Citaat van: PePe op april 16, 2025, 16:57:56
Nu nog een betere naam voor het trainingscomplex: Magere Weide (heeft onvoldoende uitstraling)
uitstraling zoals het "Woanskip"
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: PePe op april 16, 2025, 16:57:56
Nu nog een betere naam voor het trainingscomplex: Magere Weide (heeft onvoldoende uitstraling)
Citaat van: Tanjajeah op juli 08, 2023, 21:15:30
Ah, ben er al achter: dat was dus Milan de Koe.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2017, 16:17:47
Nee hoor. Hij heeft het altijd al gedaan. Ook voor de hotzone.
Citaat van: GerardFraneker op juni 20, 2017, 21:30:08Hopelijk op steenworp afstand van de staantribune.
Geweldig ontwerp en kijk er zeker naar uit!
2 dingen waar ik zeer benieuwd naar ben:
- Supportershome schets
- Het uitvak.. waar willen ze de uit-supporters graag neerzetten?
Citaat van: sunderland op april 27, 2017, 18:11:17
Trouwens wij krijgen zelf 4 losse tribunes