Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op juni 06, 2026, 13:04:07
v/d Belt commissaris voetbalzaken in plaats van Hollander

Vindt jij dit wenselijk aangezien hij onderdeel was van de directie?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 14:01:20
Vindt jij dit wenselijk aangezien hij onderdeel was van de directie?
Is al een tijdje geen onderdeel meer van de directie waar ook nog eens het een en ander gaat veranderen, ik zie het probleem dus niet en vind hem geschikter dan Hollander vind hem meer een zwaargewicht die de directie tot orde kan roepen.

Lore

Hmm, een probleem dat Kooi aanstipt is dat het vriendenclubszijn. De RVC zou een zekere afstand moeten hebben tot de organisatie. Dat heeft hij niet. Ik zou het liever anders zien. Zeker in deze fase

James

Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 14:00:49
Tsjah, als je geschoren wordt moet je stil zitten! Alles wat hij nu zegt is niet goed

Volgens mij moet je als RVC dan dat zeggen.

Eewal

Waar blijft de nieuwe directeur?

denistel

vf Belt al een jaar niet meer actief en van de Graaf wist ook dat ie ging stoppen
in die functie je had je er al lang op kunnen voorbereiden en nieuwe mensen
zoeken een aanstellen,

Sonnema

Citaat van: Eewal op juni 06, 2026, 17:39:47
Waar blijft de nieuwe directeur?

Wat ik heb begrepen had de RVC iemand op het oog, alleen is die toch niet geschikt bevonden.

Lore

Citaat van: James op juni 06, 2026, 17:12:10
Volgens mij moet je als RVC dan dat zeggen.

Daar heb een punt, maar volgens mij is hun reactie nu het enige verstandige. Ze blijven op de opervlakte en vallen onze geldschieter niet aan

Sonnema

Er moet een nieuwe RVC komen met mensen die emotioneel niet verbonden zijn aan de club. Zie Vd Waard als voorbeeld, die man is sponsor en supporter en zit in de RVC, maar kan geen harde beslissingen nemen omdat ze te verbonden zijn aan de club. Je moet zien dat het mensen worden die weten wanneer ze een harde beslissing moeten nemen en die geen belang verder hebben met de club.

Lore

Citaat van: Sonnema op juni 06, 2026, 18:43:35
Er moet een nieuwe RVC komen met mensen die emotioneel niet verbonden zijn aan de club. Zie Vd Waard als voorbeeld, die man is sponsor en supporter en zit in de RVC, maar kan geen harde beslissingen nemen omdat ze te verbonden zijn aan de club. Je moet zien dat het mensen worden die weten wanneer ze een harde beslissing moeten nemen en die geen belang verder hebben met de club.

Precies, het lijkt mij onmogelijk om als supporter in RVC te zitten. En een extra probleem is dat degenen die dus wel in de RVC zitten blijkbaar niet het reflectief vermogen hebben om zelf de conflicterende belangen te zien.

Korezev

Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 18:57:59
Precies, het lijkt mij onmogelijk om als supporter in RVC te zitten. En een extra probleem is dat degenen die dus wel in de RVC zitten blijkbaar niet het reflectief vermogen hebben om zelf de conflicterende belangen te zien.
Wat zou je denken van Sjaak Troost bij Feyenoord en Frank Arnesen en Klaas Dijkhof bij PSV

Lore

Citaat van: Korezev op juni 06, 2026, 19:12:42
Wat zou je denken van Sjaak Troost bij Feyenoord en Frank Arnesen en Klaas Dijkhof bij PSV

Daar denk ik hetzelfde over, maar ik zou de bestuurlijke kwaliteiten van Dijkhof toch niet op hetzelfde niveau willen stellen als wat plaatselijke ondernemers in leeuwarden

Eewal

Is Hoogma nog kandidaat om bij ons aan de slag te gaan?

Geelblauwstiens

Citaat van: Eewal op juni 06, 2026, 19:48:16
Is Hoogma nog kandidaat om bij ons aan de slag te gaan?
Nee

Korezev

Citaat van: Lore op juni 06, 2026, 19:32:31
Daar denk ik hetzelfde over, maar ik zou de bestuurlijke kwaliteiten van Dijkhof toch niet op hetzelfde niveau willen stellen als wat plaatselijke ondernemers in leeuwarden
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in