Citaat van: Dokkumer op april 26, 2013, 14:20:50
Welke kroeg?
Maar speelde er iets met een enkeling binnen de club of is het ernstiger?
Iets met z'n contract. Denk dat het aanbod zo slecht was. Hij had gehoopt op meer ''respect'' vanuit de club. Overigens hoor ik deze verhalen veel vaker van oud spelers van Cambuur.




