Citaat van: dit is mien club op april 01, 2014, 13:28:40Twitter henk Albers
waar staat dat?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: dit is mien club op april 01, 2014, 13:28:40Twitter henk Albers
waar staat dat?
Citaat van: siepelsjeu op maart 17, 2014, 20:31:47Wat een gedoe ook welk vak je staat/zit. Je bent in t stadion om de zelfde reden (op 400 uitvak bewoners na). Dus iedereen t zelfde brullen en niet voor eigen eer(??) gaan op de tribune.
Ik kan vaak genoeg niet eens vertstaan wat vak 14 en 15 zingen (ik sta op vakkie 12)
Citaat van: Viper op maart 17, 2014, 13:43:50Groter stadion is dus echt nodig. Zeker voor Europa volgend seizoen :p
Nog maar 50 kaarten beschikbaar voor SC Cambuur – AZ!
Dik twee weken voor de aftrap van dit duel zijn de Oost-, Zuid- en Noord-tribune al helemaal uitverkocht. Ook voor de West-tribune zijn nog maar een aantal verkrijgbaar, dus wacht niet te lang als je er bij wilt zijn!
http://cambuur.nl/nieuws/nog-maar-50-kaarten-beschikbaar-voor-sc-cambuur-–-az
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 14:00:26Maar 3 uur voor de westrijd een stadion oid presenteren lijkt me ook wat raar.
Het is volkomen onlogisch om media-aandacht te creëeren voor een negatief iets.
Citaat van: S(CC)upporter op maart 14, 2014, 00:16:40Als er maar Cambuur en bier is!!
Ik ben dan ook al tevreden met een sta-tribune die louter bestaat uit beton
Citaat van: Bernardo op maart 13, 2014, 16:44:04Wat wiekie ook al zegt, niet goed voor t hart! Doe mij maar snel 2 goals en dan klaar.
Verwacht zo'n zelfde pot als tegen Roda. Hopelijk kunnen we hem nu eerder beslissen.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 10, 2014, 14:18:23Jammer van al die pers fotograferen opzoek naar sensatie.
Dit ziet er allemaal prima uit! Het is toch echt dat punt bij metrostation/supportershome geweest dus...
Citaat van: moodygrunn op maart 10, 2014, 12:34:49Zo jammer dat sommige mensen t hier al ruimschoots hadden voorspeld.
Hij zal de besluiten van V/d Laan (burgemeester van A'dam) waarschijnlijk altijd steunen. Beide zijn PVDA, beide hebben verkiezingen voor de deur. Die gaan mekaar echt niet voor rotte vis uitmaken of de vuile was buiten hangen.
Citaat van: Bernardo op maart 10, 2014, 10:30:36Sterke reactie van de club. Benieuwd wat er gaat gebeuren!
SC Cambuur pleit voor snel onderzoek naar gebeurtenissen bij Ajax-uit
10.03.2014 - 10:21
Gistermiddag boekte SC Cambuur in de Amsterdam Arena een historisch resultaat door met 1-1 gelijk te spelen tegen landskampioen Ajax. Ondanks dat we een mooi en belangrijk punt pakten blijven we als club en supporters toch met een hele zure nasmaak zitten.
Het gros van het uitvak bleef namelijk door ongeregeldheden eerder op de dag in het centrum van Amsterdam en later bij het stadion nagenoeg leeg. Hierbij zijn onze supporters door aanvallen van groepen Ajax-supporters in een afschuwelijke en benauwde situatie terecht gekomen.
De supporters die met de georganiseerde busreis naar de ArenA zijn afgereisd hebben het stadion zelfs niet eens gezien.
Omdat er zoveel is gebeurd en er ook zoveel verschillende verhalen in de rondte gaan, is de eerste prioriteit om alle gebeurtenissen grondig te onderzoeken en alle feiten boven tafel te krijgen. Aan de hand daarvan gaan we passende maatregelen nemen in het belang van onze gedupeerde supporters. In alle gevallen sturen we hierbij aan op een financiële compensatie voor onze meegereisde supporters.
Voor nu willen we vooral sterkte en veel beterschap wensen aan onze supporters en collega's die gister gewond zijn geraakt.
Zodra er ontwikkelingen zijn communiceren we dit direct via onze mediakanalen.
Foto: www.dijksfotografie.com
cambuur.nl
Citaat van: SCCornjum op maart 09, 2014, 21:54:20Slim van de bvo.
Ik lees op www.cambuur.nl nog niets, is er al een officieel statement van de BVO?
Zelfs het verslag van de wedstrijd, rept met geen letter over het feit dat ergeensupporters in het uitvak zaten.
Citaat van: Lore op maart 09, 2014, 20:43:49Ja bizarre competitie! Wel n super gevoel voor de spelers dit. Barto: van hoofdklasser naar scoren in de arena!!!
Nou, ik zal het je nog sterker vertellen. RKC winnen en je doet volledig mee om de strijd om de Europese playoffs! Het is een beetje wishful thinking, maar wij staan dochter bij Europese playoffs dan bij degradatieplayoffs