Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - keije

#1
Selectie en Technische staf / Re: Lars Lambooij
augustus 16, 2025, 17:50:29
Moet je es op Kian letten bij een voorzet. Hij duikt er gewoon voor weg...en dan zeggen dat hij wel goed opjoeg op de verdedigers pffff...hahaha. rechtsbuiten kun je prima oplossen met de enthousiaste jeugdspelers Kooistra en Henstra. Topspits en Van der Sande daar achter, dan heb je een prachtig elftal.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Lars Lambooij
augustus 16, 2025, 17:34:00
Lambooij heeft deze zomer tot nu toe weer prima werk geleverd! Behalve de spitspositie...daar komt ie er voor het 2e seizoen niet uit. Laten we het geld voor extra rechtsbuiten of extra verdediger besparen en vol inzetten op een Topper in de spits!!
#3
Het is een gok en warschijnlijk niet een hele dure. Maar na het spitsendebacle vorig jaar, had ik toch verwacht dat de focus kwam te liggen op bewezen doelpuntenmaker ( kan Binder niet beoordelen) en een hele goede scorende 10 ( type Oosting). Rest van het elftal is op zich prima in te vullen, als er niet teveel meet verkocht wordt
#4
Heb je hem al eens zien spelen ? Of is je beeldvorming bepaald door stukjes in de krant of op internet ? Nogmaals, ik hoop dat hij het fantastisch gaat doen,
#5
Als ik die Kian zo wathoor laatste dagen is ie behoorlijk in zich zelf gaan geloven. Ben dit jaar bij Ijsselmeervolgels -Hark.boys geweest en hij was bij far de slechtste van het veld. Afgelopen zaterdag vond ik het ook niks , qua vrijlopen, aanspeelbaar zijn etc. Tuurlijk heeft hij 32 gemaakt , maar daar zaten heel heel penalties en vrije trappen bij en verder dan schiet ie elke bal blind op goal , zonder oog voor medespelers. Tuurlijk hoop ik dat hij het heel goed gaat doen , super een Leeuwarder in de spits , maar heb hele grote twijfels en denk dat hij voor dit nivo te kort komt ( zie eerdere periodes bij Ijsselmeervogels en Dovo)
#6
Ik denk dat Peter van der Berg de nieuwe assistent gaat worden
#7
Die laatste man speelde ook niet onaardig. Is dat van Beemt ?
#8
Tipje : Matusiwa van jong Ajax , balafpakker met veel voetballend vermogen !!
#9
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
januari 25, 2018, 22:27:06
Die Stuuvenberg is ook een vreemde vogel met zijn whoop polsbandjes. Mijn droomkandidaat is Danny Buys , als die niet naar Groningen gaat.
#10
Mitchel Bakker , de linksback van jong Ajax proberen te huren.
#11
Paniekaankopen ole ole..... of drama aankopen ole ole
#12
Toe juh ,  Henk ging in gesprek met de spelers. Geloof me maar. Stad en land heeft ie afgevlogen om spelers binnen te halen.
#13
Veel spelers die na gesprekken niet wilden komen. Blablabala over kunstgras , verhuizen,  etcetc..... maar de mensen van de TC kunnen niet de gevoelige snaar raken , onder Henkie kwamen ze kruupend naar Leeuwarden.....zelfs vanuut Engeland ???  #Tussenjaren!!
#14
Hee van der Belt , hoe vind je zelf dat het gaat eigenlijk ?
#15
Selectie en Technische staf / Re: Marvin Peersman
augustus 18, 2017, 23:18:54
Verhuren ? Kontrakt verscheuren...pseudo voetballer....