Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Oli4eeuwig

#1
vuile mongolen willen Cambuur te snel af zijn.

#2
En jongens, onze blonde God al gezien?







---------------------------------------------------------
Hoerewveeennn
#3
Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:28:21

_O_ _O_ _O_  :_schater  :_schater  :_schater  :proost

Wij komen uit Brussel, dat is niet in Vlaanderen  :clint
#4
Oli is toch een kenkermongool, jongens

wees blij dat hij niet komt

Wie is DKV eigenlijk?
#5
AND WE ALL HATE DKV  |:) |:) |:)
#6
Heeft in een interview in VM al gezegd dat hij een nieuwe uitdaging wil, dacht dat hij bij zijn oude liefde Lokeren ging terecht komen...
#7
Juist op het Anderlecht forum geruchten gehoord dat onze oud-kapitein naar hier kan gaan.

Ik ga supporter van jullie dan worden, hé

Oli blijf ik volgen, onze held