Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Standbeeld Henk de Jong

Gestart door upweer, maart 26, 2026, 10:32:12

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Nu Henk aangeeft een stapje terug te doen en werkzaam te zijn als assistent word het tijd voor actie!! :camigo

Een standbeeld voor Henk de Jong zou echt iets bijzonders zijn voor onze club en supporters. Hij staat voor passie, strijd en samen vooruit gaan. De vraag is alleen: hoe moet het standbeeld eruitzien? De bekende pose met het vingertje, zoals op de vlag op Noord, of juist het moment met beide handen in de lucht na een mooie overwinning? Beide beelden laten zien hoeveel hij betekent voor ons.

Als de club hier zelf niets mee doet (wat we ergens ook wel begrijpen met de financi?le situatie) misschien moeten wij als supporters het dan samen oppakken. Bijvoorbeeld via crowdfunding, acties of iets simpels zoals bekers inzamelen of buiten het stadion lege flessen en blikjes verzamelen. Kleine stappen samen kunnen uiteindelijk iets moois opleveren.

Wat vinden jullie? :scc


upweer

Al zou elke supporter in het stadion 1 euro geven ->  15.000?
+ een leuke actie  dan  kom je al snel op  25.000   

Dan zijn we een heel end :proost

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Kan me haast niet voorstellen dat Henk dat wil terwijl ie nog bij ons werkt... Maar daarom kunnen we het nog wel doen  _O_
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 26, 2026, 14:37:05
Kan me haast niet voorstellen dat Henk dat wil terwijl ie nog bij ons werkt... Maar daarom kunnen we het nog wel doen  _O_

Dat wil ie ook niet, te bescheiden. Maar daarom is het hem wel gegund. Die man heeft jarenlang zijn leven gegeven voor de club. Tijd om iets terug te doen toch?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

upweer