Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - MartD

#1
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 18, 2014, 19:57:14
Het publiek bij de DKV training...

#2
Algemeen / Re: Financiën
augustus 19, 2014, 10:12:39
Citaat van: 0517 op augustus 19, 2014, 10:09:22
Cambuur zal ongetwijfeld van de transfersommen een groot deel in kas houden tbv aflossingscapaciteit en versterking van het eigen vermogen.
CiteerWe hebben de luxe dat we financieel lucht hebben hetgeen betekent dat we niet zomaar even spelers gaan verkopen. Handhaving gaat in zekere zin dus vóór de financiën. De druk van het negatief eigen vermogen is nagenoeg weg: we kunnen deze namelijk over een langere periode van acht tot tien jaar uitsmeren." - See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36738/vooruitblik-op-nieuwe-seizoen-cambuur/#sthash.WY11T0LR.dpuf

Niet nodig dus.
#3
Wat hebben we aan een Becker? Helemaal niks! Het is rechtspoot! Met de Ridder & Narsingh is de rechterkant goed bezet, wanneer zij terug zijn. Meleg kan dan mooi concurreren met Rusnak voor aanvallende middenvelder, want hij is te traag voor een buiten. Dus we hebben een linkspoot nodig voor de linksbuiten, zodat Ogbeche eruit kan. Kan B mooi concurreren met Barto en Hemmen voor de spitspositie. 
#4
Algemeen / Re: Financiën
augustus 18, 2014, 23:30:30
Uit een vorige jaarrekening bleek:
CiteerTransferrechten:
Cambuur dient 50% van alle toekomstige transferopbrengsten af te dragen aan het spelersfonds
"Cambuur vooruit". Deze stichting heeft door een eenmalige storting deze rechten aangewend.

Uit een interview van Gerald van den Belt met Huis aan Huis op 21-04-2014 werd aangegeven:
CiteerVan elke euro extra -met de nadruk op extra- die we uiteindelijk meer weten te genereren dan we vooraf verwachten zal driekwart naar datzelfde spelersbudget gaan. -

Nu blijkt dat het volgende:
CiteerIn Leeuwarden kon het bedrag dat bijvoorbeeld met de transfer van Martijn van der Laan naar FC Groningen werd verdiend, slechts voor één tiende in de selectie worden geherinvesteerd. De club heeft nog financiële negatieve erfenissen uit het verleden op te lossen

Dus hoe zit nu precies? Ik snap dat een paar derden in het spelersfonds hebben geinvesteerd en (een deel van het) geld terug willen zien. Dus lijkt me dat de opbrengst van Leeuwin voor cambuur ook tegenvalt. Vraag is: hoeveel moeten deze mensen die geinvesteerd hebben in het spelersfonds terug zien, voordat cambuur het geld (grotendeels) zelf kan herinvesteren?
#5
Selectie en Technische staf / Re: Albert Rusnák
augustus 16, 2014, 13:32:09
Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2014, 13:24:06
Wat hebben we aan die onzinnige bijdrages van jou?
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!

Netzoals in het het Henk de Jong topic. Onzin!
Dit een onzinnige bijdrage?Dan hoop ik niet dat je reageert op alle onzinnige bijdrages op dit forum  :_schater
#6
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 16, 2014, 13:29:43
Citaat van: DR888SCC op augustus 16, 2014, 13:16:04
Ja inderdaad, waar gaat dit over???
Nergens over. Loop gewoon wat te stoken. Je moet toch wat doen tegen de verveling totdat het 20:45 is   8P
#7
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 16, 2014, 12:28:52
"SC Cambuur pakte in zes Eredivisieduels onder Henk de Jong vijf punten; de laatste zes wedstrijden met Dwight Lodeweges leverden twaalf punten op."
#8
Selectie en Technische staf / Re: Albert Rusnák
augustus 16, 2014, 12:28:14
"Door het doelpunt van Albert Rusnák heeft Cambuur het aantal goals uit directe vrije trappen van vorig seizoen al geëvenaard. Namelijk één: Mart Dijkstra tegen NEC."
#9
De eerste spelers beginnen ook al af te vallen bij de Ajax/PSV/etc. Zit hier nog wat leuks bij? Voor een creatieve middenvelder, als Rusnak niks wordt, is Andersen misschien een optie. 
#10
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 12, 2014, 22:07:34
FVC - SCC

Eerste helft stond cambuur prachtig te voetballen. Met name de rechterkant, dus Narsingh, waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Wat een aanwinst, maar mocht hij wegvallen dan z'n we wel vleugellam. Gelukkig dat Meleg reeds is aangetrokken. Bob schepers viel tegen en Feldballe was wel aardig. Verder Etienne Reijen stond leuk te voetballen, slaagde er in om goed op te bouwen samen met Dijkstra. Macintosh zit voetbal in en Bijker zit er weer als vanouds fel op. Gianlucca Nijholt voetbalt lekker mee en technisch prima. Maar of dit de echte aanwinst is waar cambuur naar op zoek is... maar zeker een nuttige speler om erbij te hebben. Ogbeche wordt eerst spits.

P.S. Wie denk dat het niet slechter kan dan Johnny de Vries heeft Janzen nog niet gezien.
#11
Citaat van: HeleenLwarden op mei 31, 2014, 12:52:00
Ps: Een vriendin van me heeft jullie hulp nodig, http://bit.ly/1ksQax4. Mijn en haar dank zullen groot zijn. _O_
Als je vriendin nog meer hulp nodig hebt.. :y
#12
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 05, 2014, 17:30:53
Welke kroegen in binnenstad lwd zendt deze wedstrijd uit? Want ik heb digitenne, dus geen kanaal 5. Geen zin om deze losse wedstrijd voor 12 euro te kopen. Koop er liever paar biertjes voor...
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 01, 2014, 12:28:57
Nog eventjes en dan is dit seizoen ook weer afgelopen. Wat zijn de vorderingen geweest m.b.t. een nieuw stadion dit seizoen? Niet zo bijster veel volgens mij. Oftewel: het zal nog wel 5 jaar duren voordat er een nieuw stadion zal staan.

Echter, als cambuur in de eredivisie blijft, zal het niet zo lang kunnen wachten lijkt mij.  Er zullen aanpassingen moeten gebeuren aan het huidige stadion, om het toeschouwersaantal uit te breiden. Tweede seizoen eredivisie zullen waarschijnlijk meer mensen op af komen. Zal eeuwig zonde zijn om deze (nieuwe) supporters niet te kunnen verwelkomen, omdat het stadion te klein is.

Wat denken jullie en wat zullen eventuele mogelijkheden zijn? 
#14
Algemeen / Re: Financiën
januari 30, 2014, 16:10:49
Citaat van: Lore op januari 30, 2014, 15:24:47
Daar zat dus ook nog wat geld in, want dat is wrs een van de potjes waar VD Belt het steeds over had!
o.a door verkoop diemers/schepers/ozturk zal daar wel iets in zitten. Maar zal niet veel zijn.
#15
Algemeen / Re: Financiën
januari 30, 2014, 12:04:28
Voor de mensen die het jaarverslag over 2012/2013 nog niet hebben gezien:

http://www.cambuur.nl/sites/cambuur.nl/files/publicatieverslag%20KVK%20Cambuur%202012-2013.pdf

Kun je echter niet al te veel conclusies uit halen.