Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - feanfan

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 15, 2015, 15:28:15
Wederom afgetroefd op inzet, valt niks op af te dingen. Gefeliciteerd met de zeer terechte overwinning!
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 14, 2015, 22:50:02
Ik vind het maar een dwaze actie. Ludieke acties zijn prima, maar dit vraagt alleen maar om moeilijkheden. Stel het loopt na de wedstrijd uit de hand als de supportersbussen wegrijden, dan wordt meteen naar jullie gewezen. En dan krijg je weer zo'n rel om een gestolen doekje. Ze hadden het gewoon lekker moeten laten hangen.
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 14, 2015, 17:51:27
Citaat van: Shar op februari 14, 2015, 17:18:35
Hoe bedoel je precies "Geinig hoe op iedere manier erkenning wordt gezocht bij de rest van Nederland."? Ik leef heel erg naar deze wedstrijd toe omdat het een derby is tegen een ploeg waar ik, op zijn zachtst gezegd, niets mee heb. De voorbeschouwingen, extra aandacht ervoor, sfeeracties, ludieke acties vind ik leuk. Maar dat is puur mijn persoonlijke beleving, wat de rest van Nederland daarvan vindt interesseert me eerlijk gezegd niet zo. Bovendien weet ik uit persoonlijke ervaring dat het de rest van Nederland niet echt boeit (in hoeverre worden wij warm van bijvoorbeeld de derby Roda JC - MVV).

Helemaal mee eens, dat soort acties hoort er natuurlijk ook bij! Ik bedoel alleen dat er best veel mensen zijn die nogal wat waarde hechten aan die randzaken. Je ziet op internet hoe sommigen gewoon geil worden van een toeschouwersaantal bij de training, of wanneer de Telegraaf een artikel publiceert waarin Cambuur boven Heerenveen wordt gezet. Dat voelt voor hen dan als een soort overwinning. Ik weet overigens ook dat lang niet iedereen op dit forum voorstander is van dit soort helden, maar goed, wij hebben ze helaas ook. Dat er in Leeuwarden meer mensen op de laatste training afkomen dan bij ons of dat Cambuursupporters meer lawaai maken dan onze supporters zal ik niet ontkennen, maar daar gaat het ook niet om. Waar het wel om gaat, is dat er morgen wordt gevoetbald en het gaat daarbij om drie punten. Ik houd het graag sportief, en daarom hoop ik gewoon op een mooie derby met gezonde rivaliteit.
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 14, 2015, 16:41:26
Geinig hoe op iedere manier erkenning wordt gezocht bij de rest van Nederland. Morgen wordt er een bijzondere voetbalwedstrijd gespeeld, en alleen daar zal een winnaar uit komen. Ik weet dat velen hier heel gefrustreerd op zullen reageren, maar ik weet ook dat er bij jullie ook nog pure voetballiefhebbers zijn. Hun wil ik dan ook succes wensen. Ja hoor, ik ga nu terug naar de stal.
#5
Dat weet ik Cor, en natuurlijk is dat zo, maar als wij met de bus bij het uitvak worden gedropt en vervolgens ook daar weer worden opgehaald, dan kan er toch geen fysiek contact tussen beide supportersgroepen zijn? Daarom is zoveel politie-inzet gewoon niet nodig, of wel?
#6
De politie-inzet is weer te idioot voor woorden. Bij ons was het nog veel erger, maar je mag er toch van uitgaan dat jullie (lees: Cambuursupporters in het algemeen) niet met stenen of tegels naar de bussen gooien? Beetje vertrouwen zou niet verkeerd zijn. Wij worden gewoon bij het uitvak afgeleverd en net zo gemakkelijk weer teruggereden. Zet die politieagenten maar stand-by, zodat ze kunnen ingrijpen wanneer dat nodig is. Echt waanzin, zoveel geld het ook nog eens kost!
#7
Ok, want dit heb ik ook gelezen, al is dat dan op Twitter:

"Tussen het uitvak en de harde kern van Cambuur wordt een groot doek opgehangen tegen provocaties." vd Belt
#8
Van wie heeft men dat eigenlijk gehoord? Is dat een directielid van Cambuur geweest of heeft iemand dat gewoon op Twitter o.i.d. gezet?
#9
Citaat van: heerenvenertje op januari 25, 2014, 00:13:52
Ik zet mijn club voor Lul? Voor wie? voor jou

Kom op man wie leest dit forum? Jullie alleen toch? Niks mis mee maar kom op hee
Ik lees in aanloop naar de derby ook al een tijdje mee op dit forum, maar jouw berichten slaan werkelijk nergens op. Er komt veel onzin voorbij (ook bij ons de laatste tijd) maar dit slaat alles. En er wordt nog op gereageerd ook..

Ben er zondag ook bij, en vind het eigenlijk wel jammer dat ze zo'n doek tussen Noord en het uitvak hangen. Provoceren hoort toch juist bij een derby? En bang zijn dat er met spul wordt gegooid, hoeft ook niet want er zitten (volgens mij) toch netten voor het uitvak.
#10
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
augustus 24, 2013, 00:56:24
Bij ons is het merendeel van mening dat je normaal met elkaar moet kunnen praten over voetbal. Ik merk dat hier juist nog veel mensen zijn die geen zinnig antwoord kunnen geven.

Ik ben benieuwd wat het idee daarachter is, want ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die graag zouden willen zien dat jullie spelers die haat terugbrengen in het veld dmv extreem hard voetbal. Het is en blijft jullie zaak, maar ik weet zeker dat een deel van jullie achterban een nederlaag tegen een rivaal nog niet kan verwerken zonder zich daarbij te misdragen. En dat is nodig in de Eredivisie.
#11
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
augustus 23, 2013, 23:57:26
Die zin vind ik overbodig. Jullie hebben niet eens een gezamenlijk standpunt, ik word namelijk door verschillende leden welkom geheten op dit forum. "We kunnen van elkaar leren" is een zin die door één van jullie is geschreven. :)
#12
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
augustus 23, 2013, 23:49:42
Uit die uitspraak maak ik op dat jij niet een van die mensen bent die het nodig vindt herrie te schoppen. En wat betreft het gedrag van Groningen, dan bedoel ik dat gedrag bij de wedstrijd in Heerenveen. Eigenlijk nooit problemen, omdat de derby inmiddels alweer wat vaker is gespeeld, en beide ploegen al hebben gewonnen en verloren. Ik denk dat daar het grote verschil in zit.
En je hebt gelijk, supporters en geweld horen eigenlijk niet bij elkaar. Zelfs in Leeuwarden niet, want ook daar maak je onderscheid tussen hooligans en supporters, getuige mijn buurman. :P
#13
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
augustus 23, 2013, 23:38:27
Ja dat klopt, de neerwaartse trend is inderdaad zichtbaar en dat erkennen we zelf ook, er waren vandaag 25.505 toeschouwers volgens de NOS. Dat is 595 onder de max. capaciteit, en dus niet uitverkocht. Moet ik wel zeggen dat het aantal toeschouwers na drie zulke thuiswedstrijden hoger uitkomt dan wanneer je een dramastart maakt.
Ik denk nog steeds realistisch als ik zeg dat geweld en haat niet bij rivaliteit hoort. De rivaliteit moet je terugzien bij de spelers op het veld en bij de sfeer op de tribunes en niet rondom het stadion. En nu je over die autocombi begint, het ligt aan jullie zelf dat een autocombi onhaalbaar is. Zoals jullie zelf al vaak aangeven, zijn er bij ons nauwelijks hooligans (gelukkig) en al helemaal geen geweld.
Ik zal wel geestelijk niet in orde zijn als ik hoop op een mooie, sportieve onderlinge strijd tussen beide clubs. Het is bij deze Friese derby's altijd jammer dat supporters van (met name) jullie kant geweld nodig menen te hebben om wat sporen achter te laten.
Neem een voorbeeld aan Groningen, dan wordt de derby alleen maar mooier!
#14
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
augustus 23, 2013, 20:45:53
En de 3-2! Geluksgoaltjes of niet!  8)
#15
Overig Voetbal / Re: De ondergang van hoerenveen
augustus 23, 2013, 20:34:46
Jaa wij kunnen overal vandaan reageren, ook vanaf de tribune! En, de 2-2 staat op het scorebord :P