Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - debaas058

#1
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:19:01
Hoe denkt Pieter Kooi over Mark?

Ofwel is er nog een kleine kans dat hij wel blijft?

Bemoeit hij zich niet mee, gelukkig.
#2
Citaat van: Inferno-058 op juni 04, 2026, 13:16:38
Tja goedkoop is duurkoop gebleken

Eens
#3
Citaat van: Mp op juni 04, 2026, 10:18:52
Wel jammer dat daar niet op geanticipeerd is om mogelijkheden in de toekomst open te houden. DKV gaat nu ook een deel sta tribune maken. Scheelt toch weer plekken.

Zoals eens eerder aangegeven. Noord (en het uitvak) zou een sta tribune worden. Alleen door het instorten van het uitvak bij NEC werden de eisen verscherpt mbt de betonconstructie. Als Cambuur dit nog helemaal om moest gooien, zou het miljoenen extra kosten.
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 26, 2026, 12:49:11
Citaat van: Lore op mei 23, 2026, 07:27:05
Welke dan?  :koffie

De netten gaan een stukje doorgetrokken worden + er komt bestikkering op de wand vooraan het uitvak en die tussen het uitvak en de zuidtribune.
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 22, 2026, 23:02:00
Citaat van: Arno A op mei 22, 2026, 09:51:25
Zouden er nog aanpassingen gaan plaatsvinden aan het uitvak?

Ik heb er niks meer over gehoord vanuit de club. Wie van jullie heeft hier wel info over?

Ja, gaan aanpassingen komen.
#6
Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2026, 09:40:26
Ik had verwacht dat Lambooij wel wat krediet had verdiend ondertussen. Hij heeft een puike prestatie geleverd door met minimale middelen een goede ploeg samen te stellen afgelopen seizoen. Laten we even afwachten voordat we gaan we oordelen.

Eens. En de transfermarkt is ook nog niet eens open..
#7
Citaat van: Delamere op mei 07, 2026, 15:30:46
De dag waarvan je wist dat die zou komen?
Diemers heeft het hier uitstekend gedaan en heeft ontegenzeglijk een groot aandeel in de promotie gehad. Maar daarvoor kreeg hij ook een, voor KKD-begrippen, exorbitant salaris. Uiteindelijk Cambuur blij en hij blij.

Maar regeren is vooruitzien en dat is wat Lambooij lijkt te doen.
Diemers wordt nog dit jaar 33 en Cambuur zal de bal in de Eredivisie een stuk minder vaak hebben dan in de KKD. In balbezit zal Diemers nog een prima speler zijn, maar ook in de KKD viel me al op dat je zonder bal niet zo gek veel aan Diemers hebt. Niks eigenlijk. Dat gaat met het klimmen van de jaren niet meer beter worden vrees ik. En dan is het de vraag of je daar nog een meerjarig, en voor Cambuur begrippen torenhoog, contract tegenaan moet gooien. Sommigen denken van wel, en anderen weer niet. Ik begrijp Lambooi wel.

_O_
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 06, 2026, 22:01:26
Citaat van: Lowieke op mei 05, 2026, 10:10:54
Volledig mee eens. Zou mooi zijn een gele tribune achter ' ons' doel.  Maar ja, dan doe je niet mee met die zwarte  gehoodiede losers van al die andere clubs. Het voetbal kan zulke supporters missen als kiespijn. Zou toch lekker zijn als je zonder suppoosten en politie gewoon naar een  voetbalwedstrijd kunt gaan.

Koop een gele (winter)jas dan  8P
#9
Ik denk dat spelers zoals Uneken onmogelijk zijn om te halen voor Cambuur. Lambooij had destijds aangegeven dat 'goals kopen' niet te betalen is en dat Cambuur aanvallers aantrekt op basis van 'dreiging', wat ze terugzien in de data bij spelers.
#10
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 21:11:21
Wat een top dag!  _O_ (op het biergooien op Buma na)
Maar wat een zeikerds hier over vuurwerk en zwarte jasjes/capuchons.
In 2013 was er iig veel meer vuurwerk dan dat er zondag was, af en toe een fakkel in de lucht hoort er gewoon bij.

Raar dat mensen een zwarte jas dragen zeg!! Hopelijk zijn er snel knalgele jassen van Cambuur te koop, want het kan echt niet dat mensen zwarte jassen dragen. Ook capuchons kan echt niet, zelfs niet als het regent!
#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 12, 2026, 20:32:37
Citaat van: Inferno-058 op maart 12, 2026, 20:28:49
Ze hadden daar rekening mee moeten houden bij de bouw

Was ook het idee.. tot het bij NEC mis ging met de tribune en alle eisen verscherpt werden.
#12
Citaat van: Tom op december 22, 2025, 14:30:45
Heeft iemand een idee waarom dit een verplichte buscombi is? Voor zover ik weet kunnen beide groepen altijd goed met elkaar.

Laatste edities verschillende incidenten geweest, waardoor het dit seizoen voor beide wedstrijden een verplichte buscombi is helaas..
#13
Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51

Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.

Tuurlijk is dit wel collectief straffen.. Doordat de club zijn/haar zaakjes niet op orde heeft kiezen ze nu de makkelijke weg en zijn de goedwillende en normale supporters de dupe..
#14
Citaat van: Poetser op november 26, 2025, 11:58:48
Zonde, vuurwerk gooien in een pet en sjaal vak is nooit de oplossing.

?