Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - papier

#1
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 15, 2026, 00:03:24
Nee. En Koeman maakt het er ook niet veel beter op. Graag achterlaten in de VS.
#2
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 14, 2026, 20:48:03
Citaat van: Lore op juni 14, 2026, 19:46:40
Een wedstrijd in en tegen bologna en wij mogen niet mee!!!

Die is echt heel pijnlijk

?FRIENDLY AGAINST CAMBUUR ON AUGUST 1ST
On Saturday, August 1st, kick-off time to be confirmed, Domenico Tedesco?s Rossobl? will take on Dutch Eredivisie side SC Cambuur in a friendly match at the Niccol? Galli Training Centre.?

Dat is toch eeuwig jammer. Goed bereikbaar, lekker eten.
#3
Citaat van: Derkx R.H. op juni 14, 2026, 12:51:31
Leuk dat jij dit nu al weet, heb je nog meer voorspellingen waar we niets mee kunnen? :devil

Die heb ik zat. Beetje realisme kan geen kwaad. Go Ahead heeft het geweldig gedaan met spelen voor play offs, beker winnen en Europees voetbal. Volgens mij is de doelstelling in Leeuwarden ook incidenteel Europees voetbal spelen. Dat is realistisch en tegelijkertijd ambitieus. Er zijn wel 21 plaatsen in Nederland waar meer mensen wonen.
#4
Citaat van: PePe op juni 14, 2026, 16:17:06
Waarom naar de KKD?

Moet minuten maken?. Lijkt me prima voor hem.
#5
Citaat van: sunderland op juni 14, 2026, 10:32:38
achteraf gelul. Op dat moment stonden er 2 beteren voor hem en was ie nog niet zover.
Groningen verkoopt waarschijnlijk Blokzijl, PSV was voor hem in de markt. Dus hebben ze veel geld te besteden. Egels mooie club maar zit gevangen in hun stadion waardoor ze nooit beter kunnen dan de laatste 2 jaar

Nou daar is niks mis mee. Dat is ook wel ons plafond in een nieuwer stadion.
#6
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 17:42:57
Citaat van: Lore op juni 12, 2026, 16:58:08
Eens, dit is heel fijn! Ben ook benieuwd hoe die andere miljoen is geregeld. Geen certificaten lijkt mij? Dan sponsoring? Of een transfer van Baouf als garantie?

Ik snap ook niet dat dat niet gebeurd. Wees gewoon transparant, jarenlang netjes gedaan en als het dan ineens minder is dan niet?
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
juni 10, 2026, 17:19:45
Citaat van: Eewal op juni 10, 2026, 15:59:59
Eerlijk gezegd verheug ik me veel meer op de thuiswedstrijden tegen Utrecht, Twente etc dan deze, maar daar sta ik vast alleen in.

Qua wedstrijd/affiche niet. Maar het geouwehoer afgelopen seizoen bij de thuiswedstrijden tegen Ado en Vitessse daar zit ik toch echt niet op te wachten. Ik heb niet de illusie dat enkele lieden bij ons en enkele bezoekende lieden zich bij een Cambuur Heerenveen wel weten te gedragen. Waarbij het argument van veiligheid dat is gebruikt om naar deze nieuwe plek te verhuizen toch ook een is die terug in de prullenbak kan.

Ik zie de heen- en weer wedstrijd nog wel zonder uitsupporters plaatsvinden. Een zeer trieste ontwikkeling maar daar zijn de sukkeltjes toch echt debet aan.
#8
Algemeen / Re: Financiën
juni 09, 2026, 08:47:38
Citaat van: Lore op juni 09, 2026, 08:38:22
Helemaal mee eens. Wieringa en De Graaf is een  lokaal werving en selectiebureau die zeker niet de nadruk heeft op executive functie en geen enkel netwerk in betaald voetbal. Bij geen enkel ander bedrijf was deze partij in aanmerking gekomen voor de werving van de algemeen directeur. Zeker niet nadat zij ook al betrokken waren bij de commercieel directeur, wat uiteindelijk een enorme deceptie blijkt te zijn geweest.

De enige reden dat zij zich met deze opdracht hebben kunnen bemoeien is dat een van de directeuren in de RVC zit. Wat op zich al de totale onkunde van de RvC aantoont. De remuneratie commissie binnen de RVC is verantwoordelijk voor de werving van de directeur. Blijkbaar besluiten zij een bureau in te schakelen, wat op zich best normaal is. Dan steekt eentje binnen de RVC zijn hand omhoog en zegt "dat kan ik wel doen, want ik heb een bureau". Vervolgens is er niemand binnen de RVC die zich afvraagt of dat nou wel een goed idee is.

Gevolg: de remuneratie commissie, die verantwoordelijk is voor de toezicht op het bureau, moet toezicht houden op de activiteiten van een zijn eigen leden. En in een statement verklaren zij dat de RVC good gouvernance hoog in het vaandel hebben staan. Dan ben je echt mega ongeschikt.

Ongekend ja. Kruideniersmentaliteit ten top.
#9
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 10:22:51
Citaat van: James op juni 06, 2026, 12:32:57
Ja met de horeca begrijp ik ook niet. Het lijkt iets van snel geld willen krijgen. Totdat je straks nergens meer geld van krijgt omdat je het al gekregen hebt. Dan kun je alleen nog verdienen aan transfers.

Het verhaal is toch dat er 'snel' geld moest komen. Idem dito met de skyboxen die direct voor een x aantal jaar oid gehuurd konden worden wanneer je vooruit betaalde? Wat mij betreft moeten we zien te voorkomen dat het stadion in eigendom komt van een derde en er flinke huren betaalt moeten gaan worden. Dat dat betekent dat we de komende 10 jaar rommelen in de marge (zowel financieel als sportief) dan is dat maar zo.

Overigens is het zoals we het nu van afstand zien en grote amateuristische pleurisbende. Ongekend.
#10
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 18:34:49
De club is in ieder geval in staat gebleken de eigen identiteit te behouden. Ondanks de verhuizing naar een gloednieuw stadion.
#11
Citaat van: Poetser op mei 31, 2026, 11:11:26
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!

Dit kan ik wel onderschrijven. Dat zijn echt de momenten dat ik enorm trots ben dat ik supporter van Cambuur ben.
#12
Citaat van: Stiens op mei 26, 2026, 20:31:18
Komt voor de Eredivisie te kort ben ik bang. Werd vorig jaar bij de opening van het Kooi stadion tegen Feyenoord horendol gespeeld. Daarna gedurende het seizoen goed herpakt maar mooi dat Cambuur hoger inzet aankomend seizoen!

Dat denk ik ook ja. Ik zie nog wel ruimte voor hem als invaller en dan wellicht gewoon links op de flank ipv echt als linksback. Verdedigend zal hij meer in actie moeten komen in de eredivisie en dat is niet echt zijn voornaamste kwaliteit. Gasgeven op de vleugel wel, ga maar draven.
#13
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 09:55:26
Dit lijkt mij het enige manco van Lambooij op dit moment. Scorende spitsen aantrekken.
Met alle respect voor Romeny, maar die zou ons ook niet direct beter maken voorin.

Ik denk dat hij ons juist wel direct beter zou maken. Juist vanwege het feit dat we al tijden geen fatsoenlijke spits hebben. Er is namelijk niet zoveel nodig om erop vooruit te gaan op die positie.
#14
Citaat van: Scc4-ever op mei 20, 2026, 14:27:22
In dat oude lijstje met spelers staat Jody Lukoki ook. Maar t lijkt mij niet dat die nog voetbalt. Gaat ook wat moeilijk omdat hij overleden is.

Voetbalt de sterren van de hemel.
#15
Citaat van: zeewolde op mei 19, 2026, 20:59:23
is al 38, kun je beter een andere functie geven :X

Direct 2 jarig contract geven.