Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - 058-4life

#1
Wedstrijden / Re: Jong PSV - SC Cambuur (02/11/2020)
november 30, 2020, 18:02:36
0-1 affluiten maar! In de tas en gauw naar huus.  |:)
#2
Wedstrijden / Re: Jong PSV - SC Cambuur (02/11/2020)
november 30, 2020, 18:01:04
Jaaaaaaaaaaaa
#3
Wedstrijden / Re: Jong PSV - SC Cambuur (02/11/2020)
november 30, 2020, 17:54:44
Laten we eerlijk wezen, alleen maar onvoldoendes dus we verdienen niks, mogen blij zijn met een punt straks.
#4
Wedstrijden / Re: Jong PSV - SC Cambuur (02/11/2020)
november 30, 2020, 17:51:35
Citaat van: Walter op november 30, 2020, 17:29:46
Nu meteen kallon, maulun erop. Eventueel ter heide voor schmidt want die geeft geen bal goed.
Het die ooit een bal goed geven dan?  l0l
#5
Pool / Re: Pool Telstar - SC Cambuur 28-04-2018
april 28, 2018, 17:44:00
1-2 (0-0)

Barto
Crowley

2x geel
#6
6-1 (2-1) GASSSSSSS  l8l

Barto
Kippersluis
Barto
Crowley
Rossi
Mathieu

4x gelb
#7
Wedstrijden / Re: Fc Dordrecht - Cambuur
april 13, 2018, 21:43:15
Een positief doelsaldo, ook wel weer eens leuk!
#8
Pool / Re: Pool Dordrecht - SC Cambuur 13-4-2018
april 13, 2018, 19:38:26
2-3 (1-1)

Barto
Houtkoop
Crowley

4x geel
#9
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Jong az 9-4-2018
april 09, 2018, 19:07:06
4-0 (1-0)

Houtkoop
Crowley
Kippersluis
Kallon

2x geel
#10
Wedstrijden / Re: Fc Den Bosch - Cambuur (6-4)
april 06, 2018, 21:37:19
Citaat van: Voorstopper op april 06, 2018, 21:36:53
Virtueel nu 8ste stek...
Niet 6e??
#11
Pool / Re: Pool Den Bosch - SC Cambuur 6-4-2018
april 06, 2018, 10:59:09
2-0 (0-0) helaas...

3x geel
#12
4-2 (2-2)

Barto
Houtkoop
Barto
Crowley

4x geel
#13
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Volendam 30-03-2018
maart 30, 2018, 17:58:53
2-0 (0-0)

Teijsse
Crowley

3x gelb
#14
Wedstrijden / Re: Fortuna - Cambuur
maart 23, 2018, 20:19:35
Citaat van: D.H.Skolten op maart 23, 2018, 20:15:54
Dus jij bent dik tevreden met hoe het bij Cambuur gaat? Met de spelers die we hebben, het beleid dat gevoerd word en de positie op de ranglijst?
Nee natuurlijk niet ju Okke, maar ik zeik er niet over. Ik drink liever een sapje en droom over Europees voetbal in een schitterende nieuwe tempel terwijl DKV 3e Klasse speelt! Slappe ouwehoer!
#15
Wedstrijden / Re: Fortuna - Cambuur
maart 23, 2018, 20:10:52
Azijnzeikerds weer stil?