Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.
Vreselijk idd. Zing voor je club en je spelers!