Citaat van: Derkx R.H. op juni 20, 2026, 16:57:27Ja, op KKD niveau maakten vd Sande en Diemers verschil.
Zoiets zei je vorig seizoen ook, en kijk waar we nu staan.
En dat geen cent te makken is ook zwaar overdreven, spelersbegroting(puur salarisen) gaat met ruim 2.5 miljoen omhoog t.o.v. vorig seizoen.
Ik begrijp dat jij Bouhoudane niet kent, die is beter dan Balk en v/d Sande te samen en kan ons in de toekomst weer een paar "centen" opleveren.
En eredivisie-ervaring kost geld en levert niks op ten opzichte van jonge spelers die waarde vertegenwoordigen, en ging het nou veel slechter als v/d Sande of Diemers aan de kant zaten?

.

