Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Trebor

#1
Wedstrijden / Re: DTD - Cambuur
juni 28, 2013, 22:15:54
Vond eerste 30 min. prima. Druk zetten, hoog tempo proberen te spelen en hard inspelen. Speelden wel vaak op verkeerde been in waardoor minimaal twee balcontacten nodig waren voor vervolg. Dit moet eigenlijk tegen tegenstanders van dit niveau nog beter worden. Vervolg 1e helft met vele wissels was rommelig. Paco van Moorsel prima aanwinst. 5-0 ruststand. Tweede helft zakte niveau weg, opvallend goed spel van Mart Dijkstra als verdedigende middenvelder. Italiaan redelijk, Brands stond linksbuiten maar is daar niet geschikt. Leeuwin kun je aan zien dat hij aanwinst is ondanks dat hij niet echt onder druk heeft gestaan. Oudgedienden lieten hetzelfde zien als vorig seizoen. Uiteindelijk 8-0, het begin is er. Nu maar bouwen aan team en hopelijk binnenkort nog een paar leuke aanwinsten
#2
Zeer tevreden tot nu toe. Hierbij ga ik er gemakshalve ook vanuit dat Van Moorsel en Bakens erbij komen. Ben benieuwd waar ze verder nog mee komen. Dit is in ieder geval positief.
#3
 |:) yes, wat een ongelooflijk mooi slot. Iedereen gefeliciteerd |:)
#4
Citaat van: clint op februari 22, 2013, 08:42:31
Citaat van: Trebor op februari 22, 2013, 08:35:27
Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????

Nou, spannend zeg. Wat voor plannetje moet je nou wel niet hebben dan?

:?

Dat moeten we aan onze trainer vragen. Die geeft aan plannetjes met Bakens te hebben

O ja, 3-1 winst vanavond
#5
Onbegrijpelijk dat Bakens niet gaat spelen als hij fit is. Hij steekt letterlijk en figuurlijk met kop en schouders boven de rest van de verdedigers uit. Daarnaast maakte Dijkstra maandag een niet al te beste indruk op mij. Dom geouwehoer over een plannetje met Bakens????
De beste 11 moeten spelen!
#6
Pool / Re: POOL: Cambuur - Eindhoven
februari 18, 2013, 10:36:53
3-1(1-0)

Hemmen 3x

0 geel
0 rood
#7
Zou Dwight Lodeweges vanavond ook weer aanwezig zijn of ligt het er dan te dik bovenop?Denk echt dat hij geschikt is. Heeft inmiddels ook een aardig beeld van de eerste 14 spelers kunnen krijgen na het bezoeken van de laatste twee wedstrijden. Cambuur heeft nog het nodige werk te doen voor het verlengen en/of vernieuwen van contracten. Dus hoe eerder de nieuwe trainer duidelijk is hoe eerder ze ook aan de slag kunnen voor volgend seizoen. Ben nog steeds erg benieuwd.
#8
Waar staat eis Goudvinger? Het is gewenste situatie zoals ik hem zie.
#9
Gezien de gewenste optie, Henk de Jong veldwerk en Bruin/vd Heide assistenten is Lodeweges van de geopperde kandidaten de enige geschikte. De rest, Ulderink, Keizer, Grim enz. willen zelf het trainerswerk doen.