Als ik er niet uit was gegooid, had ik geen nieuw topic begonnen. Jullie kunnen er gewoon niet tegen, dat ik er anders tegen aan kijk dan jullie. Het is gewoon mijn zienswijze. Mag dat niet? Ik probeer een logisch verhaal te houden en het op een fatsoenlijke manier te brengen, zonder beledigingen enz. Jullie, utzonderingen daargelaten, weten niets anders te brengen als uitdrukkingen als bullshit, Dweil, enz., zonder enige onderbouwing.
Als het Cambuuirbestuur Lodeweges heeft geadviseerd contact op te nemen met Heerenveen, dan vind ik, dat het bestuur juist gehandeld heeft. Dan heeft het bestuur het goed willen maken met hem, die geen verre toekomst meer had bij Cambuur, want zijn opvolger stond immers al klaar. En wat is er op tegen dat het toevallig Heerenveen is? Daar was immers een vacature. En dat anti-Heerenveen gedoe, daar koop ik niets voor. Cambuur en Heerenveen kunnen beter elkaar steunen in het wederzijdse streven om zo hoog mogelijk te eindigen in de competities met mogelijk Europeesvoetbal.
Als het Cambuuirbestuur Lodeweges heeft geadviseerd contact op te nemen met Heerenveen, dan vind ik, dat het bestuur juist gehandeld heeft. Dan heeft het bestuur het goed willen maken met hem, die geen verre toekomst meer had bij Cambuur, want zijn opvolger stond immers al klaar. En wat is er op tegen dat het toevallig Heerenveen is? Daar was immers een vacature. En dat anti-Heerenveen gedoe, daar koop ik niets voor. Cambuur en Heerenveen kunnen beter elkaar steunen in het wederzijdse streven om zo hoog mogelijk te eindigen in de competities met mogelijk Europeesvoetbal.