Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bernardo

#1
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:18:45
Zat net wat te kijken op internet, maar het LC maakt hier geen melding van... Ook niets over Balk of wat dan ook.

Sinds Gerard Bos weg is, is het niet veel meer bij de LC.
#2
Stilte voor de storm?
#3
Citaat van: Specuveter op juni 15, 2026, 22:07:34
Willem 2 niet verder met Dodeman.
Snap dat niet helemaal
Iets voor ons?
Heb je in ieder geval wel een prima vrije trap en corner specialist

Typisch voorbeeld van KKD speler
#4
Mooi dat hij gaat.
#5
Algemeen / Re: Financiën
juni 12, 2026, 15:20:58
Heb geen idee hoe 6,5 miljoen in verhouding staat naar andere Eredivisie clubs, zal vast fors meer zijn dan Telstar en Excelsior. Als ik google vind ik dat PEC werkt met spelers begroting van 8 miljoen, is nog wel fors hoger.
#6
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 11, 2026, 15:19:27
Bijna alles besloten, wat een triest gedoe.
#7
Citaat van: Bankzitter op juni 11, 2026, 10:17:28
Ik had ook heel weinig vertrouwen in de selectie met middenvelders Maulun, Jacobs, Hoedemakers, Paulissen... alleen de laatste vond ik echt goed.
2x Kampioen op rij dus het gaat uiteindelijk om kwaliteit en of spelers goed bij elkaar passen in de speelwijze van de trainer.

Daar kijkt de scouting ook echt heel goed naar, is mijn indruk.

Da was ook wel echt een heel ingespeeld team toen we de Eredivisie ingingen, is wel echt en heel groot voordeel. Nu moeten we compleet opnieuw beginnen, terwijl je vaak ziet dat club die gepromoveerd zijn er eenvoudig in blijven het eerste jaar door dat ze de selectie bij elkaar kunnen houden met een paar versterkingen
#8
Algemeen / Re: Financiën
juni 08, 2026, 15:35:33
#9
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 08, 2026, 10:52:10
Citaat van: Derkx R.H. op juni 08, 2026, 09:52:25
Is die niet zwaar geblessseerd?

Is alweer fit, maar lijkt me niet realistisch.
#10
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 22:43:29
Citaat van: Elfsteden op juni 06, 2026, 22:35:31
Lijkt me de enige mogelijkheid voor rvc nu. Keiharde eis van Kooi voor garantstelling.
Zal ook nog wel wat moeten gebeuren in stichtingsbestuur
#11
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 18:19:29
#12
Citaat van: Lore op juni 04, 2026, 14:46:23
In verhouding op 22 juni 2025:

Het enthousiasme onder de aanhang van SC Cambuur is opnieuw indrukwekkend. Met de start van de vrije verkoop is de seizoenkaartmeter explosief gestegen. Inmiddels zijn er 8.888 seizoenkaarten verkocht, waarmee de club een nieuw record vestigt voor deze tijd van het jaar.

Lijkt dus wel sneller te lopen!
Ook wel logisch met zoveel mensen op de wachtlijst als er nu nog maar paar 100 seizoenkaarten beschikbaar zijn kan je ook niet meer laat verlengen.
#13
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 16:53:35
Je hebt gelijk is van oude tijden cambuur mag zelf weten wat ze met de kaarten gaan doen

Financieel wel aantrekkelijker om een percentage van 10% over te houden voor vrije verkoop, helemaal in de Eredivisie.
#14
Citaat van: WouterZz op mei 29, 2026, 15:10:41
7.706 van de 11.148 seizoenskaarten verkocht (exclusief sponsoren)
2000 op de wachtlijst, al zal daar ook een groot deel voor Noord zijn

Hoe kom je bij dat er 11.148 seizoenkaarten beschikbaar zijn? Ze moeten toch ook kaarten overhouden voor losse verkoop
#15
Is wel het type waar Lambooij het over had in het stuk van OF