Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - WaalwijkLeeuwarden

#1
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
oktober 02, 2013, 18:38:58
Citaat van: jeff op oktober 02, 2013, 18:27:24
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

ohja en naar het az, twente, feyenoord, ado, pec, gea, ajax, pisvee, rdj, nac, utrecht, groningen, dkv, vitesse, rkc en heracles forum  :zweep
Doen jullie hier altijd zo tegen elkaar?
Sorry hoor, ik ben Waalwijker van geboorte en trots op mijn lokale club. Sinds 2004 woon ik in Leeuwarden en ben ook van de andere blauw gele club gaan houden. Maar als het zo moet.
#2
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
oktober 01, 2013, 20:17:30
Citaat van: NijmegenLeeuwarden op oktober 01, 2013, 16:51:02
Helaas vitesse net in blessuretijd langs NEC, had meer in gezeten voor ons. Cambuur ook jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Wij doen het ook beroerd met die drama van een Koeman. Waarom is hij niet gevraagd voor die hak reclame?