Citaat van: Marc S op juni 19, 2026, 11:28:04zo denk ik er ook over hoofdtrainer en 2 assistenten?.mooi zat.
Een van de kritiek punten was de vele assistent trainers, dan is dit een logisch resultaat lijkt me.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Marc S op juni 19, 2026, 11:28:04zo denk ik er ook over hoofdtrainer en 2 assistenten?.mooi zat.
Een van de kritiek punten was de vele assistent trainers, dan is dit een logisch resultaat lijkt me.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:28:08wie jarig is trakteert?..
Iedereen feliciteerd met de verjaardag van onze club..
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 10:13:52kunnen wij niet betalen?..salaris dan.
Babadi mag transfer vrij weg bij Psv
Dat zou nou een wereld move van Lars zijn als ze die met een goed verhaal weten te strikken
Citaat van: Derkx R.H. op juni 12, 2026, 19:01:42deze gast gaat het elke keer op mijn post reageren en dan kaats ik graag de bal terug.
wat doe jezelf nu dan?
Citaat van: Korezev op juni 12, 2026, 18:54:31we gaan het meemaken Korezev.
En jij denkt dat dat allemaal binnen een week gerealiseerd is? Volgens mij zijn er hier veel te veel mensen die denken dat ze alles weten en als dat een beetje positief is dan wordt dat met hosanna bejubeld.
Laat Kooi in alle rust zijn plannen uitwerken en daar zullen dan vast ook weer de roeptoeters hun mening over geven zonder enige goede fundering
Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30poetser is zo dom die snapt het echt niet?.hij speelt het graag op de man?.wat niveau
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?
Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
Citaat van: Poetser op juni 12, 2026, 18:31:29zelf bedacht stumpertje
Je weet wie het zegt toch?
maar er zal en plan van aanpak moeten komen anders zitten over een paar maand weer met een lege portemonnee.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 08, 2026, 09:57:36zoek maar eens mensen met een bestuurlijke functie ?.
Ja inderdaad, en nu de bestuurlijke crisis aanpakken en gasgeven
Citaat van: Andy King op juni 07, 2026, 13:32:24er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.
Natuurlijk niet bezuinigen op de scouting! Daar ligt juist onze kracht.
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 16:42:08zaterdag 18 juli in Stiens.
Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.
De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.