Iemand al info over het nieuwe tenue? Grijs uitshirt heb ik gehoord..
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: CambuurArnhem op juni 03, 2026, 23:23:51
Wel jammer dat als ik wil verplaatsen, ik naar Lwd moet komen (maar wie gaat er dan ook in Arnhem wonen). Zonder op dit moment te weten wat de beschikbare andere plekken zijn. Vorig seizoen kon het volgens mij via de site/mail.
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!
Citaat van: Lore op augustus 08, 2025, 20:00:39
Dirk Kuijt altijd al een top vent gevonden. Zouden wij niet gewoon een van de urinoirs naar hem moeten vernoemen?
Citaat van: Tsjawat op juli 12, 2025, 04:06:21
Deze moet zeker tussen de topics staan.
Citaat van: upweer op juli 07, 2025, 23:17:06
+ een doorverkoop percentage
Citaat van: YellowBlue op juli 06, 2025, 15:16:37
Speelde een goede wedstrijd!
Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.
Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.