Wederom afgetroefd op inzet, valt niks op af te dingen. Gefeliciteerd met de zeer terechte overwinning!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Shar op februari 14, 2015, 17:18:35
Hoe bedoel je precies "Geinig hoe op iedere manier erkenning wordt gezocht bij de rest van Nederland."? Ik leef heel erg naar deze wedstrijd toe omdat het een derby is tegen een ploeg waar ik, op zijn zachtst gezegd, niets mee heb. De voorbeschouwingen, extra aandacht ervoor, sfeeracties, ludieke acties vind ik leuk. Maar dat is puur mijn persoonlijke beleving, wat de rest van Nederland daarvan vindt interesseert me eerlijk gezegd niet zo. Bovendien weet ik uit persoonlijke ervaring dat het de rest van Nederland niet echt boeit (in hoeverre worden wij warm van bijvoorbeeld de derby Roda JC - MVV).
Citaat van: heerenvenertje op januari 25, 2014, 00:13:52Ik lees in aanloop naar de derby ook al een tijdje mee op dit forum, maar jouw berichten slaan werkelijk nergens op. Er komt veel onzin voorbij (ook bij ons de laatste tijd) maar dit slaat alles. En er wordt nog op gereageerd ook..
Ik zet mijn club voor Lul? Voor wie? voor jou
Kom op man wie leest dit forum? Jullie alleen toch? Niks mis mee maar kom op hee