Citaat van: AL op april 01, 2014, 19:17:12
ik hoop het, maar vrees dat we kansloos gaan verliezen.
denk dat de hele situatie rondom dwight nog vervelende consequenties met zich meebrengt met play-offs voor degradatie als resultaat.
Hou toch eens op met dat negatieve gedoe.
HET GLAS IS HALFVOL.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.




