Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Sander Scc

#1
Citaat van: De Gast op juni 12, 2015, 08:59:51
Ook weer zoiets ja.. altijd weer Heerenveen uit ergens rond Zondag half één

Citaat van: DayDreamer op juni 12, 2015, 10:44:57
Waarschijnlijk pak je in de eerste 6 wedstrijden niet heel veel punten waardoor de druk er al vol op komt te staan

Juist beter pisvee en feyenoord zo vroeg in t seizoen.. Je komt ze toch tegen, liever in de eerste weken dan halverwege het seizoen. 
#2
Welkom  |:)

Prima versterking!! Goed bezig TS!!
#3
Citaat van: Grijskijkert op mei 22, 2015, 15:37:22
Die liggen niet voor het oprapen, maar dat weet jezelf ook wel.. Daarom misschien anders gaan spelen komend seizoen..

#4
Vijf jaar terug nog een toptalent en nu kan hij er niks meer van?
Zijn probleem is dat hij de laatste 2,3 jaar (te) weinig wedstrijden heeft gespeeld.

Ga gewoon lekker 2 jaar naar Emmen. Lekker veel wedstrijden spelen en je doorontwikkelen. Je bent pas 22!! Kun je daarna misschien weer omhoog kijken.

Bedankt Bob!
Veel succes
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 19, 2015, 00:06:07
Gemengde gevoelens bij al dat nieuws van vandaag.

We moeten door, dat is duidelijk. En als je wilt blijven bestaan moet je toegeven aan 'het moderne voetbal'.
Maar het is wel heel erg zonde.
Nog 3 jaar genieten van volksclub Cambuur en dan begint een nieuw tijdperk.

Hoop wel van harte dat er naar de wensen van de fans word geluisterd. Zoals geen tweede ring, staanplaatsen en echt gras.. Maar we gaan t meemaken..  :proost
#6
Citaat van: Cambuur123 op mei 14, 2015, 12:41:42
Demy de Zeeuw is weer transfervrij toch? Uitstekende speler, vraag me wel af of hij hierheen zou willen komen maar zou wel een prima toevoeging zijn.

Die komt echt niet hierheen hoor.
Die wil centjes verdienen ipv voor een volksclub voetballen. Anders was hij wel terug naar de egels gegaan.
#7
Bijker topic maar weer open Kim Jung Dokkumer  :insane

Censuur op CO.. Je kan ook gewoon de reacties die te ver gaan verwijderen, daar ben je admin voor toch?
Laat ons even lekker zeure juh  :koffie
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 05, 2015, 21:23:16
Citaat van: Viper op mei 05, 2015, 20:28:15
En die hebben het natuurlijk drukker met CH2018.

Iets waar Leeuwarden totaal niet op zit te wachten!
Leeuwarden zit te wachten op een nieuw stadion!!

Maar het organiseren van CH2018 staat veel beter op de cv'tjes, dan het (ver)bouwen van een stadion..
Maar wat is dat circus zonder fatsoenlijk stadion? Mag aannemen dat ze die "wereldster" niet in de prinsentuin laten optreden.
#9
Overig Voetbal / Re: beker voetbal
mei 03, 2015, 18:09:17
Matige sfeeracties en niet echt orgineel..
Groningen met al die doekjes tussen twee stokjes, dat ziet er echt niet uit. Lijken wel greenpeace demonstranten  :_schater
#10
Algemeen / Re: Sfeer
april 25, 2015, 17:39:34
Citaat van: Dokkumer op april 24, 2015, 23:19:48
We janken hier nu allemaal wel om de sfeer, maar de grootste bekken die zich normaliter op Noord bevinden tonen geen enkel initiatief. Dus in plaats van typisch Liwwadders lopen zeiken, maar eens actie ondernemen!

Het is niet zeiken maar t constateren van een feit. :P
Actie ondernemen/initiatief tonen heeft ook totaal geen zin, dat is al zo vaak geprobeerd.
Beste actie die je kan ondernemen gewoon in een ander vak gaan staan!  :devil

#11
Algemeen / Re: Sfeer
april 24, 2015, 19:19:44
Citaat van: Destroyer op april 24, 2015, 19:05:27
Vind het ook helemaal niks meer, bijna lachwekkend vak waar geen toon weg komt veelal. Eigenlijk bijna het hele seizoen al.

Dat is ook weer wat overdreven.. Maar 14 heeft zn beste tijd wel weer gehad, eerste half jaar eredivisie was het top..
T is nu een showvak met stoere jonkjes en iphone kutjes.. Maar doest er weinig aan.. Gewoon in een ander vak gaan staan  :proost
#12
Mocht hij naar feyenoord gaan dan weet ik zeker dat hij er 20 a 25 scoort volgend seizoen.
Staat bij ons op een eilandje sinds vertrek van Rusnak.
#13
Z-side is toch ook dood dus laat ze dat lekker zingen..

Sfeer van oosterpark is niks meer van over. Volksclub groningen is niet meer. Staat ons ook te wachten als wij zo'n "tempel" krijgen

Mooi aan het cambuurplein blijven! Liever weer 40 jaar jupiler league als volksclub dan straks een dertien in dozijn clubje die nergens om speelt in de ere..
#14
Algemeen / Re: Seizoenskaarten 2015/2016
april 10, 2015, 11:34:43
Citaat van: michello op april 10, 2015, 10:53:14
Let op: De pas van afgelopen seizoen blijft gewoon geldig. Hier wordt het toegangsrecht voor het komende seizoen bij opgeschreven. Je ontvangt dus geen nieuwe Seizoenkaart.

Noh.. Wat kost zo'n kaartsje nou.. Beetje jammer voor de verzamelaars.
Desnoods een tientje erbij als je toch een nieuwe kaart wil of als je oude stuk is?
#15
Thuisvak +4

Fuck 35 euro voor die kutcombi en 4 uren van te voren aanwezig zijn..
Lekker rond een uur of 1 met de trein  8)