1-2 (1-1)
Barto
Kip
4x
Barto
Kip
4x

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Lore op mei 21, 2017, 08:34:11Dat waren we ook geworden onder Sipke, ware het niet dat de heer Maas er een potje van maakte in het begin van het seizoen.
Ik kan mij ook mateloos irriteren aan de manier waarop Hulshof voor de camera staat. Het lijkt mij de taak van de trainer om spelers met de voeten op de grond te houden. Dit doet hij in ieder geval niet door te spreken over weer een galavoorstelling en weer laten zien hoe goed wij zijn. Als wij echt zo goed waren waren we wel kampioen geworden
Citaat van: hobbes op mei 21, 2017, 07:36:01Ja! Zo'n club moet elk jaar een prijs pakken. Geen schaal, geen dennenappel en geen EL is een verloren seizoen. Als trainer kun je er gek genoeg wel " beste trainer van het seizoen" mee worden.
Als Ajax woensdag verliest hebben ze ook niks tastbaars, hebben zij dan ook een slecht seizoen gedraaid?