Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - denistel

#1
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 06, 2026, 18:07:41
vf Belt al een jaar niet meer actief en van de Graaf wist ook dat ie ging stoppen
in die functie je had je er al lang op kunnen voorbereiden en nieuwe mensen
zoeken een aanstellen,
#2
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 06, 2026, 18:03:50
mooie aankoop richting de toekomst veel succes
#3
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
juni 01, 2026, 21:53:59
Citaat van: Arno A op juni 01, 2026, 11:53:52
Ja O 19 gedegradeerd op doelsaldo.

ok dan haf ik het niet goed begrepen lreeg de uitslagen door.helaas
#4
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 31, 2026, 18:00:14
o 21 gewoon weer en mooi seizoen gedraaid spelers bij het 1e
hun debuut gemaakt dus dat is de doelstelling,

  0 14 veilig gespeeld gister door 2-0 te winnen
van koploper Groningen.
#5
Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 18:34:16
Hij drukt het mischien wat negatief uit. Maar ik twijfel ook een beetje aan echt aanvallend voetbal bij Cambuur volgens seizoen. De selectie kan je samenstellen, maar ik neem aan dat wij de meerderheid van de wedstrijden niet beter zullen zijn

telstar deed het prima afgelopen competitie met namen die amper iemand kon toch
wonnen zelfs 2x van PSV.
#6
hij is 18 dus speler voor de toekomst en eventueel geld aan de te verdienen
zo handeld Cambuur nu prima toch
#7
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 16, 2026, 20:35:38
Citaat van: michello op mei 16, 2026, 20:31:25
Eindstand?

helaas 2-3 verloren
#8
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 16, 2026, 18:08:54
willen2 o 21 verloren als Cambuur wint van de Graafschap dat nu
wordt gespeeld zijn ze weer koploper 4e min 0-1 achter en na 6 min
al 0-2 wordt zeer lastig .2-2 nu vd heide en nap
#9
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 16, 2026, 14:50:41
o 19 1-3 gewonnen bij de Graafschap 2x topschutter Wessel vd Goot en
ook weer 1 van D Look
#10
Citaat van: oost op mei 13, 2026, 21:13:04
Ik kijk nooit naar onder 21.

Ik kan ze alleen beoordelen op hoe ze spelen bij cambuur 1.
Moet wel direct toegeven dat M Smit en D Visser mij zeer positief hebben verraste.
Bij laatste genoemde zag je gelijk dat die kan ballen. Heb ik met Look wel iets minder

van daag alweer een goal en assist bij de o 19 D Look
#11
Citaat van: cambuurpromoveert op mei 14, 2026, 20:57:28
welke spelers zouden voor jullie intressant zijn voor cambuur? al zou lambooij wss meer in het buitenland zoeken denk ik

ze kijken overal natuurlijk heel veel hangt ook af van eisen van spelers en makelaars
voordeel dat we hebben is dat spelers zien dat ze hier kans hebben zich ook in
de picture te kunnen spelen en ook het stadion maakt wel indruk op spelers.

Cleonise van RKC wel een intressante speler kan op alle posities voorin spelen
heeft snelheid en dat moeten we zeker voorin hebben omdat we toch vaak
terug zullen moeten en met hem zou je wel een wapen hebben,


#12
er zullen ook zeker een paar ervaren spelers bij komen hoor,

ze zijn druk bezig dus we wachten mooi af.
#13
Citaat van: oost op mei 13, 2026, 21:13:04
Ik kijk nooit naar onder 21.

Ik kan ze alleen beoordelen op hoe ze spelen bij cambuur 1.
Moet wel direct toegeven dat M Smit en D Visser mij zeer positief hebben verraste.
Bij laatste genoemde zag je gelijk dat die kan ballen. Heb ik met Look wel iets minder

paar mnuten mee gedaan das moeilijk beoordelen,kan zeker wel ballen is nog
jong we gaan het zien.afgelopen seizoen zeker 15 goals en 10 assists,
#14
Citaat van: oost op mei 13, 2026, 20:41:55

Zolang het elftal nog niet rond is lijkt het mij verstandiger te wachten om de jeugd allemaal contracten te geven.  Je kunt ten slotte het geld maar 1 keer uitgeven.

En ik verwacht niet dat we geld gaam verdienen aam Marsman en Look

Dan had je dat geld net zo goed aan diemers kunnen uitgeven  :rodekaart

Look 19 jaar man speelt erg goed bij de 0  21 en scoort veel die moet je juist wel
een contract geven voordat een ander er mee vandoor gaat,
#15
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 09, 2026, 22:15:10
Citaat van: Oud Cambuur op mei 09, 2026, 16:16:30
O21 met de rust 3-1 achter bij Twente/Heracles veel spelers mee naar Ibiza dus was dit te verwachten

ja balen natuurlijk je geeft de titel zo wel weg naar is niet anders