Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Apeldoorner

#1
Citaat van: Dokkumer op april 26, 2013, 14:20:50
Welke kroeg? :devil

Maar speelde er iets met een enkeling binnen de club of is het ernstiger?

Iets met z'n contract. Denk dat het aanbod zo slecht was. Hij had gehoopt op meer ''respect'' vanuit de club. Overigens hoor ik deze verhalen veel vaker van oud spelers van Cambuur.
#2
Citaat van: Destroyer op april 26, 2013, 14:08:46
jij bent dus iemand die voor de club werkt? Die dit dus weet?
Of ik werk voor een tankstation waar de beste man elke zaterdag ging tanken!
#3
Citaat van: Sampdoria op april 26, 2013, 13:26:16
Interessante discussie op facebook. Waarom heeft Mark de Vries hier nooit een afscheid gekregen?

Door problemen die hij heeft met de club heeft mark de vries daar geen enkele behoefte aan helaas!  :|
#4
Wedstrijden / Re: Graafschap - SC Cambuur
april 12, 2013, 20:15:26
Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 20:14:43
Gaan er ook spandoeken en vlaggen mee zondag?

Tuurlijk. Stuks of 4?
#5
Wedstrijden / Re: Graafschap - SC Cambuur
april 12, 2013, 20:13:17
Citaat van: marrumer op april 12, 2013, 20:10:45
niet geweldig nee, de tijd en de stand staan er niet eens op  ;(

Dat klopt. Komt er ook niet te staan.
#6
Wedstrijden / Re: Graafschap - SC Cambuur
april 12, 2013, 20:06:10
Voor de liefhebber die Volendam-helmond wil zien. Nee de kwalitieit is niet geweldig, en ja ze spreken engels.  l8l

http://www.firstrow1.eu/watch/180367/1/watch-fc-volendam-vs-helmond-sport.html
#7
Naar de slachtbank brengen die lui, en de 0 houden telgenramp!  |:)

5-0 :proost
#8
Voordat jullie mij allemaal aanvallen, ik vertel alleen wat de bus chauffeur mij vertelde.  ;)

Blijkbaar is het onzin? Dan is er niks aan de hand dus.
#9
De schade is gemaakt in de bus waar uiteindelijk 6 personen een uitkaart hadden. Baal der best van. :wall
#10
Ik heb vernomen dat in 1 van de bussen een beste schade is gemaakt. In ieder geval is de wc deur eruit gesloopt aldus de bus chauffeur.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Alim Öztürk
februari 04, 2013, 20:24:57
Citaat van: Ronnie tng op februari 04, 2013, 20:18:20
Zou er ook een doorverkoop percentage zijn afgedwongen?

Denk het eerlijk gezegt niet. Cambuur is meer van direct geld w:)
#12
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
februari 04, 2013, 20:21:04
Speelde erg sterk tegen sparta!
#13
Hoe klote ook, na Sparta is opnieuw bewezen dat de uitkaart nodig is....
#14
Wedstrijden / Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
februari 03, 2013, 09:21:22
Matchday! 1-2  |:)
#15
Wedstrijden / Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
januari 31, 2013, 22:20:50
98 mensen intotaal! Hoe meer hoe beter!  w:)