Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Emko

#1
Wedstrijden / Utrecht-cambuur
april 01, 2014, 19:55:05

Citaat van: AL op april 01, 2014, 19:17:12
ik hoop het, maar vrees dat we kansloos gaan verliezen.
denk dat de hele situatie rondom dwight nog vervelende consequenties met zich meebrengt met play-offs voor degradatie als resultaat.

Hou toch eens op met dat negatieve gedoe.
HET GLAS IS HALFVOL.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

:_schater


#2

Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.

Jullie boeren waren niet een haar beter toen het bestuur opstappen moest een half jaartje geleden. Daar vielen woorden als "kankergezwel", dat kan ook niet door de beugel. Simpele zielen lopen in dat dorp ook rond.
En nu oprotten hier!
Dit is ONS forum.


#3
Algemeen / Kern van Cambuur (verzameltopic)
april 01, 2014, 00:19:00

Citaat van: brambo3004 op maart 31, 2014, 23:52:18
Ik vind dit een beetje makkelijk scoren. Ik ben het met jou eens dat Elzinga's dagen als voorzitter van de KvC wel geteld zijn, maar de KvC is meer dan alleen Elzinga. Maarten wordt door een aantal naar voren geschoven als opvolger. Prima, ik heb ook vertrouwen in hem. Laat het hem maar bewijzen. Maar... KvC en CC kunnen prima naast elkaar bestaan. Ze dienen immers gedeeltelijk een andere doelgroep. Niet iedereen kan zich vinden in de manier hoe CC zich presenteert. Idem dito voor de KvC. Na de kritiek op de KvC is er blijkbaar iemand die het goed doet. Dan hoeft hij niet meteen naar het CC-kamp getrokken worden.

Het gaat mij niet om het scoren. Ik vertolk mijn eigen mening en gedachtes.
Ik vind dat M de mening van de supporter perfect weergeeft, dat kon ik niet van KE zeggen. Ik vind dat hij wederom zwaar door het ijs is gezakt als woordvoerder bij de omrop. Hij vertegenwoordigd wel zijn leden, waar ik er ook één van ben.
Je hoort mij nergens zeggen dat KVC en CC niet naast elkaar kunnen bestaan, sterker nog, ik denk dat ze ook niet zonder elkaar kunnen. Op deze manier hou je elkaar scherp, en is elke supporter vrij om te kiezen van welke supportersvereniging hij/zij lid wil worden. Ben alleen wel van mening dat Cambuur CC als officiële supportersvereniging moet beschouwen. Maar dat is een volkomen andere discussie.

M FOR PRESIDENT :-schater


#4
Algemeen / Kern van Cambuur (verzameltopic)
maart 31, 2014, 23:42:45

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 23:14:26
Ik hoop over het vervroegd aftreden van ene KE

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


KE zal nu wel laten zien dat er  met zijn voorzitterschap niet te spotten valt en knikkert Montana uit de KVC.
Gelukkig hebben wel altijd CC nog, die WEL het geluid van z'n leden laat horen. Zij zullen Montana dan ook met open armen ontvangen.
Ik vind trouwens dat KE, net als DL, een onwerkbare situatie voor zichzelf heeft gecreëerd.
Inpakken en wegwezen dus!!!

:_devil




#5
Wedstrijden / cambuur-az.
maart 31, 2014, 09:37:59
Wat is iedereen negatief over de nog te spelen wedstrijden. Als een overwinning tegen AZ genoeg was voor handhaving, betekent dat toch 'gewoon' dat met twee gelijke spelen tegen Utrecht en NEC handhaving een feit is.
Het glas is halfvol Dames en Heren!!!!!!

:_schater
#6
Wedstrijden / Feyenoord - Cambuur (27-04-14)
maart 21, 2014, 23:49:23
1200 man met verplichte treincombi kan ik ook wel mee leven. :)


#7
Selectie en Technische staf / Christovao
maart 19, 2014, 12:46:39

Citaat van: Cambuur058 op maart 17, 2014, 22:19:09
hoe gaat het eigenlijk met alex ?

Hij heeft gister 75 min gespeeld tegen Joure. Op het middenveld achter de spits. Deed het niet onaardig, en pikte een fraai goaltje mee. Strak afwerken met 'buitenkantje' rechts in de verre hoek.


#8

Citaat van: de Schoot op maart 19, 2014, 12:15:04
Van der Belt zoekt iemand die de functie van technisch manager van m'n overneemt.
Zou dit iets voor Dwight zijn en Henkie als nr1 voor de groep?

Dit nieuws zou best een voorbode daarop kunnen zijn.


#9
Wedstrijden / Oefencampagne seizoen 13/14
maart 19, 2014, 00:19:51

Citaat van: dizzhead op maart 18, 2014, 21:25:31
Die abouba doet nu al een aantal keer mee met de reserves, en pikt altijd zn goaltjes mee. Speelt bij vv drachten, abouba doumbia. Iemand meer informatie hierover? Is daar interesse in of is t puur voor de opvulling?

Zijn een paar trainers van SCC lyrisch over deze jongen. Zeggen dat het een grote zou kunnen worden. Maar nog niet iedereen binnen de ts is er van overtuigd of hij daadwerkelijk iets voor SCC kan betekenen.
Ik zeg, nemen die gok.



#10
Algemeen / Sfeer
maart 18, 2014, 13:41:09

Citaat van: zeewolde op maart 18, 2014, 13:16:38

Tgenwordig bestaat de oude garde uit internethooligans die alleen maar klagen en om respect vragen :devil

Dan weet ik niet in welke grot jij hebt gezeten. Maar als je eens goed om je heen kijkt op de tribunes zul je zien dat de 'oude garde' voldoende aanwezig is in de thuis en uitwedstrijden. En dat zijn allemaal mensen die zonder internet zijn opgegroeid. Dus internethooligans lijkt me een verkeerde benaming. :)


#11
Algemeen / Sfeer
maart 18, 2014, 13:35:45

Citaat van: zeewolde op maart 18, 2014, 13:16:38
Vroeger kregen we respect voor de oude garde omdat ze ons dit goed duidelijk konden maken.


En daarmee doel je op mij??
Wil je het je met alle liefde duidelijk maken hoor. :)


#12
Algemeen / Sfeer
maart 18, 2014, 12:35:50

Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2014, 12:30:24
Maak van vakkie 14  de MI-Side en klaar ben je. Of vergeet ik dan de TNG en LYC 8P

Verstuurd vanaf mijn spambox

Zo makkelijk ligt dit niet, het zijn allemaal haantjes. Als je die bij elkaar in één hok plaatst, krijg je één grote testosteron explosie. :)


#13
Algemeen / Sfeer
maart 17, 2014, 22:54:19
#14
Algemeen / Sfeer
maart 17, 2014, 21:40:51

Citaat van: Cambuur123 op maart 17, 2014, 20:51:34
Vak 14 zingt en klapt altijd heel snel en probeert dan nòg sneller te gaan. Dit is ook meteen de reden waarom hun liedjes zo snel stoppen. Vak 13 met de trommel, heeft hiermee een maataangevend instrument, deze liederen galmen soms minuten lang door. Gewoon laten staan, misschien niet meer invallen midden in een lied wat iemand heeft ingezet (gaat nogal vaak fout)...

Wat een gezeik allemaal over dit vak zingt dat en dat vak zo. Het ene vak zingt te snel, de andere te langzaam.
Waar gaat dit in godsnaam allemaal over. Ik sta meer dan 25 jaar bij de harde kern van Cambuur, en in al die jaren zijn er nooit zulke problemen geweest. Sinds 2009 zijn er allemaal (pseudo) fanatieke supporters bijgekomen die nu even de oude garde gaan vertellen hoe het allemaal moet?
Laat de jeugd eerst maar eens wat respect krijgen voor de oudere garde, die al een tiental jaren op de tribune staan, voordat ze zo hoog van de toren gaan blazen. Dat over en weer verwijten lost niks op.

Vak 11, vak 12, vak 13, vak 14 en District9
WE ARE ALL ONE MI-SIDE.



#15
Wedstrijden / cambuur-az.
maart 17, 2014, 08:54:09

Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 10:01:23
Maar ze spelen wel de woensdag ervoor voor de beker tegen Ajax!

Die bekerwedstrijd is volgens mij op donderdag. Anders was de wedstrijd wel gewoon op zaterdag gespeeld.