Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - YellowBlue

#1
Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2026, 15:57:11
Dan vraag me af wat je meer moet doen dan Diemers hier heeft gepresteerd. Zo vaak promoveren we niet.
goede speler. Maar nu moeten we niet gaan doen dat hij dat in zijn eentje voor elkaar heeft gekregen..
#2
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:17:52
dat hoop ik niet , eerst maar ervaring.
ervaren spelers komen vaak laat. Die gaan eerst alle opties bekijken.
#3
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2026, 09:28:50
Als je eerst allerlei talenten gaat halen, heb je straks geen budget meer voor die routine.
En bepaalde posities worden nu dubbel bezet met jeugdige spelers.
Ze weten heus wel hoeveel budget je nodig hebt voor die 1 of 2 ervaren spelers. Gemiddelde leeftijd van selecties is de laatste jaren steeds lager, dus zo gek is dat helemaal niet.  Jonge spelers, weinig blessures, goedkoop, prima.
#4
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 08, 2026, 16:59:09
Citaat van: James op juni 08, 2026, 16:21:51
Wat mij verbaast is dat je nog een AD moet hebben. Je schakelt een bureau in van iemand van de RVC maar dezelfde RVC zegt dat het nog niet gelukt is omdat de lat hoog ligt. Kan het bureau niet inschatten hoe hoog je de lat moet leggen? Want ik kan mij niet voorstellen dat er geen interesse is. Het hele bureau, destijds al aangegeven, is ??n grote aanfluiting.

Waarom is er geen match gevonden? Je hebt slechts ??n taak.

Er is gezegd dat er tientallen gesprekken zijn gevoerd. Het kan om zo veel redenen niet lukken. Verantwoordelijkheid, contractduur, salaris enz.
#5
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 07, 2026, 20:20:09
Citaat van: Naastismis op juni 07, 2026, 07:55:20
Leuk en aardig dat Kooi Cambuur financieel ondersteunt, maar hij krijgt nu wel veel te veel macht nu, RVC is opgestapt mede dankzij Kooi, hij heeft een stormram in het stichtingsbestuur gezet(du Hair). Dit gaat helemaal fout.
en toen bleek het toch nog steeds een DKV supporter te zijn en laat die de boel klappen..
#6
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 20:11:54
Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 17:28:10
Cambuur heeft met Skye Vink een nieuwe 'nummer 9': "Ik wil gewoon goals brengen" https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18510309/cambuur-heeft-met-skye-vink-een-nieuwe-nummer-9-ik-wil-gewoon-goals-brengen?at_medium=sharing&at_campaign=sharedArticle #omropfryslan

Scroll door naar kop Terugkoopclausule

Ook al zou er een vooraf afgesproken bedrag zijn, dat bedrag weten we toch helemaal niet?
#7
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 05, 2026, 21:13:51
Citaat van: okkele op juni 05, 2026, 20:59:12
was je er zo blij mee dan?
ja man, die gast zit op voetballen.
#8
Citaat van: fred op juni 05, 2026, 14:33:52
En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater
Binnen 3 minuten een kaart voor mijn zoon voor Noord gefixt. Niks mis mee.
#9
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
juni 05, 2026, 16:53:33
Citaat van: Westerpark op juni 05, 2026, 11:50:20
Dat is netjes opgelost. Al denk ik dat het een maatwerk uitzondering voor jou was. Het is hoe dan ook nu al te laat want het shirt is alleen nog maar in XXXL te bestellen en dan alsnog nergens de badge optie.
ik heb toen aan meerdere mensen het emailadres gestuurd en die zijn op dezelfde manier geholpen.
#10
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
juni 04, 2026, 21:55:05
Citaat van: Vak 4 op juni 04, 2026, 09:56:49
Nee, was bij ons ook geen optie
ja hoor, die heb ik. Bij het bestellen was er een fout in het bestelproces.  De dag erna contact gehad met Voetbalschop. Toen kreeg ik een gratis verzendlabel om het shirt te retourneren.  Ik mocht daarna kosteloos een klittenband badge ?n een rugnummer laten drukken. 10 dagen later was het shirt weer in mij bezit. Top service! Ik heb gecommuniceerd met Veerle van Voetbalshop: v.vandoorn-verlaat@badge.nl
#11
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 02, 2026, 11:31:47
Citaat van: Huizen op juni 02, 2026, 11:09:42
19 jaar, centrumspits, 1m87.

In deze regio heel veel positieve geluiden over hem.

Lars & co zijn wat mij betreft erg goed bezig.

Ben benieuwd en als de keuring ok is... VEEL SUCCES SKYE!  |:)

Maar ze zien in hem een 10 toch? Wat vreemd is aangezien overal staat dat het een spits is.
#12
Citaat van: Oud Cambuur op mei 28, 2026, 22:17:58
En er zijn ook mensen die afhaken omdat ze zich niet meer veilig voelen door uitsupporters en dat kleine doorgesnoven bende op Noord
dan gaan die toch op een andere tribune zitten? Ik sta al jaren op noord, 1 vak naast die gastjes en nooit ergens overlast van... mijn pa van 75 ook niet. Vind het altijd een beetje overdreven gezeur.
#13
Citaat van: okkele op mei 29, 2026, 21:13:19
blij met jetten (word een betere bijker wmb) , twijfels bij vink.
ik verwacht dat vink een stand-in word voor de eerste spits.
hij moet eerst maar eens eerste keus worden
#14
Baoef wordt verkocht, kan niet missen
#15
Citaat van: Lore op mei 28, 2026, 15:18:01
Wat denk je dat de marktwaarde van Bram is? Dan loopt je toch best risico door zijn contract te verlengen?
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.