Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - theben

#1
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
augustus 01, 2014, 16:58:58
ach niks stuk ,niemand gewond ,niks aan de hand je :insane
#2
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
augustus 01, 2014, 12:10:23
Onze oud burgemeester Dales zei altijd :clint


Grote stad altijd wat :thumbsup
#3
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 28, 2014, 15:20:32
Citaat van: Lore op juli 28, 2014, 14:01:08
Nee, ik heb ze niet gezien en ik geloof je direct! Het is alleen dat dit soort incidenten op Cambuur blijven plakken en mensen als Crone een stok geven om mee te slaan. Dat is echt zonde, want wij zijn allemaal gek op onze club. Door dit soort gezeik kan Crone en andere burgemeesters ons in een combi zetten en oefenwedstrijden verbieden.

Doet die crone toch wel je als er een persoon een kaartje koopt bij scc en verder nooit komt en  deze persoon flikt wat ..
dan word iedereen gestraft .....uitbeleid is :zweep helemaal een drama ...
#4
Bij omrop abe word gezegd dat cambuur het nieuws wou melden en dat akrum zuid het toen ook deed, volgens vonk ....dus dan is die van der belt oek niet echt slim als je het mij vraagt. :_schater :_schater :_schater
#5
Algemeen / Re: Stadionverboden
april 04, 2014, 19:08:51
3 jaar geloof ik en gebiedsverbod :clint
#6
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
april 04, 2014, 19:00:27
Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 20:47:28
Ingezonden: Cambuur meer dan voetbal!

Terechte dankbaarheid voor de sportieve prestaties Lodeweges. Chapeau, hij heeft het technisch echt fantastisch gedaan dit seizoen. Het is vooral dankzij hem dat Cambuur zulk aantrekkelijk voetbal speelt. Ik vond hem altijd een bijzonder intelligente man en vind het echt pijnlijk dat deze man zich angstig en geïntimideerd voelde. Hij heeft familie, kinderen en kleinkinderen. Dat gun ik hem nou ook weer niet, maar een vertrek wel, want Cambuur is meer dan voetbal. Een beetje Cambuur en een beetje dkv kun je nu eenmaal niet aan onze achterban verkopen. Dat ligt hier erg gevoelig. Het is van de directie onzin om te stellen dat onze antipathie jegens dkv (enkel) berust op Calimerogedrag. Daarmee stelt de directie tevens dat succes dus de belangrijkste voorwaarde is voor clubliefde. Natuurlijk vult het stadion zich met een hoop gloryhunters sinds de promotie, maar de echte Cambuursupporters waren er ook toen wij onderaan stonden in de Jupiler Leage. En dat onder toeziend oog van, wat sommigen zeggen, de 'grote broer' die 30 kilometer verderop woont en het sportief gezien aanzienlijk beter deed dan ons destijds. Die zogenaamde grote broer is onze grote broer helemaal niet. Het voelt namelijk niet bepaald als familie. Familie staat onvoorwaardelijk voor je klaar en probeert je verder te helpen, steunt je als je het moeilijk hebt en is trots als het je goed gaat. Het is echt een hele beleving. Binnen, maar vooral ook buiten het stadion. Met kippenvel heb ik dit seizoen de jongens van Cambuur Culture mogen helpen met het maken vaneen aantal bijzondere spandoeken. Grote publieksdoeken, spandoeken voor vak 14 en een aantal echte Cambuursupporters die kampten met ernstige gezondheidsproblemen. Met spandoeken speciaal voor hun werd ze een welgemeend hart onder de riem gestoken. Later heb ik een aantal 'verschrikkelijke hooligans' zien huilen in de Euroborg vanwege het veel te vroege overlijden van een van deze jongens en was diep onder de indruk toen ik zijn indrukwekkende afscheid in het Cambuurstadion op een filmpje zag. Een erehaag gevormd door de MI-Side die massaal Bengaals vuurwerk afstaken. Dit is onvoorwaardelijke loyaliteit, beleving en eer. In voor en tegenspoed.
Kippenvel. En kippenvelmomenten heb ik heel erg vaak gehad bij onze club. Ik kan nu nog heel veel voorbeelden geven, maar het punt dat ik wil maken is dat Cambuur echt veel meer is dan een beetje samen voetbal kijken en dat het echt een arrogante vorm van minachting is wanneer dit ontkent of afgedaan wordt als onnozele Cambuurtokkies en weet ik verder niet allemaal wat.

ik ben blij dat ik zoveel fantastische mensen heb leren kennen bij onze club . Daar waar we samen een passie delen, samen springen, schelden en samen vaak niet begrepen worden door de hoogst intelligente en alwetende buitenwacht die het vertrek van Lodeweges naar de aartsrivaal vergelijkt met een reguliere baanverandering. Formeel gezien klopt dat ook, maar emotioneel gezien voelt dit als hoog verraad, te meer vanwege het moment.
Voor dkv zijn de playoffs al een feit en voor cambuur is lijsbehoud nog niet zeker gesteld. Ik vind het asociaal van dkv en ook niet in lijn met de door hun ingeslagen richting. Bij dkv moest Gert Jan Verbeek enkele jaren terug plaats maken voor een grote naam. Van Basten kwam en vertrekt, omdat hij geen goed GEVOEL heeft bij de club. De club waar trouwens de vorige voorzitter, Veenstra, onder bedreigingen van supporters zijn biezen pakte. Maar laat Johan Derksen dat gisteren bij Pauw en Witteman plus de rest van de buitenwacht even vergeten zijn voor het gemak. Dwight Lodeweges, door Cambuur bij de amateurs van VVOG vandaan gehaald, wordt nu de 'grote naam' die het moet gaan doen. Natuurlijk heeft voorzitter van der Belt gelijk wanneer hij zegt dat je ook trots kunt zijn op het feit dat spelers en trainer hier schijnbaar grote jongens worden en dat zelfs dkv dat zo erkent, maar dat voelt als afpakken en overlopen. Alsof de succesvolle generaal plotseling deserteert, want voetbal is per slot van rekening een vorm van 'oorlog'. En plots moeten wij klappen voor de vijand.

Nu gaat de vergelijking met de ooit zo verschrikkelijke NSB wel wat ver natuurlijk, maar het gevoel van verraad is helemaal niet zo vreemd als je een beetje begrijpt hoe deze club in elkaar steekt. Daarom is het goed en terecht dat veel mensen Dwight Lodeweges dankbaar zijn voor zijn prestaties, maar is het ook minstens net zo logisch om te beseffen dat dit nu zo rationeel uitgelegde besluit van Dwight Lodeweges ondergeschikt is aan de gevoelsmatige onvoorwaardelijke loyaliteit die (een groot deel van) de achterban wel heeft naar deze club en zo echt te kort wordt gedaan door Lodeweges nu belangrijker te maken dan hen die hier altijd al waren, zijn en blijven.



LJ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_respect opsturen naar media ,krant,vi ,tv
#7

Maar ik ga niet met 10.000 man staan klappen voor een man die met onze grootste rivaal een akkoord bereikt terwijl we nog midden in de strijd tegen de p/d zone zitten.


:0= MIJN LAATSTE BIJDRAGE OVER DEZE PASSANT.
[/quote] :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Dit omschrijf het hele verhaal in een notendop ,zo is het niks meer en niks minder :y :y :y :y
#8
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 01, 2014, 19:26:15
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 18:52:13
We hebben ze wel nodig hè. Hoe moet niet zo zijn dat trainers straks angst hebben, of spelers, om voor Cambuur te werken.

Bedoel als ze denken om elders te gaan.
#9
Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 18:40:50
Louis? Who the fuck is Louis dan...
dwight dwight who the fuck is dwight dan :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
#10
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 01, 2014, 18:31:44
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 18:24:20
Ik hou mijn hart vast voor de komende wedstrijden. Spelers zijn solidair met DL. Best kans dat zij na die actie van vanmorgen denken: flikker maar mooi op, stelletje kl***-supporters...
Wat is er waar van het gerucht wat ik in de stad hoorde dat er ook spelers zijn bedreigd om het niet in hun hoofd te halen ook dertig km zuidelijker te gaan?

Dan gaan ze maar niemand is groter dan deze club l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l
#11
Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.

Iedereen is anders in zijn/haar emoties ..onze club had het beter later naar buiten kunnen/moeten brengen...ook dit hoort bij cambuur
#12
Nu alle energie op onze club ,want hij is passant maar wij blijven ...... :thumbsup |:) |:) |:) |:) :thumbsup :thumbsup :thumbsup |:) |:) |:)
#13
Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 14:47:41
De telegraaf is hememaal gek geworden, die snappen er dus ook niets van. Dit staat in hun artikel over DL

OPROEP: Voor een verhaal over de rivaliteit tussen beide clubs is de redactie van De Telegraaf op zoek naar echtparen, stellen of gezinsleden die op voetbalgebied lijnrecht tegenover elkaar staan. Bent u bijvoorbeeld als hartstochtelijke Cambuur-fan getrouwd met een supporter van Heerenveen? Of is een van uw gezinsleden aanhanger van Cambuur terwijl u zelf een seizoenskaart van Heerenveen heeft? Stuur ons dan een mail met uw contactgegevens!

bestaat dat dan echt.....hahah :_schater :_schater :_schater :_schater
#14
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 18:24:59
Boeren verwelken, Judassen gaan......... Maar SCC zal altijd bestaan :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

leuke tekst spandoek
#15
De opvolger van Van Basten heeft de club lang nagedacht en is men heel zorgvuldig geweest, benadrukt Vonk maandag. "Uiteindelijk kwamen we bij Dwight uit en hij wilde graag naar ons toe komen. Vandaar dat de keuze op hem gevallen is. We hebben Dwight meerdere keren gesproken. Niet alleen ik, maar ook andere mensen van het bestuur. Uiteindelijk was iedereen ervan overtuigd dat hij de juiste man is.


Hij is al maanden met akrum zuid aan het praten , dus heeft onze club aan het lijntje gehouden :("