Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Oosttribune

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
oktober 19, 2018, 14:58:53
Onvoorstelbaar! Die persconferentie is slap gelul en uitstel van de boodschap.. over en uit! Club in de marge, einde oefening
#2
Alles draait om geld en uiteindelijk is het werk, voor supporters gelden sentimenten. Henk is altijd eerlijk geweest en heeft nooit iets uitgesloten. Sandor als jarenlang boegbeeld van de club heeft nog steeds wrok of het wegsturen. Maar ja Fred Grim ging voor geld en Chris de Wagt zit ook gezellig bij de boeren. Overigens zit Henk heel vaak op de tribune, blijft een man van de club en zal als een korbach effect nog wel eens terugkeren!
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
september 15, 2018, 08:35:10
De eerste die door stewards afgevoerd werd was totaal onnodig, kwam per ongeluk op het veld, datzelfde voor de tweede maar dat de laatste vervolgens een rondje over het veld maakt en dan probeert te ontkomen is vrij onnozel. Stewards hadden hem moeten laten gaan, hij staat op beeld klaar, nu laten ze het zelf escaleren. Als cambuur verstandig is laten ze het hierbij. CambuurCulture en Kern van Cambuur snel contact opnemen met de club voordat mevrouw Sarah weer iets bedenkt
#4
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 07, 2018, 08:24:01
Vanavond afscheid van Barto, zullen wel wat oud spelers op de tribune zitten, ik verwacht Henk en Sandor ook wel... winnen en goed afscheid nemen, echte cambuur avond |:)
#5
Fredje, we zien tranen in je ogen....!!! Was mooi liedje toen hij op de bank zat bij Ajax als reservekeeper
#6
7 trainingen deze week, Hake snapt het wel
#7
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 23:00:30
En aangezien je het IQ van een Somaliër hebt,(iets dat door je opmerkingen overduidelijk is) zie ik je opmerking als een compliment.

Dieptepunt doe normaal
#8
Afgelopen twee jaar met de grootverdieners hadden we moeten promoveren. Maar de mannen gaven geen thuis tegen MVV en Dordrecht toen het moest. De inkomsten nemen af geld wat in de selectie is gestopt zijn we kwijt. V/D Vegt moeten afbetalen die dwaas van een Maas moeten afbetalen en door ongelukkige samenloop van omstandigheden promoveren Emmen, Fortuna en de Graafschap waardoor de inkomsten nog verder dalen. Foeke heeft een jaarcontract en ja die kan je beter uitdienen dan dat je hem eruit zet en moet uitkopen. Het is de nieuwe realiteit en je kan veel zeggen maar de directie zegt dit al jaren, we zitten aan ons plafond in dit ouwe hok.

Gerald is volledig bezet door het nieuwe stadion dus je hebt wel een technisch iemand nodig op dit moment al mag het van mij ook iemand anders dan Foeke zijn. Maar die man overal de schuld van geven gaat wat ver en bovendien niemand weet wat hij verdiend. Het is niet anders maar onverantwoord geld over de balk smijten is het laatste wat we moeten doen dan zijn we straks alsnog failliet. Er komt een nieuw stadion en tot die tijd... wat er ook gebeurt!!!

Het enige is dat er nu een jonge smalle selectie staat met een uitstekende trainer. Er zit genoeg strijdlust en enthousiasme in en   met wat geluk haal je de play offs en dan zien we wel weer. Ik zou zeggen laten we de ploeg eens gaan steunen!
#9
1
#10
Ik verwacht geen spelers meer, dit is het!
#11
Wacht nou eerst eens even af tot 31-8!!

En Booy wil wel geld uitgeven maar het is er niet!
Door degradatie en promotie zijn de gelden voor Cambuur gedaald en is het budget veel lager. Dit scenario zag niemand aankomen. Daarnaast kiezen spelers niet graag voor het noorden, dat weten we al jaren. In de organisatie zijn er ook maatregelen genomen. Er zijn nog schulden die worden nu afgelost zodat de club helemaal gezond is. Nu de kop erbij houden zorgt straks voor een gezonde club. Bedenk ik niet zelf heeft de club de hele zomer gezegd. Het is wennen, allemaal jonge jongens en een smalle selectie maar er staat een prima trainer en op basis van de eerste twee wedstrijden is het resultaat prima. Misschien eens allemaal realistisch worden over de situatie en achter de club en de jonge selectie gaan staan. Er is in ieder geval enthousiasme en inzet en teamgevoel dat was de afgelopen seizoenen ver te zoeken!
#12
Wedstrijden / Re: Sc Cambuur-Jong AZ 24-08-2018
augustus 22, 2018, 11:01:10
Het zal wel aan mij liggen, maar het is toch veel beter dan de afgelopen jaren.... hieronder het bericht van Fox

De Keuken Kampioen Divisie is vanaf komend seizoen in zijn volledigheid gratis te zien op FOX. Op het open kanaal worden onder meer het schakelprogramma en alle samenvattingen uitgezonden. FOX neemt de uitzendrechten over van Veronica, dat vorig seizoen alle samenvattingen uitzond.

Op 17 augustus gaat de Keuken Kampioen Divisie van start. Vanaf dat moment zal FOX een live schakelprogramma met de hoogtepunten van alle wedstrijden uitzenden op het open kanaal. Aansluitend aan het schakelprogramma volgen de samenvattingen van alle gespeelde wedstrijden. De maandag staat in het teken van een live wedstrijd die op dezelfde avond wordt gespeeld. Ook in de weekenden waarin de Eredivisie stilligt vanwege interlandvoetbal maar er in de Keuken Kampioen Divisie wel wordt gespeeld, brengt FOX meerdere wedstrijden live op het scherm.
Ook FOX Sports gaat meer uitzenden van de Keuken Kampioen Divisie. In plaats van één live wedstrijd zullen er vanaf komend seizoen elke vrijdagavond twee wedstrijden live te zien zijn op de zender.
Het eerste seizoen van de Keuken Kampioen Divisie belooft een spannende te worden. Om zoveel mogelijk mensen hier op een laagdrempelige wijze van te laten genieten, geeft FOX vanaf komend seizoen de Keuken Kampioen Divisie een prominente plek in de programmering, met wekelijkse live uitzendingen op maandag- en vrijdagavond. Het open kanaal van FOX is te vinden op kanaal 11 (bij o.a. Ziggo) of op kanaal 14 (bij o.a. KPN).
#13
Wedstrijden / Re: Sc Cambuur-Jong AZ 24-08-2018
augustus 22, 2018, 09:18:06
Over belofte teams is iedereen het eens maar over Fox gesproken.. Afgelopen jaren hebben wij rond middernacht over erna kunnen kijken naar de samenvattingen van de Jupiler league. Nu heeft Fox op het open kanaal een schakel programma met meerdere wedstrijden uitgelicht en alle doelpunten van alle wedstrijden. De samenvattingen volgen ook heel snel. Ik noem het een enorme verbetering.
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 14, 2018, 12:36:03
Nieuwswaarde 0!!!

Reken maar dat er een oplossing komt... Leeuwarden heeft ook nog een 'klein belang' in de ontwikkeling van het oude Cambuur gebied. In deze economische tijden valt daar heel veel geld te verdienen. 
#15
Als je zo'n waardeloos seizoen draait met een belachelijk eind en je hebt nu al 4000 verlengingen dan is dat een groot compliment en zegt heel veel over de aanhang. Nog 500 erbij voor 13 juni dan zit jij bij de start op 5000.