Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Cambuur123

#1
Met deze selectie bijna onderaan. Belachelijk. Snel weg die vent. Ben het echt oneens met mensen die beweren dat de spelersgroep niet goed is. Kijk even wat we hebben zitten...
Onbegrijpelijk dat hij BOERLAGE er gister inzette. Er waren 100 andere opties geweest:

Barto op middenveld en Daniels in de spits.
Kip.
Kai.
ETC.

Alleen maar verdedigen verdedigen verdedigen. Komt geen enthousiasme aan te pas, hoe anders is dit bij Sipke. Die staat de hele wedstrijd te coachen. Snek Foeke Booy maar proberen.

OUT!
#2
Algemeen / Re: Sfeer
april 01, 2017, 11:58:49
Idd we love you Emmen ging iets te ver.. Emmen bedankt prima.  :D Leuk spandoek!!
#3
Deze begrijp ik niet helemaal..... Voor de winterstop de smaakmaker. Kwam nu idd wat langzaam op gang maar denk dat hij er wel weer was gekomen. Jammer maar helaas.
#4
2-0

Monteiro
Hoefdraad

3x geel
#5
Wedstrijden / Re: Beker
maart 03, 2017, 01:45:39
Ongelofelijk kut, maar het was een prachtig toernooi. Blij dat ik erbij was.  |:)

Vol voor promotie!

#6
Wedstrijden / Re: Beker
maart 01, 2017, 10:29:06
Spanning begint te komen... HUP SCC!  :thumbsup
#7
Algemeen / Re: Sfeer
februari 26, 2017, 17:19:50
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 25, 2017, 17:17:47
Wat heb jij toch met die kut trommel als ik jou postings doorlees gaat het wel 20 keer over dat kelereding.
Wordt je er geil van ofzo trommeltje slaan. :insane
Werd er horendol van dat rotding gisteravond is er misschien ergens een fanfare te vinden waarin je vlak achter de grote trommel mag lopen :P

Zal kijken of ik me ergens kan aanmelden...  :koffie  :fant
#8
Algemeen / Re: Sfeer
februari 25, 2017, 15:06:36
Citaat van: Nightmarelwd op februari 25, 2017, 14:48:11
:_schater :_schater :_schater :_schater

Gisteren weer 90 minutenlang gestoord aan die achterlijke trommel in het uitvak.

Joh, maar dan vergelijk je een vak met 60 mensen aan een tribune met 2000 mensen..... ?
#9
Algemeen / Re: Sfeer
februari 25, 2017, 14:42:16
Trommel mag van mij trouwens ook wel terug...  |:)
#10
Algemeen / Re: Sfeer
februari 25, 2017, 14:40:28
Pffffff, beetje humor mag toch wel in het voetbal? Peersman speelt de afgelopen weken gewoon uitstekend... Dit is een daar een reactie op. Man man man, overal wat negatiefs van maken? Hij vond het zelf ook prachtig. Het is hem gegund.
#11
Wedstrijden / Re: Beker
februari 25, 2017, 10:42:04
Hoop geen Houtkoop..........
#12
Selectie en Technische staf / Re: Marvin Peersman
februari 25, 2017, 10:41:24
Super!!! Hij speelt echt goed de laatste tijd.  :thumbsup
#13
Wedstrijden / Re: Beker
februari 22, 2017, 18:00:15
+7 :)
#14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 22, 2017, 14:14:46

+ Jong Ajax thuis tegen Eindhoven verliezen
+ Jong Ajax op doelgemiddelde inhalen
+ Jong PSV voorbijgaan

Ooh excuses.. Dacht dat belofte teams geen periode konden winnen.  8P
#15
Citaat van: Collingwood op februari 21, 2017, 16:34:46
Zeker, maar dan moet het wel héél erg meezitten.

Zelf winnen en NAC winnen... Valt mee toch? NAC uit is ook lastig hoor, voor Volendam. We zijn goed in dingen afpakken van Volendam.......

Vooral op deze manier...

:zweep