Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - AliBombali

#1
Binder volgend seizoen niet meer..
#2
Jammer van de uitslag en het spel, voor mijn gevoel ontbrak een ?chte leider gister (Diemers dus). Voetballend wel een leuke tweede helft gezien, waarbij een 1-1 een terechte afspiegeling is. Had er na de fantastische sfeeractie meer van gehoopt!

Dat Baouf man of the match werd, verbaasde me ook, dit vond ik juist een mindere wedstrijd van hem. Scheids en grensrechters de zwakste schakels!
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur-Almere
februari 05, 2026, 19:33:50
Zoveel negatieve reacties op social media richting onze club; ik snap er helemaal niks van. De club, de staf en de spelers hadden ook allemaal liever wel gespeeld. Er is hier en in verschillende interviews al vaker gedeeld wat de keuze is van het niet aan hebben van de veldverwarming. Daarnaast is dit overmacht en is het alweer een tijdje terug dat het zo lang koud is geweest, beter dat het niet doorgaat, met die grafkou zijn de potten vaak niet om aan te zien. Nu optrainen en hopelijk nog een oefenpot zodat we weer een aantal wedstrijden kunnen vlammen!
#4
Jammer dat het afgelast is voor nu, beter voor spelers en veld! En daarnaast, voetbal met die kou geeft over het algemeen niet de allerleukste potjes, en ik gok dat mensen eerder thuisblijven met deze kou dan met 7 graden. Dat het dan op een maandag of dinsdag gespeeld word is inderdaad jammer, maar kom op, de club kan hier weinig aan doen.
#5
Wat een mooie transfer en wat een mooi compliment naar onze club dat er nu een aantal spelers voor een goed bedrag naar een andere club gaan!

Lekker Tyrique, heel veel succes daar!
#6
De sfeer is sinds het Kooi stadion zeker anders, maar er zijn wel mensen die opstaan en dat proberen te verbeteren; daarvoor hulde toch?! Zijn net zo goed mensen die hart voor de club hebben. In het oude stadion was de sfeer de laatste jaren ook niet meer zoals het eerder was, het is toch het totaalplaatje van de hele maatschappij?! Er veranderen dingen die de hele maatschappij doorsijpelen en zorgen voor polarisatie; daarnaast wil iedereen zijn mening geven en kunnen geven, dat is een goed recht, maar lang niet iedereen zit daar op te wachten. Het is toch veel prettiger om op een meer respectvolle manier met elkaar de discussie aan te gaan in plaats van mensen af te branden, en ook de mensen die onze club verder willen helpen?
#7
Wat een heerlijke pot en dito sfeer! Mooi met dit soort deels tactische vechtwedstrijden is dat er veel spanning op komt, ondanks de spanning hebben de jongens zich erg goed staande gehouden, net als Noord; complimenten voor beide! En natuurlijk complimenten voor de Graafschap, topsfeer in het uitvak, met als hoogtepunt de doeken! Zou toch mooi zijn als we op Noord ook meer met doeken kunnen doen.
#8
Kan een Henk Eddachourri niet inspireren en verleiden? En dan zijn maatje op rechtsvoor (El Kachati) of Hamdaoui ook meteen mee en voorsorteren op hogerop spelen..
#9
Wedstrijden / Re: De Graafschap - Cambuur [13-12-24]
december 14, 2024, 13:10:45
Citaat van: Hirsch op december 14, 2024, 11:52:16
         Team                GS.   W.   G.   V.   Dp.           Ds.   P.
1   Willem II                19   13   3   3   39:17   22   42
2   Roda JC Kerkrade,   19   11   5   3   31:13   18   38
3   ADO Den Haag        19   9   7   3   36:22   14   34
4   De Graafschap        19   10   3   6   26:23   3   33
5   FC Emmen (A)          19   9   5   5   29:25   4   32
6   SC Cambuur (A).     19   9   4   6   45:36   9   31
7   NAC Breda                19   9   4   6   36:28   8   31
8   FC Dordrecht        19   7   9   3   39:28   11   30
9   FC Groningen (A)    19   8   5   6   30:19   11   29

https://www.voetbal.com/wedstrijdgegevens/ned-eerste-divisie-2023-2024-spieltag/20/



We staan er beter voor in vergelijking met vorig jaar! De stand van toen geeft wel goed weer wat er nog allemaal kan gebeuren..

Ook in positieve zin! Daar moeten we aan vast zien te houden, dan doel ik in dit geval op FC Groningen die ?gewoon? rechtstreeks promoveert, of NAC via de nacompetitie!
#10
Selectie en Technische staf / Re: Floris Smand
augustus 26, 2024, 09:08:50
Vlammen in Zweden Floris!
#11
Selectie en Technische staf / Re: Milan Smit
augustus 26, 2024, 09:08:21
Mooi voor Milan, mooie club, hopen dat hij gaat slagen!
#12
De jaarlijkse tendens van zagen is dit jaar al weer vroeg ingezet, jammer en zonde; zo helpen we de ts en spelers ook niet. Die horen toch ook te voelen dat we achter ze staan, deze energie en negativiteit gaat de spelers niet eerder in een stijgende lijn krijgen. Ik mag hopen dat ze in de verschillende lagen binnen de club in de spiegel kijken en tot dezelfde conclusie komen; er moet nog wat creativiteit op midden en scorend vermogen in de voorhoede bij. Wie weet of het een re?le kans is dat er daadwerkelijk nog iets aangetrokken kan worden of niet? Of dat er kansen zijn op versterking binnen de ts? Wie staat zo dicht bij Henk, Ard, Gerald of Lars waardoor hij/zij weet dat dit ook speelt binnen die club mensen? Erkent Henk dat het niet lukt met deze groep? Of dat zijn visie lastig over te dragen is? Het zijn nu vooral snoeiharde aannames, waarbij we misschien wel niet een realistische hoop op verandering koesteren. 
#13
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2024, 08:23:18
Ze moeten zichzelf kunnen motiveren. Ze willen toch tegen FC Utrecht spelen volgend seizoen? Of misschien wel een transfer naar zo?n club? Dan moeten ze er iedere week staan en niet alleen tegen een aansprekende tegenstander.

3 middenvelders die zo slap zijn in duels (vKaam, DeJong,vMullem)?. dan win je dit soort wedstrijden niet. Dat moeten ze zelf snappen, het moet niet nodig zijn dat Henk daar fratsen voor moet uithalen.

Precies dit; het zijn toch professionals? Ze willen toch voor het hoogst haalbare gaan? Waarom dan niet jezelf motiveren om iedere week het maximale eruit te halen? Of is dit het meer dan het maximale voor het gros van de spelers? Of heeft het te maken met de tegenstander; dat ze zich beter op weten te laden voor de ?grotere? clubs, dan tegen minder goed spelende teams?

Zo?n 1-1 als die van gister mag ook nooit vallen, zeker niet op slag van rust; die gozer kan vogelvrij inkoppen! Een kleine omzetting bij Utrecht in de tweede helft en ze vergroten de ruimte op het middenveld, cre?ren meer ruimte ten opzichte van de backs en snijden er keer op keer doorheen. Alles qua spirit leek daardoor weg en in te zakken! De eerste helft leek het nog ergens op met enkele kansen en een heerlijk doelpunt.
#14
Citaat van: Zuid1991 op september 17, 2023, 20:25:39
Hou nou eens op te janken over trommel. Hoe vaak is het niet gezegd dat wij een (volks)club zijn waar we de ploeg ondersteunen op momenten dat het nodig is ipv dat domme ajax achtige gezang...Ga dan lekker in het uitvak staan.
Trots op onze support  |:)
Fijne avond

Ik jank niet, ik benoem alleen wat ik zie! Die kuttrommel in het uitvak moet overstemd worden door het fanatieke publiek op Noord en alle andere tribunes. Volgens mij waren wij tien jaar terug ook al een volksclub, maar toen kolkte het stadion echt. 90 minuten lang; met of zonder die trommel. Dit is apathisch en niet samenhangend; pas toen wij 1-0 voor kwamen kwam er iets van sfeer in.
Jij ook een fijne avond!
#15
Terechte overwinning, maar de support op de tribunes mag wel wat meer. Noord is niet meer wat het geweest is, zonde hoor! Waarom pakt niemand daar de boel even op en maakt er structureel weer feest. Dan hebben ze, samen met alle uitploegen, misschien een trommel mee, maar er komt meer support en energie vanuit het uitvak dan vanuit Noord; en dat doet wel een beetje pijn.