Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Johan-12

#1
Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 16:57:27
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.

En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?
Ja, op KKD niveau maakten vd Sande en Diemers verschil.
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 13, 2026, 06:56:02
Citaat van: mario op juni 12, 2026, 23:06:23
Wat een onzin allemaal. Iedereen probeert nu zijn straatje schoon te vegen. Natuurlijk zijn er risico?s genomen om het ultieme doel te bereiken, maar we moeten niet alle zwarte pIrdeieten bij Cambuur neerleggen.
Tot voor kort heeft Cambuur elf jaar op rij zwarte cijfers geschreven, totdat de komst van het nieuwe stadion in beeld kwam. Maar er waren meer partijen die belang hadden bij de ealisatie daarvan. De gemeente had er alle belang bij dat Cambuur naar het WTC-gebied zou verhuizen. De oude locatie was immers uitermate geschikt en lucratief voor woningbouw, terwijl de verhuizing tegelijkertijd een impuls zou geven aan de verdere ontwikkeling van het WTC-gebied. Ook de eigenaar van het WTC-complex zou profiteren van deze ontwikkelingen.
Er is destijds een weg van ?no return? ingeslagen, waarbij meerdere partijen betrokken waren en voordelen zagen. Het kan en mag dan niet zo zijn dat nu alleen Cambuur ter verantwoording wordt geroepen, enkel omdat de club ambitie heeft getoond en die ambitie heeft proberen waar te maken.

Het vrijwaart Cambuut niet van zijn verplichtingen maar het moet wel genuanceerd worden..
Su ist! Er waren veel meer partijen met belangen! Er was geen weg terug.
#3
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.
Post van de maand  _O_

Dat K-gezang vind ik het dieptepunt in dik 20 jaar dat ik bij de club kom.
Hst is triest gedoe. En dat alleen afzetten tegen een andere club is puur Calimero gedrag.
Gewoon mee kappen!
#4
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
juni 01, 2026, 11:31:39
Citaat van: denistel op mei 31, 2026, 18:00:14
o 21 gewoon weer en mooi seizoen gedraaid spelers bij het 1e
hun debuut gemaakt dus dat os de doelstelling,

o 19 en 0 14 veilig gespeeld gister o 14 door 2-0 te winnen
van koploper Groningen.
Cambuur geeft zelf aan dat o19 zich niet veilig heeft gespeeld.
#5
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal
Su ist!
Voor ons is dat K gezang de reden om niet meer op Noord te willen staan.  Komt waarschijnlijk van hetzelfde groepje. We gaan naar andere tribune of stoppen.
#6
Citaat van: sunderland op mei 25, 2026, 12:55:01
kallon is 30 en past totaal niet in ons beleid
Wat is ons beleid?
Je krijgt nooit 16 spelers waar je wat aan kan verdienen.
Je hebt ook meer ervaren spelers nodig, waardoor jongere spelers meer waard worden. Het team speelt dan ook beter.  Los van die hele Diemers discussie over geld of contractduur.
#7
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 12:33:31
Citaat van: oost op mei 05, 2026, 12:14:43
Wat een gezeik hier over de muziek zeg :zucht.
Ik vond het een prachtig feest vele malen mooier dan de vorige huldiging in 2013.
Echt het bekogelen van Buma en die liedjes met het K woord erin is echt schandalig.
Maar deze huldiging was gewoon cult.  Geen oeverloos gelul geen onbekende persoon die de tijd vol lulde.
Nee ik heb samen met mijn zoontje genoten  |:)
Wat betreft het K-gezang ligt er nu ook een rol voor de supporters verenigingen en de supporters co?rdinator. Het is nu te lang toegestaan.

En anders heeft Cambuur Verbindt vast wel een project waar deze zangers de gevolgen van K kunnen zien.
#8
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 11:07:36
Citaat van: michello op mei 05, 2026, 10:58:43
Het gaat niet om een fakkeltje of hardcore. Open je ogen en kijk eens wat meer om je heen wat er gebeurt.
Biertje op een burgemeester gooien die Henk wat wil uitreiken, gestoord!
Makkelijk om het W woord in de mond te nemen. Dat gaat net zo makkelijk als dat K woord wat je continue hoort. De spandoeken van stop het collectief straffen gaan helaas echt niet helpen. De uitvakken zullen door dit volk leger en leger worden. Een grote groep coronapubers zijn compleet doorgeslagen en verpesten het voor iedereen. Helaas niet alleen bij ons.
Wat voor muziek er wordt gedraaid zal mij een zorg weze.

Zolang het maar een keer gebeurd is met dat K-gezang!
#9
Citaat van: Benniepos op mei 01, 2026, 12:03:57
Was net in het stadion
Niet gek want volgens mij trainen ze vandaag nog.
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 25, 2026, 12:26:49
Citaat van: Vlampiep op april 25, 2026, 12:21:31
Maar op Noord huist ook een "rattenkolonie" waar de club nog geen bestrijdingsmiddel voor heeft gevonden.
Mooi gezegd  :y

Dat dieptriest K-gezang is daar onderdeel van.

Kom eens wat wat origineels, en zing voor je eigen club.
#11
Citaat van: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.
De supportersclubs binnen Cambuur moeten dit ook niet willen.
De club staat voor joker met dat vreselijke K-gezang.
#12
Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater
Alles beter dan de K-liedjes die ik al maanden hoor op Noord.
Schande voor de club, en je zet jezelf te kijk.
#13
Citaat van: NRG op april 21, 2026, 15:52:07
Benieuwd of het dan ook een keer echt vol zit.
Het is schoolvakantie dus verwacht niet dat alle stoelen ook bezet zijn
#14
Na Virginia en van Osch is Jansen toch prima.
Er moeten dingen nog beter. Dat geldt voor iedere speler.
#15
Citaat van: DeBruyne op maart 24, 2026, 11:07:33
Nap scoorde afgelopen weekend nog voor de O21. Misschien is hij tot inkeer gekomen?
Die jongen is slachtoffer van zijn zaakwaarnemer geworden.