Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - HanBerger058

#1
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:42:26
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.

Als de inhoud op is, volgen jij-bakken? Je zet jezelf zo prima neer.
#2
Citaat van: sunderland op augustus 09, 2025, 16:25:07
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten

Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.
#3
Prima aanwinst. De eerste die op basis van statistieken en historie een zekerheidje lijkt. Brengt het middenveld wat meer in balans. Zal waarschijnlijk - terecht - ten koste gaan van Narty. Die behoudens heel hard lopen en tikkies breed en terug erg weinig brengt.