Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:19:01
Hoe denkt Pieter Kooi over Mark?
Ofwel is er nog een kleine kans dat hij wel blijft?
Bemoeit hij zich niet mee, gelukkig.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:19:01
Hoe denkt Pieter Kooi over Mark?
Ofwel is er nog een kleine kans dat hij wel blijft?
Citaat van: Inferno-058 op juni 04, 2026, 13:16:38
Tja goedkoop is duurkoop gebleken
Citaat van: Mp op juni 04, 2026, 10:18:52
Wel jammer dat daar niet op geanticipeerd is om mogelijkheden in de toekomst open te houden. DKV gaat nu ook een deel sta tribune maken. Scheelt toch weer plekken.
Citaat van: Lore op mei 23, 2026, 07:27:05
Welke dan?
Citaat van: Arno A op mei 22, 2026, 09:51:25
Zouden er nog aanpassingen gaan plaatsvinden aan het uitvak?
Ik heb er niks meer over gehoord vanuit de club. Wie van jullie heeft hier wel info over?
Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2026, 09:40:26
Ik had verwacht dat Lambooij wel wat krediet had verdiend ondertussen. Hij heeft een puike prestatie geleverd door met minimale middelen een goede ploeg samen te stellen afgelopen seizoen. Laten we even afwachten voordat we gaan we oordelen.
Citaat van: Delamere op mei 07, 2026, 15:30:46
De dag waarvan je wist dat die zou komen?
Diemers heeft het hier uitstekend gedaan en heeft ontegenzeglijk een groot aandeel in de promotie gehad. Maar daarvoor kreeg hij ook een, voor KKD-begrippen, exorbitant salaris. Uiteindelijk Cambuur blij en hij blij.
Maar regeren is vooruitzien en dat is wat Lambooij lijkt te doen.
Diemers wordt nog dit jaar 33 en Cambuur zal de bal in de Eredivisie een stuk minder vaak hebben dan in de KKD. In balbezit zal Diemers nog een prima speler zijn, maar ook in de KKD viel me al op dat je zonder bal niet zo gek veel aan Diemers hebt. Niks eigenlijk. Dat gaat met het klimmen van de jaren niet meer beter worden vrees ik. En dan is het de vraag of je daar nog een meerjarig, en voor Cambuur begrippen torenhoog, contract tegenaan moet gooien. Sommigen denken van wel, en anderen weer niet. Ik begrijp Lambooi wel.
Citaat van: Lowieke op mei 05, 2026, 10:10:54
Volledig mee eens. Zou mooi zijn een gele tribune achter ' ons' doel. Maar ja, dan doe je niet mee met die zwarte gehoodiede losers van al die andere clubs. Het voetbal kan zulke supporters missen als kiespijn. Zou toch lekker zijn als je zonder suppoosten en politie gewoon naar een voetbalwedstrijd kunt gaan.
(op het biergooien op Buma na)Citaat van: Inferno-058 op maart 12, 2026, 20:28:49
Ze hadden daar rekening mee moeten houden bij de bouw
Citaat van: Tom op december 22, 2025, 14:30:45
Heeft iemand een idee waarom dit een verplichte buscombi is? Voor zover ik weet kunnen beide groepen altijd goed met elkaar.
Citaat van: NRG op november 26, 2025, 12:52:51
Dit is niet collectief straffen. Dit is gewoon een voetbalclub die helemaal klaar met al het gezeik. Om herhaling te voorkomen.
Citaat van: Poetser op november 26, 2025, 11:58:48
Zonde, vuurwerk gooien in een pet en sjaal vak is nooit de oplossing.
Citaat van: Stiens op november 26, 2025, 10:20:38
https://www.ad.nl/voetbal/ado-den-haag-grijpt-in-vanwege-hooligans-tot-nader-order-geen-uitsupporters-meer-mee~a8bd5b8e/