Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Jules058

#1
1-3  (1-1)

3x geel

2x ferrah
1x van der sande
#2
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 21:47:30
Diemers wil dingen te mooi doen. Simpel houden, 3 punten meenemen en wedstrijd snel vergeten
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur-Almere
maart 03, 2026, 20:37:45
Wel sympathiek van Almere na de niet gegeven penalty van de scheids zo een cadeautje geven.
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur-Rkc
februari 20, 2026, 21:58:56
Zoo nou toch 1-1. Cambuur had meer geluk moeten hebben in het afronden. Iig niet verloren, op naar Eindhoven.
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur-Rkc
februari 20, 2026, 20:07:03
Goede wedstrijd allemaal!
#6
Wedstrijden / Re: Jong Ajax-Cambuur
februari 16, 2026, 21:47:11
Wat een verschrikkelijke wedstrijd is dit ook. Laat nu eens echt even wat zien...
#7
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
februari 02, 2026, 21:46:15
Gaan we nog voor het punt?
#8
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
februari 02, 2026, 21:39:56
Citaat van: Poetser op februari 02, 2026, 21:36:45
Tja, je verliest ook wel eens in een uitwedstrijd

Snap ik helemaal, maar ik bedoel eerder. Het is een eind rijden, het is koud en Cambuur heeft eigenlijk niets te vertellen gehad.

Een uitwedstrijd kan leuker zijn, ook omdat Jong psv natuurlijk een troosteloze bende is wat sfeer betreft.
#9
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
februari 02, 2026, 21:34:48
Je zou nu maar in het uitvak zitten. Ppfffff
#10
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
februari 02, 2026, 20:31:25
Mist een soort van vergif bij Cambuur, dat zie je wel bij psv. Het zou toch zo heerlijk zijn als je hier nog weet te winnen!
#11
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
januari 23, 2026, 21:57:05
Wat een fantastische uitslagen! Punten inlopen en uitlopen zonder te spelen!
#12
Wedstrijden / Re: Willem II - Cambuur [12-12-25]
december 12, 2025, 21:51:16
Zozoooo heel belangrijk, wat lekker zeg!
#13
Wedstrijden / Re: Willem II - Cambuur [12-12-25]
december 12, 2025, 20:51:40
Phoee, wat een hoop slordigheden...

Je moet er echt een stapje bij doen! Graafschap en ado wel voor en wij zitten te kijken naar tikkie breed en balletjes terug!

Hopelijk op hun sodemieter in de rust en vlammen tweede helft.
#14
Wat is deze wedstrijd een verschrikkingen. Klote veld, tegenstander die een akelige tactiek hanteert en Cambuur dat fout na fout maakt. Ppff
#15
Hatsaaa en nu doordrukken!