Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Noordcambuur

#1
Citaat van: Marc S op juni 19, 2026, 11:28:04
Een van de kritiek punten was de vele assistent trainers, dan is dit een logisch resultaat lijkt me.
zo denk ik er ook over hoofdtrainer en 2 assistenten?.mooi zat.
#2
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:28:08
Iedereen feliciteerd met de verjaardag van onze club..
wie jarig is trakteert?.. :proost
#3
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 10:13:52
Babadi mag transfer vrij weg bij Psv
Dat zou nou een wereld move van Lars zijn als ze die met een goed verhaal weten te strikken
kunnen wij niet betalen?..salaris dan.
#4
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 19:07:08
Citaat van: Derkx R.H. op juni 12, 2026, 19:01:42
wat doe jezelf nu dan?
deze gast gaat het elke keer op mijn post reageren en dan kaats ik graag de bal terug.
#5
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 18:56:48
Citaat van: Korezev op juni 12, 2026, 18:54:31
En jij denkt dat dat allemaal binnen een week gerealiseerd is? Volgens mij zijn er hier veel te veel mensen die denken dat ze alles weten en als dat een beetje positief is dan wordt dat met hosanna bejubeld.
Laat Kooi in alle rust zijn plannen uitwerken en daar zullen dan vast ook weer de roeptoeters hun mening over geven zonder enige goede fundering
we gaan het meemaken Korezev.
#6
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 18:55:59
Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 18:34:30
Hij zegt dat wij de organisatie moeten aanpassen aan de inkomsten. Dat moet toch ook?

Naast herfinancieren natuurlijk. Maar ik lees eerlijk gezegd ook nergens tot nu dat er structureel iets verandert is?
poetser is zo dom die snapt het echt niet?.hij speelt het graag op de man?.wat niveau  :_schater
#7
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 18:54:40
Citaat van: Poetser op juni 12, 2026, 18:31:29
Je weet wie het zegt toch?
zelf bedacht stumpertje
#8
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 18:22:43
Mooi nieuws  :y maar er zal en plan van aanpak moeten komen anders zitten over een paar maand weer met een lege portemonnee.

We moeten bezig met het saneren van personeel en vooral technische staf B.v. Assistent trainers.
#9
Weet iemand hoeveel spelers dat we nu onder kontrakt hebben?.
Heeft iemand een overzichtje  :?
#10
Algemeen / Re: Sponsoren
juni 08, 2026, 13:37:27
Ik heb vandaag gehoord dat alle skyboxen voor komende seizoen vol zitten.
Ik heb ook gevraagd dat er veel sponsoren zijn bijgekomen maar dat wist de persoon in kwestie niet.
Dus de westtribune is nog een groot vraagteken voor het nieuwe seizoen.
#11
Algemeen / Re: Financiën
juni 08, 2026, 11:02:14
Citaat van: Derkx R.H. op juni 08, 2026, 09:57:36
Ja inderdaad, en nu de bestuurlijke crisis aanpakken en gasgeven
zoek maar eens mensen met een bestuurlijke functie ?.
En hebben die de kwaliteiten om een voetbal club te leiden.
#12
Citaat van: Andy King op juni 07, 2026, 13:32:24
Natuurlijk niet bezuinigen op de scouting! Daar ligt juist onze kracht.
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.

En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??
#13
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 09:48:16
De club wordt zo wel stuurloos?..

En zoek nu maar mensen die wel bereid zijn en de kunde hebben en bereid te zijn om deze club uit het moeras te halen.

Er staan zoveel vacatures open bij Cambuur??.
#14
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 03, 2026, 20:28:08
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2026, 16:42:08
Het liefst speel ik aan de andere kant van het land. Liever dat dan in Stiens of Warga.
Voor de binding van de regio heb je het nodig, maar de reisjes zijn voor vele supporters ook een hoogtepunt.
Denk aan Billerbeck en Borkum.

De voorbereiding valt wel precies in de schoolvakantie helaas.
zaterdag 18 juli in Stiens.
#15
Ben het vergeten kan ik het nog doen ;)