Het publiek bij de DKV training...
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: 0517 op augustus 19, 2014, 10:09:22
Cambuur zal ongetwijfeld van de transfersommen een groot deel in kas houden tbv aflossingscapaciteit en versterking van het eigen vermogen.
CiteerWe hebben de luxe dat we financieel lucht hebben hetgeen betekent dat we niet zomaar even spelers gaan verkopen. Handhaving gaat in zekere zin dus vóór de financiën. De druk van het negatief eigen vermogen is nagenoeg weg: we kunnen deze namelijk over een langere periode van acht tot tien jaar uitsmeren." - See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36738/vooruitblik-op-nieuwe-seizoen-cambuur/#sthash.WY11T0LR.dpuf
CiteerTransferrechten:
Cambuur dient 50% van alle toekomstige transferopbrengsten af te dragen aan het spelersfonds
"Cambuur vooruit". Deze stichting heeft door een eenmalige storting deze rechten aangewend.
CiteerVan elke euro extra -met de nadruk op extra- die we uiteindelijk meer weten te genereren dan we vooraf verwachten zal driekwart naar datzelfde spelersbudget gaan. -
CiteerIn Leeuwarden kon het bedrag dat bijvoorbeeld met de transfer van Martijn van der Laan naar FC Groningen werd verdiend, slechts voor één tiende in de selectie worden geherinvesteerd. De club heeft nog financiële negatieve erfenissen uit het verleden op te lossen
Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2014, 13:24:06Dit een onzinnige bijdrage?Dan hoop ik niet dat je reageert op alle onzinnige bijdrages op dit forum
Wat hebben we aan die onzinnige bijdrages van jou?
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
Netzoals in het het Henk de Jong topic. Onzin!
Citaat van: DR888SCC op augustus 16, 2014, 13:16:04Nergens over. Loop gewoon wat te stoken. Je moet toch wat doen tegen de verveling totdat het 20:45 is
Ja inderdaad, waar gaat dit over???
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00Als je vriendin nog meer hulp nodig hebt..
Ps: Een vriendin van me heeft jullie hulp nodig, http://bit.ly/1ksQax4. Mijn en haar dank zullen groot zijn.
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 15:24:47o.a door verkoop diemers/schepers/ozturk zal daar wel iets in zitten. Maar zal niet veel zijn.
Daar zat dus ook nog wat geld in, want dat is wrs een van de potjes waar VD Belt het steeds over had!