Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Arno A

#1
Dit werd eerder al aangekondigd in de Sportcast. de Graaf heeft nauwe contacten met de familie Schreuder. En dat zou een samenwerking van de Graaf en Plat moeizamer ( of te moeizaam) maken.
#2
Beginnen met 20-21 spelers?
[/quote]

Ja zoiets denk ik. Dus dan moeten er eigenlijk nog wel vijf spelers bij .
#3
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 11, 2026, 17:37:43
Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?

N?? leeft niet bij mij. Veel te veel landen mogen meedoen. Poulefase kan je wel overslaan. Bovendien veel wedstrijden 's nachts. Maar ja elk zijn goed recht om wel veel te kijken. Iedereen die er wel (meer) van geniet wens ik veel kijkplezier. En ik hoop dat Oranje toch wel ver komt.
#4
Wedstrijden / Re: SC Cambuur- Excelsior
juni 10, 2026, 09:20:49
De Derby is in het weekend van 4-6 december. Eerst uit. Zal wel 6 december om 12.15 worden.

#5
Zouden er binnenkort ook spelers bijkomen met ervaring in de eredivisie, of moeten er eerst nog spelers worden verkocht?


#6
Zouden we Dave Kwakman niet kunnen huren van AZ. Heeft al in de eredivisie gespeeld voor Groningen en Volendam. Ik denk dat Plat hem vast wel kent

#7
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 03, 2026, 08:47:47
Citaat van: zeewolde op juni 02, 2026, 23:50:21
xavi simons?

Steven Berghuis
Mexx Meerdink
Frank Lampard
Nigel de Jong
#8
De ploeg van Nartey staat al acht punten voor op de nr twee in de Zweedse competitie. Helaas speelt hij nog erg weinig. Never change .... zal die coach misschien wel denken. Tien gespeeld negen gewonnen en ??n keer gelijk.

Dus wellicht de allereerste titel voor Sirius eind dit jaar.



#9
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
juni 01, 2026, 11:53:52
Citaat van: Johan-12 op juni 01, 2026, 11:31:39
Cambuur geeft zelf aan dat o19 zich niet veilig heeft gespeeld.

Ja O 19 gedegradeerd op doelsaldo.
#10
Citaat van: Bernardo op mei 27, 2026, 20:12:30
Sybrand Veldhuis heeft een 2-jarig contract getekend bij FC Emmen.

Mooi dat hij  in de stage zijn nieuwe club heeft weten te overtuigen. Eigenlijk wel een prima idee zo'n stage te organiseren. Kian Visser krijgt ( voorlopig) geen contract bij Emmen.
#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 22, 2026, 09:51:25
Zouden er nog aanpassingen gaan plaatsvinden aan het uitvak?

Ik heb er niks meer over gehoord vanuit de club. Wie van jullie heeft hier wel info over?
#12
30 juni 19.00 uur eerste oefenwedstrijd tegen Sc Kootstertille.
#13
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 17, 2026, 12:06:34
Citaat van: denistel op mei 16, 2026, 20:35:38
helaas 2-3 verloren

Dus helaas geen kampioen. Graafschap nu favoriet voor de titel.
#14
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
mei 17, 2026, 11:59:46
Citaat van: denistel op mei 16, 2026, 14:50:41
o 19 1-3 gewonnen bij de Graafschap 2x topschutter Wessel vd Goot en
ook weer 1 van D Look

Belangrijke overwinning in de strijd tegen degradatie. Dinsdag Twente uit en 30 mei Groningen uit. Twente 12-17; Go Ahead en Willem II 13-17 en Cambuur 12-16 . E?n van deze vier ploegen degradeert ( naast Groningen)

#15
Nartey ( Sirius) voorlopig bovenaan in de Zweedse competitiie. Hij speelt nog steeds niet zoveel. Laatste twee wedstrijden helemaal niet.
Sj?strand en co zevende plek