Vond eerste 30 min. prima. Druk zetten, hoog tempo proberen te spelen en hard inspelen. Speelden wel vaak op verkeerde been in waardoor minimaal twee balcontacten nodig waren voor vervolg. Dit moet eigenlijk tegen tegenstanders van dit niveau nog beter worden. Vervolg 1e helft met vele wissels was rommelig. Paco van Moorsel prima aanwinst. 5-0 ruststand. Tweede helft zakte niveau weg, opvallend goed spel van Mart Dijkstra als verdedigende middenvelder. Italiaan redelijk, Brands stond linksbuiten maar is daar niet geschikt. Leeuwin kun je aan zien dat hij aanwinst is ondanks dat hij niet echt onder druk heeft gestaan. Oudgedienden lieten hetzelfde zien als vorig seizoen. Uiteindelijk 8-0, het begin is er. Nu maar bouwen aan team en hopelijk binnenkort nog een paar leuke aanwinsten
yes, wat een ongelooflijk mooi slot. Iedereen gefeliciteerd 
