Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - justremco

#1
Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..

Toch nog afgeketst of waren de welbekende ?nieuws? kanalen te voorbarig?
#2
Citaat van: Drumfather SCC op juni 18, 2026, 18:20:39
Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou :P
En dan met Binder de ED in zeker :_schater

Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!

Binder gaat wel weg, denk dat ze die gewoon uiteindelijk ontbinden. Naast Marsman en van de Sande zullen er nog wel een paar vertrekken
#3
Nieuwe spelers
Lambooij hoopt dat er bij de eerste training ook nog ??n of twee nieuwe spelers op het veld zullen staan bij Cambuur. Wie dat zijn, wil de technisch manager echter niet zeggen.

Omrop Fryslan
#4
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
juni 18, 2026, 15:16:52
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 13:33:53
Naar Bali united

Schijnen ook concrete interesse te hebben voor van der Sande?.
#5
Citaat van: Arno A op juni 18, 2026, 10:48:20
Beginnen met 20-21 spelers?


Ja zoiets denk ik. Dus dan moeten er eigenlijk nog wel vijf spelers bij .

Henk had het onlangs in een podcast over 12 nieuwen, maar of dat realistisch is?
#6
Citaat van: NRG op juni 10, 2026, 18:32:18
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.

Volgens mij hebben we officieel net geen 15000 plaatsen dus dan komen we rond de 2250 ofzo denk ik, dat is dan om en nabij 15% voor losse verkoop. En die betalen vaak net ietsje meer dan seizoenskaarthouders
#7
Citaat van: Andy King op juni 10, 2026, 18:42:09
Dat is toch al 20 man.

Verwacht dat er wel 4/5 vertrekken van deze lijst
#8
Citaat van: sunderland op juni 10, 2026, 17:18:00
Kan iemand mij vertellen?. 9250 seizoen kaarten en daarmee uitverkocht.
Kunnen 15000 in .  Weet uitvak 750 zit je op 10000. Kunnen er dan 5000 op hoofdtribune en dat zijn toch ook seizoen kaart houders..

West heeft 2400 plekken, de rest is voor de losse verkoop
#9
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 09, 2026, 22:49:01
Citaat van: Specuveter op juni 09, 2026, 22:43:05
zou die nu wel doorgaan?

Ja dat is natuurlijk de vraag, vermoed alleen dat beide selecties er dan wel anders voor staan dan een maand later
#10
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 09, 2026, 22:41:52
Van de site van Excelsior:

Excelsior ? SC Cambuur
Zaterdag 4 juli 2026
16:00 uur
Sportclub Victoria ?04, Vlaardingen
#11
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 07, 2026, 08:12:39
Citaat van: Naastismis op juni 07, 2026, 07:55:20
Leuk en aardig dat Kooi Cambuur financieel ondersteunt, maar hij krijgt nu wel veel te veel macht nu, RVC is opgestapt mede dankzij Kooi, hij heeft een stormram in het stichtingsbestuur gezet(du Hair). Dit gaat helemaal fout.

Het kan toch alleen maar beter gaan zou je denken? Als ik het stuk in de LC lees gaan m?n nekharen recht overeind staan. Geen herstelplan, geen directeur. Wat hebben die lui uit zitten vreten? En Kooi moet nu weer lappen anders is het seizoen al afgelopen voordat ie goed en wel begonnen is
#12
Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

Die flauwekul is al van een paar weken geleden en de dames in kwestie waren wat gepikeerd omdat de Cambuur spelers niet voor hun wilden betalen  :_schater
#13
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 04, 2026, 12:19:15
Citaat van: Derkx R.H. op juni 04, 2026, 12:13:46
Waarom niet het kampioenschap van het noorden...en dan maar zonder uitsupporters om gedoe te voorkomen en elk jaar in een andere locatie(wou stad zeggen maar dan valt er 1 af :devil)

Omdat we in (bijna) heel Nederland bange burgemeesters hebben en die nooit akkoord gaan met dergelijke affiches
#14
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 03, 2026, 15:17:05
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 14:50:40
Ik hoop dat we wat mooie tegenstanders gaan krijgen in de voorbereiding.
Eagles gaat naar Luton Town.

Wij zullen wel weer tegen Lutjelollum, Emmen en Almere spelen.  :_schater

Inderdaad en als we eens een mooie tegenstander hebben zal het wel weer aan de andere kant van het land zijn en/of zonder publiek
#15
Citaat van: De Gast op mei 30, 2026, 13:28:20
Die jonkies van Ajax (en PSV) mogen wel extreem goed zijn als ze zich staande willen houden komend seizoen. 18,19 (en 18).
Vind dit meer iets voor de kkd om in uit te proberen.
Drie jaar geleden waren wij ook veel te jong en onervaren.

Je kan het ook omdraaien, NAC had veel ervaren spelers maar die waren voetballend weer niet goed genoeg