Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - TheDutchman

#1
Welkom!
Lijkt me niet raar dat hiermee Marsman idd naar rechts gaat. Heel benieuwd wat deze jongen gaat laten zien!
#2
Jetten  |:)
#3
Nadat de promotie definitief was, speelde je nog gewoon mee om het kampioenschap. Wat een tragedie hoe we het weggegeven hebben, en blijven weggeven...
#4
Je ziet het niet aankomen.. :X
#5
Zijn wij nou zou slecht en laten we Den Bosch goed lijken, of speelt Den Bosch eigenlijk best ok? Zitten een paar spelers tussen die het best leuk doen.
#6
Citaat van: wacko jacko op april 03, 2026, 21:56:49
Regelrechte wanprestatie van Henk de Jong die verkeerde keuzes geeft gemaakt in de opstelling en tactiek vanavond
spelers gaven niet thuis. je kan een ieder in het veld zetten, met het zelfde resultaat ben ik bang.
#9
wat een irritante ploeg man, gadverdamme.
#10
Smetje op de avond :proost
#11
Prachtig basisdebuut van Kvam! Wiebe een keer niet op de back gelukkig.
Benieuwd wat Marsman voor moois laat zien. Kom aan  |:)
#12
Scherpte is er wel iets van af, paar goeie kansen voor Emmen
#13
Laat die volgend jaar maar terugkomen
#14
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 21:28:25
Rolke er uit svp  :zucht
#15
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 21:14:59
Ik voel het aan me water