Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Inglorious Bastard

#1
Selectie en Technische staf / Re: Pieter Bos
juni 16, 2016, 22:19:02
Dat je er een keeper bij haalt voor de beloften prima. Maar dat je hem meteen posteert in de krant als 3de keeper vind ik vreemd. Lekker demotiverend voor een jongen als Wilpstra.
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 17, 2015, 06:42:26
Ronnie heeft wel gelijk het spontane is er inmiddels wel wat af.
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 10, 2015, 16:11:51
Gewoon bij elk balcontact van de boeren die lui uitfluiten, gaat ze wel tussen de oren zitten. En bij elk balcontact van SCC helemaal gek.

Heksenketel, niets meer niets minder!
#4
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 20, 2014, 16:23:53
Citaat van: TARGET op oktober 20, 2014, 16:10:11
SCC is groeiende.. iedereen die Cambuur steunt is welkom en dat hoort zo.!! met zen allen achter SCC.!!

Klopt, iedereen is welkom. Alleen het gene waar ik mij aan stoor is dat de mensen die je pak weg 5 a 6 jaar geleden je dom aankeken als je vertelde dat je Cambuur supporter bent, nu overal bij vooraan moeten staan en bij wijze van spreken het hardst staan te schreeuwen.

Die mensen zijn ook weer het eerste weg mocht het sportief weer wat minder gaan.
#5
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 20, 2014, 14:52:18
Citaat van: 666 op oktober 20, 2014, 14:49:26
Waarom zijn er dan wel genoeg nieuwe supporters en waar waren dan de oude?

Die waren te laat uit hun nest voor de kaartverkoop...
#6
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 19, 2014, 21:08:17
Helaas geen kaarten voor de bus kunnen bemachtigen dus via andere kanalen aan kaarten gekomen voor het vak naast het uitvak. Toen ik plaats nam werd er al geroepen door de al aanwezige supporters: "volgens mij sitte jum oek in het verkeerde vak". Naarmate de wedstrijd vorderde bleek dat er nog veel meer SCCers in het vak zaten en zich ook lieten horen als zijnde SCCers, boertjes keken eerder wat angstig dan dat ze er iets van durfden te zeggen :devil vrouw van in de 50 met boerenveen kussentje zat tussen het groepje SCCers in en heeft 90 min chagerijnig voor zich uit gekeken zonder een woord te zeggen.
#7
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2014/2015
april 18, 2014, 13:14:46
Citaat van: papier op april 18, 2014, 13:00:41
Wel een genot hoor, nog niks gehoord over verlenging over de post/mail maar nu al het idee dat het echt moet gebeuren. Genot.

Zeker mooi dat onze club enorm leeft, alleen erger ik me in de privé en werksfeer bont en blauw aan mensen die nu vooraan staan voor een SK en in het verleden je belachelijk maakten als je vertelde dat je voor Cambuur bent.
#8
In elk ander land is een keeper een ballen stopper, hier moet hij zo nodig weer mee kunnen voetballen.  :O

NIENHUIS HELD  :thumbsup
#9
Citaat van: clint op april 04, 2014, 08:30:13
Kansloos dit.

Klopt   :wall

DL is weg, klaar basta.....
#10
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
april 02, 2014, 16:43:20
Wat maakt een supportersvereniging een officiële supportersvereniging? En heeft de KvC wel eens leden geroyeerd welke een SV hebben gekregen?
#11
Cambuur PSV in 1992-1993 0-1.

Ik stond op West achter een hek en wat ik me kan herinneren is dat Mols net was verkocht, en dat de zuidtribune zong "waar is die koffieboon" omdat Romario niet mee deed bij PSV.

Lees net het krantenartikel terug in het Cambuur Archief. Lees net dat het het debuut was van Djurovski voor Cambuur. 
#12
Btw, klote dat Tapatalk niet meer werkt, bezocht het forum eigenlijk nooit meer via de vaste PC / Laptop word nu gedwongen.

Citaat van: IsmailvanEssen op april 02, 2014, 15:05:17
Heb je een punt dat je alles wel kan terugvinden.. maar soms zie je misschien wat over het hoofd en als je hier alles kan terugvinden zou het denk ik ook meer bezoekers trekken en zou het CO in mijn ogen meer volwassener maken..

Ik denk dat websites in die vorm hun langste tijd hebben gehad, en dat komt voornamelijk door het tablet en smartphone gebruik waarop het niet uitnodigt om zulke sites te bezoeken.
#13
Ik denk dat een forum op dit moment de enige juiste vorm is voor Cambuur Online, de vorm die CO in het verleden had is niet meer van deze tijd. Door de social media is nieuws vaak al oud voordat het hier wordt gemeld. Daarnaast zijn er andere sites waar je de statistieken en de historie wel kan terugvinden.
Maar door een eigen template de site wat meer een eigen gezicht te geven zou niet verkeerd zijn.

@Kuzmanovic-Apeldoorn: Een template is zeg maar de grafische laag over het forum heen, vroeger bouwde iedereen zijn website zelf front en backend. Maar tegenwoordig zijn de meeste websites allemaal kant en klare pakketten waar een je een template over heen gooit om er een eigen gezicht aan te geven.
#14
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
maart 31, 2014, 19:21:46
Meneer Elzinga heeft me overtuigd ik zeg mijn lidmaatschap van de KvC op. Respect aan diegenen die de KvC hebben opgebouwd maar meneer Elzinga breekt nu alles tot de laatste steen af.

Sent from my HTC One using Tapatalk

#15
Hij durft geen duidelijk standpunt in te nemen en neemt met zijn woorden het statement van de KvC van vanmiddag terug.

Sent from my HTC One using Tapatalk