Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Marc S

#1
Waarom post je drie keer vrijwel hetzelfde bericht achter mekaar..
#2
Een van de kritiek punten was de vele assistent trainers, dan is dit een logisch resultaat lijkt me.
#3
Citaat van: Naastismis op juni 04, 2026, 15:14:38
De selectie heeft zich op Ibiza flink misdragen, volgens savage sisters dat is een podcast.
Zijn meerdere spelers vreemd gegaan.

D-tier wanabe influencers geloof ik ook altijd blind op hun woord  :_schater
#4
Lars en Mark mogen elkaar niet heel erg, hier hadden ze echt wel uit kunnen komen.
#5
Ongelovelijk zonde dit..
#6
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 10:23:33
Lmao wanneer je terechte kritiek hier op woke gooit ben je volgens mij wat te diep in de fabeltjesfuik beland.
#7
Ach zorgde voor wat leven in de brouwerij toch. Zo nu en dan wat te ver, maar dat neem ik wel voor lief.
#8
De laatste vanavond. Henk heeft de Cambuur voor altijd veranderd en zonder twijfel de potentie die er met de middelen die er waren er alles heeft uitgehaald, en nu op een plek heeft achter gelaten waar de club de volgende stap kan zetten. Een icoon voor onze club waar zouden we zijn beland zonder Henk de Jong? We zullen het nooit echt weten, alleen Henk is naast een goede trainer ook een fantastisch uithangbord voor onze club. Hopelijk blijft hij in een andere rol nog lang behouden voor de club, en gun het hem zo dat hij op eigen initiatief mag stoppen hier en daarmee het afscheid krijgt wat hij verdient.
#9
De waarheid zal vast ergens in het midden zitten denk dat de hoeveelheid mensen die er nu zijn het al imposanter maakt, al vind ik de teksten van sommige lieden tegenwoordig ook echt triest.

Als je de club vergelijkt met 20 jaar geleden, is de club ongelovelijk gegroeid, van 3/4 duizend mensen op de tribunes naar 13/14 duizend. Een steeds betere wordende scouting, inkomende en uitgaande transfers, een erg goede jeugdopleiding. Lambooij is een goede TM voor ons zeker vele malen beter dan VD Vegt. Iemand die ook mee kan groeien met de organisatie. Hoewel soms met horten en stoten, voor mijn gevoel is de club vanaf 2009 stap voor stap gegroeid en beter geworden.
#10
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
maart 28, 2026, 21:20:39
 :_schater :_schater
#11
Gefeliciteerd iedereen!  |:) |:)
#12
0-3 jantje naar 25 minuten, goed voor de gemoedstoestand haha.
#13
Citaat van: Gasgeve op maart 24, 2026, 10:01:37
We konden Nap vandaag wel gebruiken..

Als je die keuze had willen maken, had je dat al veel eerder moeten doen.
#14
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
maart 23, 2026, 10:27:03
Kuz met de wijze woorden!

Ons klagen komt een beetje uit de luxe positie waar wij in zitten. Samen met Ado een straat lengte voor staan, het blijft altijd gevaarlijk om zo te denken, maar ik denk dat velen diep van binnen in november (waarschijnlijk terecht) al wel het gevoel hadden dat we zouden promoveren de wedstrijden moeten nog even gewonnen worden.

Ik denk ook dat er ook echt een hele grote honger was naar het eens keer in eigen huis kunnen vieren, met supporters, zelfs al was het maar officieus. En dat de teleurstelling dat het waarschijnlijk weer niet thuis gevierd zou worden even overnam. (Zeker bij mij).

Maar uit bij Emmen dan maar! Is gelukkig dichtbij Leeuwarden, dus wellicht nog een feestje bij het stadion. Want gefrusteerd zijn dat we niet thuis promoveren, is natuurlijk ook gewoon een ongelovelijk Luxe probleem, 6 wedstrijden voor het einde van de competitie.
#15
We verliezen door onszelf en zwak verdedigen, maar ik wordt wel echt scheit en de scheit ziek van die kwakzalvers die ze iedere week naar ons toe sturen. Hadden we maar een VAR. Hebben  ze in iedergeval 2 kansen om het een keer bij het juiste einde te hebben.