Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Goblin

#1
Algemeen / verloren
september 09, 2016, 23:27:02
Ha die Cambuur luitjes, Goblin is weer ff terug op het oude nest.

Ik heb ff een vraagje voor mijn stiefzoon, wie heeft op 09-09-2016 op de oost tribune een Samsung Galaxy S3 gevonden.
De jongen is helemaal in paniek en wil graag het toestel terug.
Het zou mooi zijn als velen dit bericht willen delen.

Gefeliciteerd met vanavond en op naar de volgende drie punten.

Jong geleerd en oud gedaan,
ons Cambuur, blijft altijd bestaan.
#2
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
mei 10, 2014, 23:21:30
Geachte Cambuur Tokkies,

We hebben een mooie avond gehad met bijna alle Cambuur tokkies.
Mochten de foto's een beetje toonbaar zijn, dan volgens ze snel hier.
Het was leuk genoeg om er aan te denken om dit elk jaar te organiseren.
Een klein minpunt, het zingen in groep moet nog geoefend worden,......... l0l

Groet,
de organisatie.
#3
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
mei 01, 2014, 20:10:16
I was made for wokking you babe, and you are made for wokking me.........  :proost
#4
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
mei 01, 2014, 19:55:30
Citaat van: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:49:51
EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT DIE IS EEN BOER!!!!! :y


Hey Wiekstra,...... ik ben DE boer he :devil :zweep
#5
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
april 20, 2014, 12:23:05
Beste Cambuur fanaten,
De datum voor de wok avond is nu definitief op 10 mei vanaf 19:15
bij Jasmin Garden op de Groningerstraatweg.

Graag zouden we zien dat een ieder vooraf betaald, dat kan op twee manieren.
Bij mij, Ronald de Boer contant, tot uiterlijk 3 mei.
Bij de laatste thuiswedstrijd ben ik te vinden op Noord bovenaan de trap tussen vak 13&14, of even bellen voor een afspraak naar
06 346 037 64.
Contant bij Henk Albers is ook mogelijk.

Of via overboeking op rekening NL 16 RBRB 0983 4625 69 t.n.v.
H. Albers onder vermelding van wok avond met je naam. tot uiterlijk 2 mei.

Graag tot ziens op 10 mei ( Canmbuur kleuren of kleding is gewenst)
Ronald de Boer en Henk Albers.
#6
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
april 18, 2014, 10:12:06
Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 18:31:52
Nou én. We kennen elkaar al jaren.. Een mooi moment om elkaar definitief de hersens in te slaan.
Goblin, geef jij de namen even door aan Sarah? Hebben we er weer wat sv's bij :devil

Alvast ruimte maken op een overvol Noord bedoel je  :zweep
#7
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
maart 01, 2014, 14:52:55
Citaat van: Taurus Jr op februari 28, 2014, 16:18:15
49 om precies te zijn nu.
Aantallen worden alleen bekend gemaakt.

Tevens zijn er op z'n minst 12 van CO op de lijst.

Maar 12 van CO, wat een zuurtjes hier  :devil  8P  l0l
#8
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
februari 28, 2014, 12:42:49
Het gaat lekker, we zitten al op 44 aanmeldingen  _O_
#9
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
februari 26, 2014, 21:59:45
Citaat van: Don op februari 26, 2014, 21:56:35
Kan er geen exacte datum en tijd worden vastgelegd? Ik zou dat graag willen weten voordat ik me aanmeld en anderen misschien ook wel.

Leuk initiatief!

Helaas niet, puur omdat we niet weten vanaf welke wedstrijd/ datum Cambuur zeker is.
Uiteraard proberen we dit allemaal zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Maar let wel opgeven mag altijd........
#10
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
februari 26, 2014, 21:35:18
Het gaat al lekker mede Cambuur fanaten, nu al meer dan 30 aanmeldingen  _O_
Wees er op tijd bij van vol is vol (max 120)  :scc
#11
Nieuws / Re: Welkom!
juni 08, 2013, 12:02:00
Citaat van: John Hiatt op juni 01, 2013, 16:38:55
Dat laatste hoeft echt niet hoor!  l8l


l0l Te laat  l0l
#12
Nieuws / Re: Welkom!
mei 31, 2013, 23:58:29
Nou ik ben ook weer eens wezen kijken hier, zit er mooi uit al was het zo'n gedoe om weer binnen te komen  :insane, dat ik overweeg om maar niet meer weg te gaan. :thumbsup
Wie weet begin ik ooit ook weer eens met posten  :P