Gelukkig eindelijk een trainer die aan zijn concept vasthoudt niet zoals Keizer die er een duiventil van maakte of Henk de Jong die voortdurend spelers op plaatsen liet spelen waar ze niet tot hun recht kwamen.
Hij gaat gelukkig niet mee in de waan van de dag zoals de meeste supporters dat willen.
Over het algemeen buiten blessures natuurlijk speel je je op de training in het eerste team en Masek en Boutzemar zijn nog niet zo ver waarschijnlijk wat wij op de training zien is maar een moment opname.
Hij gaat gelukkig niet mee in de waan van de dag zoals de meeste supporters dat willen.
Over het algemeen buiten blessures natuurlijk speel je je op de training in het eerste team en Masek en Boutzemar zijn nog niet zo ver waarschijnlijk wat wij op de training zien is maar een moment opname.