Dat je er een keeper bij haalt voor de beloften prima. Maar dat je hem meteen posteert in de krant als 3de keeper vind ik vreemd. Lekker demotiverend voor een jongen als Wilpstra.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: TARGET op oktober 20, 2014, 16:10:11
SCC is groeiende.. iedereen die Cambuur steunt is welkom en dat hoort zo.!! met zen allen achter SCC.!!
Citaat van: 666 op oktober 20, 2014, 14:49:26
Waarom zijn er dan wel genoeg nieuwe supporters en waar waren dan de oude?
vrouw van in de 50 met boerenveen kussentje zat tussen het groepje SCCers in en heeft 90 min chagerijnig voor zich uit gekeken zonder een woord te zeggen.Citaat van: papier op april 18, 2014, 13:00:41
Wel een genot hoor, nog niks gehoord over verlenging over de post/mail maar nu al het idee dat het echt moet gebeuren. Genot.

Citaat van: IsmailvanEssen op april 02, 2014, 15:05:17
Heb je een punt dat je alles wel kan terugvinden.. maar soms zie je misschien wat over het hoofd en als je hier alles kan terugvinden zou het denk ik ook meer bezoekers trekken en zou het CO in mijn ogen meer volwassener maken..