Citaat van: jeff op oktober 02, 2013, 18:27:24Doen jullie hier altijd zo tegen elkaar?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja en naar het az, twente, feyenoord, ado, pec, gea, ajax, pisvee, rdj, nac, utrecht, groningen, dkv, vitesse, rkc en heracles forum
Sorry hoor, ik ben Waalwijker van geboorte en trots op mijn lokale club. Sinds 2004 woon ik in Leeuwarden en ben ook van de andere blauw gele club gaan houden. Maar als het zo moet.
