Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: denistel op mei 20, 2017, 23:14:58
feit is dat we nog niks tastbaars hebben toch.

waar ik me gewoon niet ik kan vinden is hoe het gaat bij de club
we zijn een softe bende geworden allemaal ja knikkers ook bij
de selectie en staf allemaal capriolen die meestal ook nog niet eens
goed uitpakken en alles maar goed praten enz. als we 4-0 5-1
winnen is het een galavoorstelling en we hebben weer laten zien
hoe goed we wel niet zijn.

als het niet draait zoals donderdag dan ligt het aan de warmte of
aan mvv. zeg dan gewoon ook we waren slecht en we hebben de
verkeerde tactiek gehanteerd en konden dat ook niet om zetten.

maar dat is mijn gevoel en hoe een ander er over denkt is prima
iedereen mag zijn eigen mening hebben.

elke supporter wil graag weer de ere divisie in en ik zeker ook en
laten we daar nog maar 3 duels vol voor gaan. |:)

Ik kan mij ook mateloos irriteren aan de manier waarop Hulshof voor de camera staat. Het lijkt mij de taak van de trainer om spelers met de voeten op de grond te houden. Dit doet hij in ieder geval niet door te spreken over weer een galavoorstelling en weer laten zien hoe goed wij zijn. Als wij echt zo goed waren waren we wel kampioen geworden

Spine

Citaat van: Lore op mei 21, 2017, 08:34:11
Ik kan mij ook mateloos irriteren aan de manier waarop Hulshof voor de camera staat. Het lijkt mij de taak van de trainer om spelers met de voeten op de grond te houden. Dit doet hij in ieder geval niet door te spreken over weer een galavoorstelling en weer laten zien hoe goed wij zijn. Als wij echt zo goed waren waren we wel kampioen geworden
Dat waren we ook geworden onder Sipke, ware het niet dat de heer Maas er een potje van maakte in het begin van het seizoen.

Bankzitter

Doelstelling is gehaald. Daarbij naar verwachting weer dikke winst gedraaid. Onze beste speler Schilder blijft nog een jaar. Genoeg positieve ontwikkelingen.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op mei 21, 2017, 07:36:01
Als Ajax woensdag verliest hebben ze ook niks tastbaars, hebben zij dan ook een slecht seizoen gedraaid?

Feit is dat ik dat seizoen weer met meer plezier naar cambuur ga dan vorig seizoen, dat is ook wel wat waard
Fien ik oek, ik hef un prachtig 2e competitiehelft had en hef mie dan oek kosteluk vermaakt.
Dur is ut laatste halfjaar feul ten goeade ferandert bij de club en oans trainers duo het un prima prestatie ferricht.
Dat sommigen zich doad ergeren an hoe Sipte foor de camera dingen seit is folgend mij spiekers op laag water soeke.
Su hewwe de club weer op een nivo bracht waarin we overal in met daan hewwe en nog doan.
Sommige meensen sien altiet wel un aanleiding om erges zich an te ergeren. Jammer want ik ken nou al terug sien op een foor mij mooi verlopen seisoen.

Montana

Vind Sipke juist prima voor de camera. Zegt geen gekke dingen. Het is net HdJ ;)

Lore

Citaat van: Montana op mei 21, 2017, 09:13:44
Vind Sipke juist prima voor de camera. Zegt geen gekke dingen. Het is net HdJ ;)

Misschien kan hij er niet zoveel aan doen, maar ik vind dat hij bijn la een arrogant toontje in zijn stem heeft.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op mei 21, 2017, 09:15:20
Misschien kan hij er niet zoveel aan doen, maar ik vind dat hij bijn la een arrogant toontje in zijn stem heeft.
sipke is Sipke en is zeker niet arrogant  :y

Lore

Citaat van: Noordcambuur op mei 21, 2017, 09:28:58
sipke is Sipke en is zeker niet arrogant  :y

Ik ken hem niet, dus ik geloof je direct. Zijn 'toontje' irriteert mij soms gewoon. Dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan Sipke.

Net zoals dat mij dochter en vrouw mij niet kunnen uitstaan terwijl ik best wel leuk ben!  :proost

Collingwood

Grappig hoe mensen dingen verschillend zien. Ik vind Sipke juist zeer bescheiden. Als ze slecht hebben gespeeld zegt hij dat altijd eerlijk. Als hij en Slot slecht hebben gewisseld geeft hij dat ook aan.

Ook een mooi voorbeeld: Een journalist wilde hem complimenteren omdat hij Van de Streek in de spits had gezet (tegen Oss, Streek scoorde toen drie keer). Zei hij ook gewoon dat dat toeval was, en dat dat gebeurde vanwege blessures van anderen.

En dat ze goed kunnen voetballen klopt toch (op dit niveau)? Als het loopt ten minste. Lijkt me logisch dat je dat wilt laten zien.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 21, 2017, 10:02:52
Grappig hoe mensen dingen verschillend zien. Ik vind Sipke juist zeer bescheiden. Als ze slecht hebben gespeeld zegt hij dat altijd eerlijk. Als hij en Slot slecht hebben gewisseld geeft hij dat ook aan.

Ook een mooi voorbeeld: Een journalist wilde hem complimenteren omdat hij Van de Streek in de spits had gezet (tegen Oss, Streek scoorde toen drie keer). Zei hij ook gewoon dat dat toeval was, en dat dat gebeurde vanwege blessures van anderen.

En dat ze goed kunnen voetballen klopt toch (op dit niveau)? Als het loopt ten minste. Lijkt me logisch dat je dat wilt laten zien.

Inderdaad, er zit veel verschil in interpretatie en ik geloof gelijk dat het een beste vent is. In ieder geval zijn zijn resultaten prima, maar zonder promotie voelt het toch als 'jezelf niet belonen'.

Vol gas vandaag en de finales en daarna ga ik op mijn blote knieeen Sipke vertellen dat hij een nieuwe god is!

denistel

hij zei dat peersman monteiro en vd streek donderdag fantastisch speelden dus dat
vonden jullie dan ook?? en 1-1 is een prima resultaat?? prima is voor mij een 1-3
zege of zo iets.1-1 is degelijk en dat moet je vandaag verzilveren.

ik zeg verder niet dat sipke arrogant is of wat dan ook.

en als er gezegd wordt ik heb dit jaar leuker voetbal gezien dan vorig ja
toen speelden we ook een klasse hoger en kwamen we dik te kort.

piene hassus

Bij die goal fan MVV stond Peersman met sien kont te ferdedigen ipf de bal te folgen, oek stond ie Zeinstra nog us int sicht

PePe

Een galavoorstelling hoeft vandaag niet, het gaat vandaag om bikkelen en strijd, come on Cambuur!!

Collingwood

Citaat van: denistel op mei 21, 2017, 10:26:42
hij zei dat peersman monteiro en vd streek donderdag fantastisch speelden dus dat
vonden jullie dan ook?? en 1-1 is een prima resultaat?? prima is voor mij een 1-3
zege of zo iets.1-1 is degelijk en dat moet je vandaag verzilveren.

ik zeg verder niet dat sipke arrogant is of wat dan ook.

en als er gezegd wordt ik heb dit jaar leuker voetbal gezien dan vorig ja
toen speelden we ook een klasse hoger en kwamen we dik te kort.

Zoals je zelf al zegt is er een verschil tussen het met iemand wel of niet eens zijn en iemand arrogant vinden. Over dat eerste had ik het dus niet.

Citaat van: Lore op mei 21, 2017, 10:13:56
Inderdaad, er zit veel verschil in interpretatie en ik geloof gelijk dat het een beste vent is. In ieder geval zijn zijn resultaten prima, maar zonder promotie voelt het toch als 'jezelf niet belonen'.

Vol gas vandaag en de finales en daarna ga ik op mijn blote knieeen Sipke vertellen dat hij een nieuwe god is!

Haha, dat lijkt me ook weer enigszins overdreven!
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: PePe op mei 21, 2017, 10:33:43
Een galavoorstelling hoeft vandaag niet, het gaat vandaag om bikkelen en strijd, come on Cambuur!!

liever juist wel met goed voetbal dan maak je het een stuk makkelijker en dat
kunnen we ook wel.moscht dat niet lukken dan moet je natuurlijk alles uit
de kast halen en slim en soms keihard zijn maar das nog wel eens ons probleem.

maar we winnen met 4-1 hek ut op