Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sjaak

#1
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 02, 2026, 21:29:03
Ik weet het nog ff niet... de enige zoon van een beroemde voetballer die beter was of ongeveer net zo goed is Erling Haaland.. Toch geef ik hem het voordeel van de twijfel
#2
Citaat van: Trainert! op mei 12, 2026, 17:41:46
Volgens voetbalprimeur staat Jetten linksback van Ajax in de belangstelling....

Is wel een goede mandekker...
#3
Andrada maar halen voor Janssen. Zal wel niet meer spelen in Spanje  :_schater :_schater :_schater :_schater
#4
Ik zeg: Vitesse beginnen met -25 punten en alle thuiswedstrijd afwerken in Nijmegen. Succes
#5
Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 11:42:11


Dus alles maar oogluikend toestaan?

Ik denk dat je het veel breder moet trekken door spelers en andere prominenten erbij te betrekken. Maak een filmpje en laat zien dat het echt heel pijnlijk kan zijn.

Volgens mij zeg ik dat nergens. Ik dacht even terug toen Cambuur aangaf een tijdje geleden niet met een Nederlandse vlag naar het stadion te komen. Ik zou het leuk vinden als er creatieve teksten worden bedacht op bestaande nummers. Zie je in Engeland veel, is vaak nog erg grappig ook.
#6
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.
#7
Mooi. Klaar weer. Fijne avond allen
#8
Oww sorry hoor. Wist niet dat een aantal hier een erg kort lontje heeft.
#9
Citaat van: diekhuzen op april 21, 2026, 13:31:37
Buiten Essien Bassey om hoor ik Derkx R.H. geen namen. Hij geeft aan meerdere spelers, brandt maar los dan....

komt nog wel. Zijn bron is nogal loslippig, terwijl hij af en toe beter zijn mond kan houden. Maar ja, aard van het beestje he
#10
Citaat van: mark1989 op april 20, 2026, 18:03:50
Ja laten we Donnaruma halen voor volgend seizoen.

Wat meer ambitie graag!
#11
Ik ook, helemaal nu bekend is geworden dat er een hele nieuwe achterhoede komt:


                                 Courtois

Hakimi          Van Dijk          Ruben Dias          Nuno Mendes
#12
Citaat van: michello op maart 27, 2026, 10:02:17
Exact.

Wat een gezever zeg. Men vergeet voor het gemak ook dat Henk een sociaal persoon is en met bijna iedereen prima kan werken. JUIST voor een jongere talentvolle trainer is dit de perfecte stap, met Henk als leermeester. Denken sommigen nou echt dat er trainers afhaken omdat Henk er ook nog zit? Die denken toch ook vooral aan hun eigen carri?re en portemonnee.

En dan nog dat napraat gelul van analisten die dan beweren dat het moeilijk zou zijn om samen met Henk te werken, omdat de supporters bij de eerste de beste nederlaag om Henk schreeuwen.

1. Het is zijn eigen keus.
2. Hij is er zelf bij en betrokken bij welk resultaat dan ook. 
3. Totaal andere situatie dus dan tijdens zijn ziekte toen hij thuis of op de tribune zat.
4. Mocht de roep dan toch komen, kan hij dat zelf de kop indrukken.
5. Henk verdient een standbeeld, eeuwige roem, maar zal toch een keer moeten loslaten. Dat het nu op deze manier gaat is de perfecte.

Helemaal eens. Goed verwoord!
#13
Citaat van: Destroyer op maart 27, 2026, 07:37:55
Dan zeg ik Arne Slot!!!!  :_schater

Juust. Nimt ie Salah oek maar met, want Ferrari zie ik helaas niet terugkeren
#14
Echt vol voor Foeke Booy gaan zeg ik, mag wat kosten!
#15
Mooi ook dat iedereen op de tribune bleef en niet ut veld op ging