Citaat van: denistel op september 30, 2023, 00:19:52Dat is ook wat ik bedoel,??n iemand gooit een bekertje en heel noord moet dan meteen gestraft worden aldus klaas. Al moet ik wel zeggen die Vreugdebier stakingen moet de knvb mee ophouden?
sta zelf ook op noord in 12 en daar gebeurd niks afgelopen seizoen 2x iemand meteen
afvoerd als iedereen dat nou zou doen wast snel klaar,,,dus niet iedereen over 1 kam scheren
