Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:42:26
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.
Als de inhoud op is, volgen jij-bakken? Je zet jezelf zo prima neer.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:42:26
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.
Citaat van: sunderland op augustus 09, 2025, 16:25:07
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten