Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Galdiano

#1
Er is door Cambuur officieel afscheid genomen van Mark op de socials.
Is de discussie over verlenging ook gelijk klaar.

Bedankt Mark voor de inzet de afgelopen 2 seizoen. Het ga je goed.  :thumbsup
#2
Klein zakje poen erbij vanuit Bali en iedereen is tevreden.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
juni 18, 2026, 13:49:46
Citaat van: Specuveter op juni 18, 2026, 13:41:47
Johnny Jansen?

Klopt.
Prachtig avontuur voor Balk maar helaas is zijn carri?re wel voorbij hierdoor.

Je gaat naar Bali wanneer je 30+ bent of als je geen verdere ambities meer hebt.
Niet als je pas 25 bent.  :zucht
#4
Jullie hebben er allemaal geen kijk op.
Ibrahim Sadiq

Maar is ooit voor 4 miljoen gehaald, dus zal nog flink voor betaald moeten worden.
#5
Citaat van: Specuveter op juni 14, 2026, 08:20:41
Joris Kramer ws naar Groningen

Verdiend! Heeft echt hele grote stappen gemaakt, en is bij Eagles uitgeroeid tot leider achterin.
Hier echt te weinig kansen gekregen helaas en hadden de optie moeten lichten.
#6
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2026, 09:28:50
Als je eerst allerlei talenten gaat halen, heb je straks geen budget meer voor die routine.
En bepaalde posities worden nu dubbel bezet met jeugdige spelers.

Trust the proces!  8)
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
juni 10, 2026, 09:59:39
Citaat van: Tanjajeah op juni 10, 2026, 09:37:35
Deze wedstrijd wordt gespeeld in het weekend van 8-9 mei 2027. De uitwedstrijd: weekend van 4-6 december.

Noteer maar:
Zondag 6 december 2026 ? 12:15 uur
Zondag 9 mei 2027 ?12:15 uur
#8
Wedstrijden / Re: SC Cambuur- Excelsior
juni 09, 2026, 19:01:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 09, 2026, 18:49:34
Meteen de eerste driepunter! |:)

Staan we hierdoor hopelijk weer op 0.  :rodekaart
#9
Algemeen / Re: Financiën
juni 09, 2026, 09:05:45
Hoe worden nieuwe RVC leden aangesteld? Is hier ook een sollicitatieprocedure aan verbonden? Of is het ook allemaal ons kent ons?
#10
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 08, 2026, 20:45:00
Vrijdag 10 juli om 11:30 uur in Delden.
Cambuur - Roda JC
#11
Citaat van: zeewolde op juni 07, 2026, 16:50:13
_O_

Als je ergens op kunt besparen.....

Die werken vooral op mijn lachspieren.
Als spelers dat al niet meer zelf kunnen regelen.

Het is bewezen dat traditionele warming-ups juist blessures kunnen veroorzaken.
Dit is dynamisch stretchenen en zorgt voor een optimale voorbelasting van pezen, gewrichten en spieren.

10 keer knie heffen, hakkebillen en rekken aan de boarding is totaal niet meer van deze tijd.
Er wordt zelfs per speler gekeken welke voorbereiding op dat moment het beste is.

Maar jullie zullen ook wel alleen maar 4-3-3 willen spelen met tradionele buitens en de punt naar voren met een 10. Of overal wat veranderd op het werk gelijk afbranden.  :_schater




#12
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 12:40:30
Wat te denken met sponsorovereenkomsten die vooraf voldaan zijn ipv het gespreid betalen.
#13
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 11:59:56
Citaat van: Elfsteden op juni 06, 2026, 10:49:05
Hopelijk krijgt Van den Belt de portefeuille financien

Gaat hij niet doen verwacht ik.
Kan heel slecht tegen stress. Is heel sterk met cijfers maar na zoveel puinruimen eerder bij Cambuur en Twente gaat hij dat als RVC lid echt niet nog eens doen.
#14
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 10:20:27
Citaat van: De Gast op juni 06, 2026, 10:02:30
Ook geeft Pieter aan dat Ard op was. Kun je daaruit concluderen dat Pieter Ard niks verwijt?

Uit de tekst blijkt dit ook.

"En de directie (Ard de Graaf en Harry van der Zee, red.) zijn sinds oktober alleen maar aan het puinruimen geweest. Er lagen stapels facturen. Niets was goed ingeboekt.?

Met andere woorden die hebben zich een slag in de rondte gewerkt en kun je niet alles verwijten.

Hoe kan het dat er stapels facturen lagen? Wie is verantwoordelijk voor de financi?le afwikkeling? Dat valt wel onder de directie welke daar op moet toezien.

Stichting bestuur maar met name de RVC valt echt wel heel veel te verwijten.
Ik denk dat de posities binnen de RVC onhoudbaar zijn geworden.
Eerst het gezeik met Wieringa en zijn werving bureau, wat schijnbaar totaal niet lukt omdat er nog steeds directeur is gevonden. Nu dit weer.
Er is totaal geen toezicht vanuit de RVC en ze lijken alles maar lukraak en onhandig aan te pakken.
#15
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 18:57:07
Citaat van: AL op juni 05, 2026, 18:43:25
Zeer zorgwekkend maar dit is toch geen verrassing meer?

Als je 9 maanden aan een plan kan werken en er niets gebeurd is is dat voor mij een grote verassing.