Binder volgend seizoen niet meer..
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Hirsch op december 14, 2024, 11:52:16
Team GS. W. G. V. Dp. Ds. P.
1 Willem II 19 13 3 3 39:17 22 42
2 Roda JC Kerkrade, 19 11 5 3 31:13 18 38
3 ADO Den Haag 19 9 7 3 36:22 14 34
4 De Graafschap 19 10 3 6 26:23 3 33
5 FC Emmen (A) 19 9 5 5 29:25 4 32
6 SC Cambuur (A). 19 9 4 6 45:36 9 31
7 NAC Breda 19 9 4 6 36:28 8 31
8 FC Dordrecht 19 7 9 3 39:28 11 30
9 FC Groningen (A) 19 8 5 6 30:19 11 29
https://www.voetbal.com/wedstrijdgegevens/ned-eerste-divisie-2023-2024-spieltag/20/
We staan er beter voor in vergelijking met vorig jaar! De stand van toen geeft wel goed weer wat er nog allemaal kan gebeuren..
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2024, 08:23:18
Ze moeten zichzelf kunnen motiveren. Ze willen toch tegen FC Utrecht spelen volgend seizoen? Of misschien wel een transfer naar zo?n club? Dan moeten ze er iedere week staan en niet alleen tegen een aansprekende tegenstander.
3 middenvelders die zo slap zijn in duels (vKaam, DeJong,vMullem)?. dan win je dit soort wedstrijden niet. Dat moeten ze zelf snappen, het moet niet nodig zijn dat Henk daar fratsen voor moet uithalen.
Citaat van: Zuid1991 op september 17, 2023, 20:25:39
Hou nou eens op te janken over trommel. Hoe vaak is het niet gezegd dat wij een (volks)club zijn waar we de ploeg ondersteunen op momenten dat het nodig is ipv dat domme ajax achtige gezang...Ga dan lekker in het uitvak staan.
Trots op onze support
Fijne avond