Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - twingo

#1
Gelukkig eindelijk een trainer die aan zijn concept vasthoudt niet zoals Keizer die er een duiventil van maakte of Henk de Jong die voortdurend spelers op plaatsen liet spelen waar ze niet tot hun recht kwamen.
Hij gaat gelukkig niet mee in de waan van de dag zoals de meeste supporters dat willen.
Over het algemeen buiten blessures natuurlijk speel je je op de training in het eerste team en Masek en Boutzemar zijn nog niet zo ver waarschijnlijk wat wij op de training zien is maar een moment opname.
#2
Noem dan maar een spits die 25 doelpunten maakt betaalbaar is en of hij ook nog naar Cambuur wil.Ik ben benieuwd maar ik denk dat er weinig te vinden zijn en de animo nog minder.
#3
Waarom zou een speler al moeten tekenen bij een profclub de transfer periode duurt nog maanden.Je zou wel gek zijn er kan nog wel wat moois voorbij komen.
De enigste mogelijkheid is om ze zulke goede voorwaarden te geven b.v. gelimiteerde transfersommen een zeer goed salaris dat ze dan wel een contract willen tekenen bij Cambuur.
Helaas heeft onze club maar beperkte mogelijkheden, van der Laan gaat natuurlijk eerst voor zijn kans bij Groningen en gelijk heeft hij.
#4
Ik zal nog een keer iets zeggen over Nienhuis het is gewoon een middelmatige keeper.Als wij een keeper hadden gehad zoals Mulder van dkv waren wij niet gedegradeerd.
#5
De lijst klopt vast en zeker. Wat ik mis is de invloed van de technische staf  en dan bedoel ik de trainers neem maar van mij aan dat er geen enkele speler wordt gehaald die niet door de td is goedgekeurd.
#6
De supporters zullen wel weer aan komen met spelers die alleen bijna net zoveel verdienen als de complete selectie van Cambuur.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Rai Vloet
april 18, 2016, 23:34:39
Gelukkig kunnen we van der Vegt hier niet de schuld van geven dat hij naar Leeuwarden kwam Henk de Jong heeft persoonlijk er voor gezorgd dat hij voor Cambuur speelt.
#8
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 17, 2016, 16:20:30
Nec-Peersman 2-0
#9
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 17, 2016, 15:44:55
Bedankt Peersman en Keizer
#10
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 15, 2016, 18:52:00
Kansloze opstelling kansloze nederlaag.
#11
Ik ben bang dat de meeste supporters er geen totaal geen verstand van hebben al zet je Beenhakker of een ander er neer Cambuur heeft geen financiƫle middelen om goede spelers aan te trekken.Je moet het doen met afdankertjes van andere clubs of spelers die in een sportieve dip zitten zie Leeuwin,Rusnak zijn contract werd immers niet verlengd bij Manchester city en soms heb je geluk maar meestal niet zie o.a.Berisha.
#12
Zo drie punten in de pocket voor Roda jc wat een opstelling geen enkele intentie om aanvallend voetbal te spelen triest.
#13
Ik kom al sinds 1964 bij Cambuur ik heb alles voorbij zien komen vroeger al kwamen alleen spelers naar Cambuur die vergeleken met vele andere clubs een vorstelijk salaris verdienden.
Wat dat betreft is er nog niets veranderd een goede speler komt pas als hij uitgerangeerd is bij zijn oude club zie Leeuwin,Lukoki.Reynen en hier hoopt zich in de kijker te spelen maar natuurlijk hebben ze allemaal een clausule in hun contract zodat ze voor een appel en een ei verkocht worden.En dan komen figuren als Pama langs en die zorgen er voor dat het tijdelijk zeer goed met de club gaat natuurlijk wel met andermans geld.
Je ziet het nu bij Twente met Munsterman en van der Laan jaren in de top van de eredivisie en laten de club zitten met een schuld van 100 miljoen oh wat hebben ze het goed gedaan.
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 10, 2016, 18:44:13
Ja business plan is klaar alleen zijn er geen bedrijven die daar invulling aan willen geven.Het zou mij niks verwonderen dat 80-90 procent van de bevolking van Leeuwarden geen barst kan schelen of cambuur wel of niet blijft bestaan.
#15
Pama terug hoe krijg je het in je hoofd als Pama 1 jaar langer was gebleven had Cambuur niet meer bestaan heeft een grote bende achter gelaten.Trouwens van der Belt moet je ook niet terug willen als je malversaties pleegt om je bazen te gerieven ben je goed verkeerd bezig.