bij Cambuur, want zijn opvolger stond immers al klaar. En wat is er op tegen dat het toevallig Heerenveen is? Daar was immers een vacature. En dat anti-Heerenveen gedoe, daar koop ik niets voor. Cambuur en Heerenveen kunnen beter elkaar steunen in het wederzijdse streven om zo hoog mogelijk te eindigen in de competities met mogelijk Europeesvoetbal.
#2
Websites / Re: Cambuur in de media
april 09, 2014, 23:41:47
Sjoerd Mossou vindt, dat Dwight Lodeweges pas na dit seizoen met SC Heerenveen mag praten. Er bestaat echter een spreekwoord "Je moet het ijzer smeden als het heet is". Het is niet onwaarschijnlijk, dat, als Lodeweges zou wachten tot mei, dat de plek tegen die tijd al verzegd is. Hij zou bij zijn aantreden bij Cambuur 1 á 2 seizoenen blijven, aangezien Henk de Jong voorbestemd was en is om hoofdtrainer te worden. Lodeweges zou dan overtollig worden zodra De Jong het trainersdiploma heeft. Lodeweges zou mogen blijven tot en met het seizoen 2014 - 2015. Dat kost geld voor Cambuur. Dus het kan Cambuur heel goed uitgekomen zijn dat Lodeweges na het einde van het seizoen 2013 - 2014, dus 1 jaar eerder, een nieuwe club zou vinden. Het zou best kunnen, dat het Cambuurbestuur bij het Heerenveenbestuur heeft geïnformeerd, of Lodeweges Marco van Basten mag opvolgen. Vervolgens vindt het Heerenveenbestuur dat prima, mits snel besloten zou worden. Vervolgens krijgt Lodeweges van het Cambuurbestuur te horen, dat Heerenveen hem graag wil inlijven, mits hij dat spoedig met Heerenveen regelt. Het bestuur zegt dat niet in de pers, want dan krijgen ze supporters op hun dak. Wat nu is gebeurd, is, dat niet het bestuur de zwarte piet heeft maar Lodeweges. Lodeweges lijkt mij een eerlijk man toe. Hij zal niet gauw de zwarte piet doorschuiven. IK zeg niet, dat het zo is gebeurd, maar dit scenario acht ik verre van onmogelijk.
#3
Nou nou, wat meer respect voor Dwight alsjeblieft! Hoe dan ook, ik denk, dat het vertrek van Dwight naar een andere club, in dit geval Heerenveen, het bestuur niet slecht uitkomt. Dan kan Henk de Jong direct aan de slag als hoofdtrainer. Kassa voor Cambuur! Financiën zijn tegenwoordig extra belangrijk. Overal wordt bezuinigd. Kijk maar eens naar de jeugd- en bejaardenzorg. Het gaat soms raar toe.
#4
Nu al weer slotjeeee? Ik hoop toch van niet. Ik heb toch niemand beledigd of zo?
#5
En ik ben geen D-pupil.
#6
Selectie en Technische staf / gesloten topic
april 09, 2014, 13:09:41
Afgelopen nacht heb ik een topic geopend en nu is die weer gesloten. Hoe kan dat? Ik meende mogelijke verzachtende omstandigheden voor Dwight Lodeweges aan te geven. Dit is niet met argumenten weerlegd. Kennelijk wordt het bestuur te heet onder de voeten. Ik geloof nog sterker, dat het Cambuurbestuur bij Lodeweges (zachte) drang heeft uitgeoefend om hem naar Heerenveen te laten gaan. Je weet nooit wat er achter de schermen allemaal wordt bekokstoofd.
#7
Ik wil nog wat kwijt over het vertrek van Dwight Lodeweges. Het lijkt raar van hem dat hij weg gaat bij Cambuur na slechts korte tijd trainer te zijn geweest bij Cambuur. De sentimenten zijn nog versterkt doordat het juist Heerenveen is waar hij naar toe gaat. Er kunnen echter verzachtende omstandigheden zijn. Er liggen een paar feiten:
1. Bij Heerenveen is een vacature ontstaan door het vertrek van Marco van Basten. De vacante trainersplekken liggen niet voor het oprapen.
2. Henk de Jong gaat op voor zijn trainersdiploma, zodat hij dan bevoegd wordt om hoofdtrainer te worden.
Dus het zou kunnen zijn, dat ten gevolge van feit 2 Dwight overtollig is geworden. Het Cambuurbestuur geeft hem een hint dat hij naar een andere club uit moet kijken. Heerenveen is vacant. Dus daarheen solliciteren. Of het Cambuurbestuur heeft zelf het initiatief genomen om met het Heerenveenbestuur te praten of het mogelijk is dat Dwight verkast naar Heerenveen.
Als dit waar is, dan geef ik Dwight groot gelijk dat hij naar Heerenveen is gegaan. Dus als supporters daarop tegen zijn, zullen ze bij het bestuur moeten zijn en niet bij Dwight Lodeweges.