Met deze selectie bijna onderaan. Belachelijk. Snel weg die vent. Ben het echt oneens met mensen die beweren dat de spelersgroep niet goed is. Kijk even wat we hebben zitten...
Onbegrijpelijk dat hij BOERLAGE er gister inzette. Er waren 100 andere opties geweest:
Barto op middenveld en Daniels in de spits.
Kip.
Kai.
ETC.
Alleen maar verdedigen verdedigen verdedigen. Komt geen enthousiasme aan te pas, hoe anders is dit bij Sipke. Die staat de hele wedstrijd te coachen. Snek Foeke Booy maar proberen.
OUT!
Onbegrijpelijk dat hij BOERLAGE er gister inzette. Er waren 100 andere opties geweest:
Barto op middenveld en Daniels in de spits.
Kip.
Kai.
ETC.
Alleen maar verdedigen verdedigen verdedigen. Komt geen enthousiasme aan te pas, hoe anders is dit bij Sipke. Die staat de hele wedstrijd te coachen. Snek Foeke Booy maar proberen.
OUT!
Leuk spandoek!!


