0-1 affluiten maar! In de tas en gauw naar huus.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Walter op november 30, 2020, 17:29:46Het die ooit een bal goed geven dan?
Nu meteen kallon, maulun erop. Eventueel ter heide voor schmidt want die geeft geen bal goed.

Citaat van: Voorstopper op april 06, 2018, 21:36:53Niet 6e??
Virtueel nu 8ste stek...
Citaat van: D.H.Skolten op maart 23, 2018, 20:15:54Nee natuurlijk niet ju Okke, maar ik zeik er niet over. Ik drink liever een sapje en droom over Europees voetbal in een schitterende nieuwe tempel terwijl DKV 3e Klasse speelt! Slappe ouwehoer!
Dus jij bent dik tevreden met hoe het bij Cambuur gaat? Met de spelers die we hebben, het beleid dat gevoerd word en de positie op de ranglijst?