Leuk interview met Floris Smand in de LC.
Kampioen geworden en volgend jaar 2de niveau Spanje. Schijnt gevolgd te worden door grotere Spaanse clubs (geen concrete interesse nog) en Floris was basisspeler dit seizoen.
Mooi voor hem en natuurlijk een gave competitie volgend seizoen Secunda Division (La Liga2) met clubs als Girona, Malaga, Mallorca, Valladolid, Tenerife, Gijon en Cordoba.
Kampioen geworden en volgend jaar 2de niveau Spanje. Schijnt gevolgd te worden door grotere Spaanse clubs (geen concrete interesse nog) en Floris was basisspeler dit seizoen.
Mooi voor hem en natuurlijk een gave competitie volgend seizoen Secunda Division (La Liga2) met clubs als Girona, Malaga, Mallorca, Valladolid, Tenerife, Gijon en Cordoba.