Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - upweer

#1
#2
Citaat van: Huizen op juni 21, 2026, 22:13:31
En het hele voetbal veranderd. Volendam en Hercales degraderen met oudere selecties. Op het WK ook erg veel jonge talenten. Mooie ontwikkeling  |:)

Er is wel balans en ervaring nodig 
#3
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 02, 2026, 20:53:04
Vanwaar dit onderwerp op het forum?
Is het al rond?
#4
Citaat van: Bens op mei 18, 2026, 13:00:26
Niet aan deze oudjes beginnen zoals Veerman en of Viergever.

Snap ik, maar er moet wel iets van eredivisie ervaring staan lijkt me?
#5
Of Nick Viergever
#6
Citaat van: RG op mei 17, 2026, 14:07:36
Zal tegen regioteam zijn en niet tegen Sc Kootstertille zelf ;)

Op een Dinsdag?
#7
Tokkietille
#8
Citaat van: Specuveter op mei 16, 2026, 20:54:53
Als je Druijf ziet voetballen vanavond mits fit zou het voor ons een geweldige spits zijn hoor.

Henk Veerman
#9
Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:52:35
De seizoenkaarten zullen fors steigen heeft kooi ook al een beetje aangegeven. Ben benieuwd of dan de kids die een beetje voor de lol komen en niet eens voetbal zien er dan nog steeds zijn. Begrijp niet dan er soms wel paar honderd beneden staan terwijl de wedstrijd bezig is.

Verwacht het wel, ze willen de eredivisie meemaken
#10
Hoe kom je bij Seuntjes?
#13
Algemeen / Re: Standbeeld Henk de Jong
maart 26, 2026, 17:57:30
Helemaal mee eens
#14
Algemeen / Re: Standbeeld Henk de Jong
maart 26, 2026, 10:35:53
Al zou elke supporter in het stadion 1 euro geven ->  15.000?
+ een leuke actie  dan  kom je al snel op  25.000   

Dan zijn we een heel end :proost
#15
Algemeen / Standbeeld Henk de Jong
maart 26, 2026, 10:32:12
Nu Henk aangeeft een stapje terug te doen en werkzaam te zijn als assistent word het tijd voor actie!! :camigo

Een standbeeld voor Henk de Jong zou echt iets bijzonders zijn voor onze club en supporters. Hij staat voor passie, strijd en samen vooruit gaan. De vraag is alleen: hoe moet het standbeeld eruitzien? De bekende pose met het vingertje, zoals op de vlag op Noord, of juist het moment met beide handen in de lucht na een mooie overwinning? Beide beelden laten zien hoeveel hij betekent voor ons.

Als de club hier zelf niets mee doet (wat we ergens ook wel begrijpen met de financi?le situatie) misschien moeten wij als supporters het dan samen oppakken. Bijvoorbeeld via crowdfunding, acties of iets simpels zoals bekers inzamelen of buiten het stadion lege flessen en blikjes verzamelen. Kleine stappen samen kunnen uiteindelijk iets moois opleveren.

Wat vinden jullie? :scc