Citaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:15:14Is er nog wel eens contact met Hull?
Jammer het grote West Ham eruit. Hull City dan weer terug, dat is wel weer mooi
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Inferno-058 op mei 24, 2026, 22:15:14Is er nog wel eens contact met Hull?
Jammer het grote West Ham eruit. Hull City dan weer terug, dat is wel weer mooi
Citaat van: Harry L. op november 25, 2025, 09:29:33
Gaat erom dat je niet afhankelijk moet zijn van 1 persoon, beter lezen. En er is veel geld al vooruit betaald door sponsoren e.d. en er wordt weer van alles op de lange baan geschoven, maar links of rechtsom het zal opgehoest moeten worden want we hebben het over een zakenman en geen uitgesproken fan. Op de rest reageer ik niet, dom praat van een 12 jarige
overigens, jullie hebben het meer over geld dan hij deed
WAT IS PRE ORDER?Citaat van: Noordcambuur op december 04, 2024, 22:06:47Gewoon blij zijn met wat er tot nu toe staat is te veel gevraagd?
Nou we zullen het zien in januariHet duurt mij allemaal veel te lang.
Citaat van: siepelsjeu op november 18, 2024, 21:03:26
Na de winterstop dus Ultra?s en een Trommel
?Hallo allemaal. Vanavond heeft er een gesprek plaats gevonden tussen Cambuur Culture, Mi Side, LYB en een nieuwe groep. Deze nieuwe groep zal een ultras groep worden, en dit steunen wij. De groep zal plaatsnemen op vak 7 recht achter de goal, met onder andere een trommel en sfeervlaggen. De groep betreft een mannetje of 40 en heeft ons benaderd over hun idee?n. De verwachting is dat de groep de tweede seizoenshelft van start zal gaan. Tot die tijd willen wij iedereen oproepen om in vak 7 achter de goal plaats te nemen en niet verspreid over de tribune te gaan staan. Aankomende thuiswedstrijd tegen Den Bosch willen we iedereen vragen om optijd (19:00) op het vak aanwezig te zijn. Zo kunnen we er weer een ouderwetse gekkenhuis van maken. Op naar een sfeervolle toekomst!?
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 23, 2024, 19:00:28
Beste mensen ik ga hier en daar wat berichten verwijderen, was een tijdje zelf ook hier wat minder omdat ik soms zelf niet vrolijk van wordt wat ik lees.
Zowiezo ben ik al minder vrolijk als het niet goed met mn cluppie gaat, maar hou altijd respect naar Cambuur trainers en spelers. Tuurlijk mag je rustig kritiek hebben, maar hou het alsjeblieft een beetje in het fatsoenlijke.
Behandel ook een ander hier op het forum waar je het niet mee eens bent normaal. Hou op elkaar af te zeiken en af te branden dat is voor niemand leuk. Helemaal die personen die iedere keer met geslepen en getrokken messen op elkaar gaan hakken STOP daarmee. Langzaam maar zeker verzieken jullie het hele forum en de leuke forumgasten gaan weg.
Dit zegt mij genoeg... Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren.
Dus kijk niet raar op als er wat postings verdwijnen.
Ik ga me voorbereiden op de wedstrijd nu!
Eindelijk eens 3 punten ...