Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - JSE

#1
Algemeen / Re: Nieuw uit en thuis shirt
juni 16, 2026, 08:04:01
Iemand al info over het nieuwe tenue? Grijs uitshirt heb ik gehoord..
#2
Citaat van: CambuurArnhem op juni 03, 2026, 23:23:51
Wel jammer dat als ik wil verplaatsen, ik naar Lwd moet komen (maar wie gaat er dan ook in Arnhem wonen). Zonder op dit moment te weten wat de beschikbare andere plekken zijn. Vorig seizoen kon het volgens mij via de site/mail.

Vorig jaar hetzelfde. Je kon eventueel ook iemand anders langs het stadion sturen toen.

#3
Simpele rekensom.

9000 kaarten verkocht nu ex sponsoren.

15.000 - 9.000 (verlengd) - 750 (uitvak) - 2.500 (wachtlijst) = 2750 ruimte voor sponsoren en vrije verkoop?

Op naar staanplaatsen op Noord en 400 plekken extra door in te schuiven op de sponsor tribune! Gas der op!
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 30, 2026, 07:13:17
Las gisteren dat PSV dit jaar verkozen is tot beste grasmat. Iemand enig idee wanneer wij de KKD titel (ga er voor het gemak van uit dat we die pakken. ) voor beste mat krijgen? Wel wat subjectief, aangezien alle ?bevroren? wedstrijden niet doorgingen en op een beter moment zijn gespeeld in LWD.

Daarnaast vraag ik mij af hoe goed onze grasmat is tov andere eredivisie teams. Mijn gevoel zegt dat dit sowieso linker rijtje moet worden.
#5
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Save standing op Noord zou een mooie tussen keuze zijn.
#6
Alex Pastoor of Maurice Stijn ook een optie? Heb je in ieder geval mensen die weten hoe de hazen lopen in de eredivisie en 100% direct hun mannetje staan.
#7
Citaat van: Lore op augustus 08, 2025, 20:00:39
Dirk Kuijt altijd al een top vent gevonden. Zouden wij niet gewoon een van de urinoirs naar hem moeten vernoemen?

Hahaha
#8
Rust 2-0
Eind 2-2

2 doelpunten uit Harkema. Kooistra en Visser.

2 x geel
#10
Wat is de huidige tussenstand? En dat tov vorig jaar januari (met halve seizoenkaarten erbij).
#11
Citaat van: Tsjawat op juli 12, 2025, 04:06:21
Deze moet zeker tussen de topics staan.

In LC van vandaag staat een contract van een jaar met optie op nog eentje. Gaat spelen met nummer 9.
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 09, 2025, 08:35:15
Tribune namen?

Zou het ook wat zijn om de tribunes een naam te geven? Fritz Korbach tribune ipv Oost bijvoorbeeld?
#13
Citaat van: upweer op juli 07, 2025, 23:17:06
+ een doorverkoop percentage

Echt top dit. Jaar profijt van deze topper gehad en nu goed doorverkopen. Lambooij maakt het waar.
#14
Citaat van: YellowBlue op juli 06, 2025, 15:16:37
Speelde een goede wedstrijd!

En dat paasje tussen 2 linies door. Heerlijk. Dit gaat wat worden hoor!
#15
Citaat van: Don op juli 06, 2025, 15:04:43
Supportershome gaat zeker de komende tijd verder aangekleed worden! Het is nog niet af. Er worden nu plannen gemaakt voor graffiti op de muren.

Goed om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Het is altijd de bedoeling geweest om voor verschillende groepen iets te kunnen bieden in het supportershome.

Ook bij Oost in de omloop of beneden op de pleinen? Zou erg mooi zijn!