Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
Toch nog afgeketst of waren de welbekende ?nieuws? kanalen te voorbarig?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
Citaat van: Drumfather SCC op juni 18, 2026, 18:20:39
Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou![]()
En dan met Binder de ED in zeker
Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 13:33:53
Naar Bali united
Citaat van: Arno A op juni 18, 2026, 10:48:20
Beginnen met 20-21 spelers?
Ja zoiets denk ik. Dus dan moeten er eigenlijk nog wel vijf spelers bij .
Citaat van: NRG op juni 10, 2026, 18:32:18
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.
Citaat van: Andy King op juni 10, 2026, 18:42:09
Dat is toch al 20 man.
Citaat van: sunderland op juni 10, 2026, 17:18:00
Kan iemand mij vertellen?. 9250 seizoen kaarten en daarmee uitverkocht.
Kunnen 15000 in . Weet uitvak 750 zit je op 10000. Kunnen er dan 5000 op hoofdtribune en dat zijn toch ook seizoen kaart houders..
Citaat van: Specuveter op juni 09, 2026, 22:43:05
zou die nu wel doorgaan?
Citaat van: Naastismis op juni 07, 2026, 07:55:20
Leuk en aardig dat Kooi Cambuur financieel ondersteunt, maar hij krijgt nu wel veel te veel macht nu, RVC is opgestapt mede dankzij Kooi, hij heeft een stormram in het stichtingsbestuur gezet(du Hair). Dit gaat helemaal fout.
Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 04, 2026, 12:13:46
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af)
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 14:50:40
Ik hoop dat we wat mooie tegenstanders gaan krijgen in de voorbereiding.
Eagles gaat naar Luton Town.
Wij zullen wel weer tegen Lutjelollum, Emmen en Almere spelen.
Citaat van: De Gast op mei 30, 2026, 13:28:20
Die jonkies van Ajax (en PSV) mogen wel extreem goed zijn als ze zich staande willen houden komend seizoen. 18,19 (en 18).
Vind dit meer iets voor de kkd om in uit te proberen.
Drie jaar geleden waren wij ook veel te jong en onervaren.