Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Destroyer

#1
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.

_O_ Vreselijk idd. Zing voor je club en je spelers!
#2
 _O_  Wat een beschamend niveau hier weer afgelopen etmaal van sommige forum leden. Uit dit citaat blijkt wel wie je serieus kan nemen.
#3
En Ado had in het begin van het seizoen nog amper spelers laat staan een trainer.
#4
Vorig jaar hadden we nooit van Baouf, Ferrah en Sj?strand gehoord. Het jaar daarvoor niet van Pauwels.

Het is wat het is, ik laat me verrassen. Lambooij mag nooit alleen op het vertrek van Diemers afgerekend worden als daar een beleid voor gemaakt is.

Volgend jaar wordt sowieso een lastig jaar, maar kan niets anders zeggen dat Lambooij al veel credits bij mij heeft opgebouwd.

Het is wat het is.
#5
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
mei 04, 2026, 12:26:43
De ratten mogen weer in hun hol kruipen en afdalen naar een niveau lager.  |:)
#6
Citaat van: Bernardo op april 29, 2026, 20:14:02
Niet te betalen

Nou, dat wordt nog wat volgend seizoen dan...
#7
Monzialo den Bosch ook iets voor ons? Scoort nu ook al weer en assist den Bosch Almere
#8
Citaat van: justremco op april 29, 2026, 12:36:41
Schijnt naar Valencia te gaan?

Die deal is al twee maanden rond volgens mij
#9
Pool / Re: Tussenstand Pool seizoen 2025-2026
april 27, 2026, 08:36:17
Gefeliciteerd Inferno-058  |:)
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 25, 2026, 16:37:12
Plexiglas en meteen leeg vegen het vak bij ongeregeldheden. Een wedstrijd moet een feestje zijn elke keer als je er bent.
#11
Het is gewoon een compleet falen van alle instanties. Niemand het doek ook opgevallen in het uitvak die continu gespannen was over de stoelen? Wat schuilt daar dan? Waarom laat men het toe zoveel bier te gooien naar zuid? Hoe kunnen zoveel fakkels in een uitvak komen? Waarom greep geen enkele steward in het uitvak in? Waarom niet dat hele klote vak ontruimen direct na het eerste vuurwerk incident? Slecht en slap beleid.

Over die fakkels, 15-20 jaar geleden stonden er ontzettend dikke straffen op het afsteken van fakkels tijdens wedstrijden. Doeken moesten ge?mpregneerd voor de veiligheid van de supporters en stadion. Hoe kan het dat nu alles kan terwijl je zou zeggen dat bepaalde regels niet minder streng zijn moeten geworden.
#12
Citaat van: sunderland op april 25, 2026, 13:46:26
precies, als wij uitspelen heb je geen enkele kans om rottigheid uit te halen.
Hoe krijgen die lui vuurwerk mee naar binnen? Het is schandalig dat dat hier wel weer kan. En waarom wordt het uitvak niet leeg geveegd naar het eerste incident. Kortom weer heel slecht geregeld
_O_
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 25, 2026, 11:46:57
Eens met het oog op volgend jaar.
#14
Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2026, 11:11:00
Je staat zelf niet eens op Noord, dus hoe kan je oordelen dat deze nieuwe trommel goed/fout is? K woorden zijn onnodig net zoals andere dingen, mee eens. Maar het is wel makkelijk roepen vanaf een andere tribune, beste stuurlui staan aan wal

Blijkbaar weet jij waar ik sta, dan weet je ook dat er maar een aantal meters tussen zit. Maar pak nu gewoon de kern aan en niet de randzaken. Lees mijn bericht eens goed door. Corteo zag er goed uit. Was er niet bij.
#15
Ik zou de hem toch echt ook proberen te houden. Niet alleen voor veld maar ook voor kleedkamer. Hij kent de cultuur.